217,548 Posts

arrowandtheflash (I screen shotted this from @olicity_forevs months ago so ) Words can not even explain how in love I am with this guy I know. He's the only person that actually knows who I am. #olicity #OLICITYISENDGAME #oliverqueen #stephenamell #felicitysmoak #felicitymeghansmoak #emilybett #emilybettrickards #thearrow #arrow #thecw #cw 22min
  •   alywt123 Awww I'm jealous. This edit is so cool as well 17min

» LOG IN to write comment.

ackleholism +
so I finally got around to watching "book of the damned" and oH MY GOD SO MANY FEELS IM GONNA CRY SAM AND DEAN NO CAS AND CHARLIE FINALLY MET AND THAT WAS THE CUTEST THING EVER BUT SAM?? WITH ROWENA FFS CAN YOU WINCHESTERS COMMUNICATE LIKE EVER
+
Tags
[#supernatural #spn #spnfamily #spnfandom #dean #sam #deanwinchester #samwinchester #jensen #jared #j2 #jensenackles #jaredpadalecki #thecw #bts #behindthescenes]
37min

» LOG IN to write comment.

49min _the.arrow_
Normal Flarrow page mostly Arrow
_the.arrow_ Arrow all new Wednesday @8/7c!! I kinda wanna see what the next Flash episode is like tho.. If you havent seen the promo i posted it #theflash#flash#arrow#flarrow#cw#thecw#ctv#cwtv 49min

» LOG IN to write comment.

Normal ♚ been here since forever ♚
reigningthecw +
-
Look at our cutie pie queen 🏻
-
I miss happy Mary, she seems so stressed and conflicted all the time, sorta like me -
But anyways hey peeps
What did you guys think of the episode?!!! ~M
-
#reign #reigncw #cwreign #thecw #cw #mary #marystuart #bash #sebastian #francis #kenna #lola #greer #catherinedemedici #adelaidekane #torrancecoombs #tobyregbo #annapopplewell #meganfollows #caitlinstasey #frary #kingfrancis #princeconde #louisconde
56min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

fandom_edits_au_ships I'm gonna miss Roy, I loved him and Thea. but I heard that he has one episode left before the final (This Is Your Sword) which will bring closure to Thea ~give credit if used~ #arrow #arrowedit #thecw #theroy #royharper #coltonhaynes #theaqueen #willaholland #myedit 1h

» LOG IN to write comment.

allthecw Life of Pi(e) // I'm not sure who made this but 🏼 #spn #dean #destiel #pie #supernatural #lifeofpi #thecw #CW #jensenackles 1h

» LOG IN to write comment.

burningbright age of ultron next week holy shit!!! i'm going to make avengers-inspired bracelets for my family bc they bought me more gorgeous-colored bands for the rainbow loom and i need to do something productive haha

#thecw #arrow #felicitysmoak
1h

» LOG IN to write comment.

julliansibi So excited on how the season finales of @cwtheflash and @cw_arrow will turn out! Woot woot! Images are owned by Warner Bros., DC Comics, and The CW. #superlatepost 1h

» LOG IN to write comment.

derenahumphrey {2x04} the thing that killed me the most about this scene was to see dan wanting to hold serena and comfort her but realize he couldn't anymore. it was so hard for them to let go of each other during every breakup because they simply couldn't stop leaving each other. 2h

» LOG IN to write comment.

bat_bro39 Just watched "Broken Arrow"!!! Holy cow!!! Gonna miss both Roy and Thea #royharper #theaqueen #coltonhaynes #willaholland #death #bothdied #butonlyonelived #arrow #brokenarrow #thecw 2h

» LOG IN to write comment.

notryanstiles Ryan: "I'm a foot off the ground! I can't breathe. Wow." Colin: "Wait! Look!" Ryan: "That jet pack fucked me up, man!" *** Wayne: "Ryan, your back okay?" Ryan: "I wish I could've sat in my chair for like an hour." Wayne: "I was laughing the whole-" Ryan: "My chair was startin' to vibrate on me." #RyanStiles #WayneBrady #ColinMochrie #CedricTheEntertainer #GaryAnthonyWilliams #AishaTyler #WhoseLine #WhoseLineIsItAnyway #WLIIA #improv #comedy #jokes #funny #tv #television #tvshow #tvshows #chair #jetpack #space #NASA #astronauts #planet #alien #aliens #TheCW #StilesSays 2h

» LOG IN to write comment.

Normal Big Fan Of The Flash

» LOG IN to write comment.