8,569 Posts

  •   chauchau82 Atleast it takes off quicker then the 8 haha #vtec yo 7h
  •   austinbrewer117 VTEC don't kick in right away so vtec has nothing to do with off the line breh ^ 2h
  •   jdm_chase @austinbrewer117 First gear in a Honda is pretty short though, so they get into VTEC pretty quickly off the line 1h
  •   austinbrewer117 And a 6mt rx8 if you know how to launch is pretty quick to and then once u hit 4k rpm its gone lol but then again I've never driven a Honda so I can't say whats faster @jdm_chase 1h
  •   jdm_chase @austinbrewer117 I have this Civic and haven't driven an RX8 so we're kind of in opposite positions here haha 44min
  •   austinbrewer117 Haha I'd say so maybe one day I'll race a civic @jdm_chase 41min
  •   martinius1988 I've had an rx8 and a multitude of other cars. My main reason for shedding the rx8...Very slow compared to what's else you can have. A great piece of engineering and a lovely car, just not the real guts to match. 11min

» LOG IN to write comment.

  •   el_numero_23 As much we hate to admit it, 13b = not very reliable. That's why they weren't making enough sales. If they could somehow tweak it to handle more I think it'd be perfect. The rx8 itself is an amazing car with track kept in mind while building it. Hopefully soon tho 8h
  •   james_hershey Nothing wrong with a 13b, you just must be referring to Renesis :p 7h
  •   mr_sly007 na it's more like lazy people find out u have to add oil every 1k miles and there like fuck that 6h
  •   newtype_motorsport_proj Recession and no sales that's why. Rotaries won't survive unless they're commercially successful. But Mazda's on the rise so save your pennies for the next gen rotary cars! 5h
  •   dominickowalczyk Yess why! 1h

» LOG IN to write comment.

cangel04 I'm done being an adult for a while, my checking account can't handle it. #teammazda #newcar #itsnamedmarin 11h

» LOG IN to write comment.

Normal rx8official
  •   se3p_13b @rx8official what happened? 11h
  •   xkusem3 On the bus! 9h
  •   rx8official @se3p_13b I'm still waiting for my rebuilt to be finished and I saw this black rx8 two days in a row. It must be a sign... LOL 9h
  •   hweyrich I miss my 8 so much :( I'm currently just locating the funds to do a rebuild and some other shit. Just wondering. How much was yours? @rx8official 9h
  •   rx8official $3850.. Apparently since my boyfriend misunderstood when he ask the guy twice how much we balanced. I thought I only owed $850 since he said it wasn't bad I will have to talk to him when it's finished. @hweyrich 9h
  •   hweyrich Bummer. That's a lot. Let me know how it goes ok? @rx8official take care!:) 9h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   aggro671 You can can get some bondo, patch it sand it and get touch up 15h
  •   aggro671 Paint 15h
  •   aggro671 Need to see a better picture of the bumper 15h
  •   wirgej38 Give it some heat, then pop it out. Use some JDM looking zip ties if there is any cracks for +100 street cred 15h
  •   terrygleason Take off the bumper and use a heat gun and pop it out is by far the easiest fix like @aggro671 said. Very easy. Just take it slow. 14h
  •   livanhernandez_ Should be easy to pop out. 14h
  •   rogaguirre Calientalo con dos secadoras de pelo y trata de sacar el golpe 14h
  •   kylereedgolbeck @zak_rx8 Haha yeah my bad, I'm used to my black rx8. 14h

» LOG IN to write comment.

tykonkin Mazda to the rescue #teammazda 18h

» LOG IN to write comment.

  •   1slow_sti Making me miss it that much more 17h
  •   jay_pitbull_frazier @1slow_sti lol. It does wqy better in the snow than my G. And against other cars. Only put 2k on it so far. I can only imagine you love the low end and dig ur soobie has over the 3 17h
  •   itsreesi3 Oh boy 14h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.