6,159,982 Photos

Normal jυan vazqυez .
destiny.duhh Staring at my phone wondering if I should call , and tell you how I feel . Cuz this little ignoring game is really pissin me off . #That'sbullshit . 4s

» LOG IN to write comment.

25s animar
Normal Μαρίνα Μελίδου
animar Κάποιους ανθρωπους τους αγαπάμε και χαμογελάμε συνεχώς κοντά τους, χωρις να ξέρουμε τον λογο. Ισως, επειδή μαζι τους νιώθουμε ήρεμοι, πως ειμαστε ο εαυτός μας και μας αποδέχονται ακριβως γι' αυτο.
#little #girl #i'm #glad #that #you #are #really #next #to #me 👭
25s

» LOG IN to write comment.

1min marciniol
Nashville Agnieszka Marciniak
lord.flvck0 I think I gotta expensive taste #Angel#Devil#in#a#New#Dress The way you look should be a sin, you my sinsation 2d

» LOG IN to write comment.

Valencia tropical.sky.love
tropical.sky.love Wow *o* #that #looks #so #amazing #thanks for following me ;)) let me know which is you're fav color just color pls :) for tbh :") 4min

» LOG IN to write comment.

Amaro Charriol Mu
charriol_mu 午餐吃咖哩
吃到最後看著盤子,
心想 : 我可以不吃紅蘿蔔嘛 ...

五分鐘後
我還是拿起筷子
一塊一塊的全往嘴巴裡塞

小時候就很怕吃紅蘿蔔
還常常吃到吐
但有時候,不敢嘗試就永遠沒機會改變,現在長大了,感受也不在像從前,覺得其實也沒想像中糟糕。
#girl#afraid#carrot#so#much#then#but#not#that#bad#now#murmur#food#grow#up#time
6min

» LOG IN to write comment.

Normal F e r n a n d a
Normal Seda Çelik
sedaacelikk #benefit #that'swhyiloveu 7min

» LOG IN to write comment.

Lo-fi Ayden Finlay
ayden_finlay Another picture from the Rimrocks! Had to much fun. #damn #that #posture #pretty #beautifulBC 7min

» LOG IN to write comment.

Unknown Kayla Gilliam
kaylajanae17 What's a king babe without a queen? There ain't no I in team, you make me complete. Your all that matters to me.♡ #all #that #matters 7min

» LOG IN to write comment.

10min xderpjukex
Normal Zappy123

» LOG IN to write comment.

13min yuk_4
Normal Юука

» LOG IN to write comment.