673 Posts

Normal Lyra Illy (Psuedonym)
lyra.laura.love.peace #Greetings.
That moment when the mom is #mrkrabs...
#tinyviolin
3d

» LOG IN to write comment.

4d kettls
Inkwell Jen Kettlewell

» LOG IN to write comment.

fersurious My Morning. What do you do when you get a text at 2am from a guy saying he's no longer interested? Snuggle your pup, watch He's Just Not That Into You, and drink your coffee. #manup #imgigi #hesjustnotthatintoyou #coffee #notears #pitbull #pitbullsofinstagram #lana #guyswithdogs #dogsandcoffee #therule #nottheexception #gay #gayguy #ineedalife #tinyviolin 5d

» LOG IN to write comment.

seanchongtc Started learning 'tiny violin'. Its a new thing ;p #tinyviolin #lol #smallviolin #violin #instrument 6d

» LOG IN to write comment.

sidbranca Almost done mixing this song!! #tinyviolin #lovesongsaboutdeath 7d

» LOG IN to write comment.

Video Christy Correll

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

1w msklop2
Mayfair Carissa Klopfenstein
  •   rebekahkfmn I wish you lived close and could be my kids' teacher! You would be such a blast! 1w
  •   msklop2 Thanks, @rebekahkfmn I would love to teach your kids. I bet they would be really good. I have fond memories playing cello with you. 1w
  •   rebekahkfmn Such fun memories! 1w

» LOG IN to write comment.

katiefrmkaty I play sad song on tiny violin for you. A 1/16th size violin. For a six year old. Lol Lil baby Trex arms. #TinyViolin 2y

» LOG IN to write comment.

magnoliamooon #fbf to that one time when i didn't look or feel tired. #tinyviolin #warbyparker #nerdgoggles 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Stuba R
ubastuba My plan for this evening #lonelyfridays #tinyviolin 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sprinkleofnutella Sat on a wall by my self with a milkshake 2w
  •   neveirvine17 I'm this yet 2w
  •   neveirvine17 I'm thirsty 2w
  •   gemstone_xox Hiya, i feel really bad asking but id love it if you could check out my channel️ if you want we can do f4f & l4l too my channel is based around beauty and fashion, so if you are into that sort of stuff please go click the link in my bio my most recent video is a what is in my spring makeup bag, please give it a thumbs up if you liked it and would love a comment too if not sorry to bother you 2w
  •   alpye_ Tbh ur so tumblr idk u tho rate//8 4d
  •   sprinkleofnutella Thank you @alpye_ xx 4d
  •   hollysimpson91 F4f 2d

» LOG IN to write comment.

the.rina Failing most of my classes must do better on the next exams 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Emma Blackledge
emma_blackledge On the worst day ever, a free headless Godfrey from @pretamanger is the best little victory im gonna get #tinyviolin #woeisme #whereareyoubag #comebacktomama 2w

» LOG IN to write comment.

djsmallclothes I can't afford many of these but this one seemed legit. #guidedbyvoices #favoriteband #jaytoven #violin #tinyviolin #djminus12 3w

» LOG IN to write comment.

shancanloseit Green tea and lemon. Cup #193836372829. I just want to feel better even a little. #stupid #flu #winter #ineedtomove #sunshine #tinyviolin 3w

» LOG IN to write comment.