3,244 Posts

Unknown Sarah Griffiths
_sadie_g Nuclear seed Potatoe propagation facility, your existence perplexes me. #wtf#potatoe#stupidsign#awhatwhat ? 3d

» LOG IN to write comment.

hagis19342 Hahahah this is what's posted in la fitness really?! Hahahahaha #funny #funnysign #fail #steroids #why #really #stupidsign 3d
  •   ml_fitspoli YES! I love golds! LA is DEF cookie cutter. Sorry you have a bad selection of gyms! 3d
  •   hagis19342 @ml_fitspoli yea depressing!! jax is such a big city to. Yea the golds on turkey lake in Orlando is awesome. I will miss it!! Also la has no cool cardio machines and a 20 minute limit if people are waiting on the cardio machine. Hahahah 3d
  •   ml_fitspoli Pshhh! Screw that 20 min rule. Lol 3d
  •   lonipfeil Lol 3d
  •   lonipfeil Wow 3d
  •   hagis19342 @lonipfeil hahaha I know! La fitness! Hahah I'm moving to jax, only have two gyms to pick from!! 3d
  •   hagis19342 @ml_fitspoli I'm pretty sure they have cardio police!! I'm scared 3d
  •   lonipfeil Wow.....LOL 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

fdg303 Well, this will make it super easy to find my car later. Thanks! #captainobvious #seattle #noduh #lostfordays #stupidsign 5d

» LOG IN to write comment.

detroitdumptruck Where else should I walk?? #stupidsign #la 5d

» LOG IN to write comment.

Mayfair Im Trincredible. Im Nearly 11
trincredible No stupid people beyond this point. #stupidsign 5d

» LOG IN to write comment.

elinadat What a shame - now I have to park my limo somewhere else #lol #ourbuilding #stupidsign 6d

» LOG IN to write comment.

Normal Unda Kova

» LOG IN to write comment.

detroitdumptruck I don't think this sign knows what free means. That isn't free at all…
#stupidsign #free? #LAbound
1w
  •   steph_marsh Oh man! I just missed you! Have a safe trip home 1w
  •   jescota If that's McDonald's, I'll take the meal and you take the wifi. 1w
  •   goar6 Uummmm.. Then it's not free, is it? Haha 1w

» LOG IN to write comment.

vpyahiro I thought this was rediculous. Yea I'm gonna just spend 15 mins eating and talking with the buds at work and than leave. Not happening haha I spent 30 mins at my table. I'm such a badass lmao #stupidsign 1w

» LOG IN to write comment.

Normal K'myn Pettitt-Delia

» LOG IN to write comment.

paper835 Never underestimate the power of stupid people in large groups #stupid #sign #stupidsign #backintheday #old #tin #candyshop #weird 1w

» LOG IN to write comment.

garretfanpasstv Rules??? No thank you... #stupidsign
#igersjax
2w

» LOG IN to write comment.

dan_pool I didn't know tigers were dangerous animals? #stupidsign #tiger 2w

» LOG IN to write comment.

ajvodden "Please do not sit or climb on fence" no really!!! #stupidsign #lagoonwithaustin #spider @rockauzzy 2w

» LOG IN to write comment.

kaylac0321 Chillin' with bae#iheldhishand#stupidsign 2w

» LOG IN to write comment.

photo_mikey Ok then.... #stupidsign 2w

» LOG IN to write comment.