[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance this week, which may cause temporary disruption on our site. Get updates: Facebook or Twitter

11,566 Posts

_moniquee24 Woke up to go pee & I see this! My day has been made already. Hopefully the change we make will be a good one cause these damn Raiders are embarrassing the hell out of me! #RaiderNation #StillReppin #NoBandwagonHere #LetsGetIt 12h
  •   _moniquee24 Haters gon' hate! @mattrs15 12h
  •   mattrs15 Sorry Mo, its my job I call it like I see it! @_moniquee24 12h
  •   _moniquee24 @mattrs15 LMAO! Don't diss my team. This might be a turn around for us. 12h
  •   mattrs15 I feel like every raider fan has been saying that for years! 12h
  •   _moniquee24 @mattrs15 ayyyye sassy, calm it down. buahah. We have been tho. Can't lie on that one. 12h
  •   mattrs15 Like I said Mo, its my job I just call it like I sees it homie! 11h
  •   _moniquee24 @mattrs15 lets just take it back to the days when we would talk shit about the Cowboys.. hahah. 11h
  •   mattrs15 Oh dude fuck the cowboys! And their delusional ass fans!!! Oh god! 11h

» LOG IN to write comment.

raiderblk #blackmonday #M is for #Monday lmbao #stillreppin #Raaaiiddeerssss #silverandblack #oaklandraiders #latothebay jump ship then #yabish #captains go down with the #ship !! Ima #captain We on our way up tho!! #rn4l 20h

» LOG IN to write comment.

Lo-fi athziri gabriela sanchez

» LOG IN to write comment.

caseywade74 regram from @beautii_tea
But im 😴 😴 😴 tho. #HTTR LMAO LMAO LMAO #ThisThatTruth #InRealLifeTho #WhoDat #StillReppin
1d

» LOG IN to write comment.

mizzthorn Great Morning (Well I woke up to a flat tire but someone was sent to rescue me ). I also woke up remembering last night's event of victory #49ers #StillReppin 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Valencia Rebecca Ramirez

» LOG IN to write comment.

trulyfechanger First loss of the season. It's all good. Hell of a game though...we ain't go down easy. Keep an eye out. #eagles #stillreppin #idgt 2d

» LOG IN to write comment.

nicoletteeherrera So there was this one time I lost a bet... Then the rest of the story sucks #stillreppin #GIANTS 2d

» LOG IN to write comment.