177,051 Posts

tulsagreasers Steve and Sodapop!
QOTD: should I keep making edits like these?
#steverandle
#SodapopCurtis
#TomCruise
#RobLowe
#TheOutsiders
48min

» LOG IN to write comment.

funny_jokes_02 Do I have any outsiders fans?? Comment if u are!!!!!! #funnyjokes #funnyquotes #lol #haha #memes #theoutsiders 1h

» LOG IN to write comment.

those_victors I found out my floor music today at gymnastics & it is superrrr cool & I love it. it's from pirates of the Caribbean (idk which one) but it's fab
.
my friend got asked to homecoming during French hOW CUTE
.
#divergent#insurgent#allegiant#frozen#vroth#books#fandoms#thg#cf#mj#thehungergames#catchingfire#mockingjay#francislawrence#katniss#tris#percy#annabeth#percyjackson#pjo#hoo#blogs#fandoms#fangeeks#fangirls#fanboys#books#hp#harrypotter#staygold#theoutsiders
1h

» LOG IN to write comment.

Normal Erik J Fitzgerald
fitzy_fitz67 All you have to do is be obedient #joshua #theoutsiders #truth 1h

» LOG IN to write comment.

Normal NEVER GIVE UP ON LIFE
emily_brenee_bratton Revealing that I have a fandom account,& yes it's an outsiders account. You want to know why because I love it, I have more friends on there then I do in real life. It's nice to have people that likes the same thing as I do. You can judged because of it, but guess what I don't give a shit about what you think of me or my interest in the outsiders! I've had the account for 1 year and 4 months now with put many people knowing but that's changing. #theoutsiders 1h

» LOG IN to write comment.

mikesaldivar1 My first album purchase from the Christian section of hastings. Pleasantly surprised musically and lyrically with this album #lecrae #anomaly #theoutsiders 2h

» LOG IN to write comment.

nicknovice I swiped this from my kid's account, as that's the way it is now days in middle school. She had to dress up like characters from #theoutsiders and her team were the #greasers A much cooler side to be on, I would say. #dadlife 2h

» LOG IN to write comment.

all.greasers I don't really approve of this picture because ponyboy isn't in it #theoutsiders #thegang minus one 2h

» LOG IN to write comment.

all.greasers Why can't there be boys like the gang in our schools! #theoutsiders #thegang 2h

» LOG IN to write comment.

all.greasers Did you know that tom cruise was voted one of the worse teeth in the 80's. Also his front teeth is located right in the middle of his mouth #steve #theoutsiders 2h
  •   aliyah_morenor5 Hope u see this I have 2 dress like a socs girl tommorow for class what should I wear thanks @all.greasers 31min

» LOG IN to write comment.

dallas_winstons_girl Life if great when the hot guy from school follows you on Instagram . 😎
Just wanted to let y'all know that I'm okay now. I was a bit bummed out last night but I'm better now. And for some crazy reason, I still like that guy. And I'm still taking a chance at it because something is wrong with me.
2h

» LOG IN to write comment.

all.greasers Sorry for not posting…school ugh #ponyboy #johnnycake #dallas #theoutsiders 2h

» LOG IN to write comment.

dxllywinston I think so!
how have YALL been? I feel like it's been forever since we talked. I love you all and hope everything's going well. I'm always here if you wanna talk. Credits to "ponydudes" off tumblr.

#theoutsiders #ponyboycurtis #sodapopcurtis #darrycurtis #dallaswinston #johnnycade #twobitmathews #steverandle #sehinton #greaser #sehinton #staygold #tomcruise #cthomashowell #patrickswayze #roblowe #emilioestevez #ralphmacchio #mattdillion
2h

» LOG IN to write comment.

book.warriors_ The book I got the other weekend who can guess what books cover, by the same other author, this looks like -June 4h

» LOG IN to write comment.