53,931 Posts

_jazzyg_ To all my battle buddies stationed away from their families. I hope y'all are enjoying y'all's holiday. Gordy loves you #Hooah 1h

» LOG IN to write comment.

Rise Hit The Woodline
ricky6pics Jus wanna say happy thanksgiving to all our brothers and sisters downrange who couldn't be home this holiday. Stay safe. 2h

» LOG IN to write comment.

thick_flower_child I wanna take a minute out of my day to say thanks to the soliders out there who are fighting so we can have things to be thankful for. Some of them don't get to go home for the holidays #thankful #appreciative #teamArmy #loveThemBoys #soldiersThanksgiving #thanksgiving 2h

» LOG IN to write comment.

_dedicated_soldier HAPPY THANKSGIVING EVERYONE!!!!! HAVE A AWESOME DAY!!! #thankful #TEAMARMY 2h

» LOG IN to write comment.

_captinamerica #ootd this my first thanksgiving by myself I can't be wit my family like u guys please enjoy urselfs wit them appreciate them have fun for me #teamarmy 3h

» LOG IN to write comment.

Amaro Sergeant First Class Castro
ru_armystrong Somewhere there is a service member who is eating an MRE right now. He will miss the memories his family makes today. But do not worry because whenever he is, he is surrounded by the strongest, most loyal, and dedicated brothers and sisters on this planet! #TeamArmy #happythanksgiving 4h

» LOG IN to write comment.

Normal Beautiful Strong Black Woman
blackbeauty928 Omg, If this wasn't me a minute ago.... I love my babe 5h

» LOG IN to write comment.

sayheyyymszoey Never forget....Happy Thanksgiving #TeamArmy 5h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

trulythecoolest The Army Commendation Medal. #ArCom #TeamArmy #BTH 20h

» LOG IN to write comment.

beautydabeau I Been Here Many of Times!!!! #ThisIsMeNow Happy Thanksgiving My Sister & Brothers In Arms .... I know sometimes the tunnel gets burry of why we do what we do but keep Yall head up ... WE FIGHTING FOR DIFFERENT REASONS BUT ITS ALL ONE FIGHT #teammilitary #teamarmy #salute #armyshit #militaryShit #soldiers #milspo #army #airforce #marines #navy #supportthetroops 21h

» LOG IN to write comment.

mandyhage05 Senior Dental Assistant Graduation #teamarmy 21h

» LOG IN to write comment.

bizzlesrighthand Smh most pitiful 5 I've ever seen. #TeamArmy #wtf 22h

» LOG IN to write comment.

_adoreme91 It's a family thing. I'm so proud of you keep doing great things! I'll be saluting you soon! #infantry #airborne #teamarmy 1d

» LOG IN to write comment.

mandrakerap1 GRACIAS DIOS POR DARNOS LA SALUD Y VIDA PARA SEGUIR CREANDO EL LEGADO MUSICAL QUE SE ESTAMOS HACIENDO GRACIAS A #LosMalocoristas y Mi #TeamArmy ESTE PROYECTO SIN USTEDES NO SERIA UNA REALIDAD #TuNoSabeQuienTeHabla #LapizMusicCompany 1d

» LOG IN to write comment.

sinncity206 Haha so this was in my moms job newsletter I found this when I went to go visit... I got a bunch "thank you for your service" it's funny cause this is how everyone knew me as I walked around.. #blessed great feeling #myhonor #TEAMARMY #ARMYLIFE 1d

» LOG IN to write comment.