595 Posts

xx_jeric Basically what coaches do to say to their players what they need to do on the court. #srslywtf #screen #pickandroll #jumpshot #coach #coaching #plays 😑😑😑 24h

» LOG IN to write comment.

ayy_lmao_foxy.v2 My face when everybody else has a bae #solonely #bored #srslywtf #crieng #foreveralone #sergeant 1d

» LOG IN to write comment.

manliest_boy Welcome to the Batley/Bailey Christmas #christmas #srslywtf 2d

» LOG IN to write comment.

its.thomas • When Santa shows up.
#Idk #SrslyWtf #Santa?
1w

» LOG IN to write comment.

2w msanv
Normal Melissa San Vicente
msanv ️see ya, weekend. You'll be missed. #srslyWTF 2w

» LOG IN to write comment.

ellealvabitchesnwenches So, this happened. True love's got no boundaries. #WeFoundLoveInAHopelessPlace#cod #mw3 #srslyWTF 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kyaarin Please stay in your damn lane #stupidparking #srslywtf 3w

» LOG IN to write comment.

thepostulator Accidental four colour hair. I do like it though, might keep it for a few days. #hairdye #colouredhair #coloredhair #orangehair #pinkhair #purplehair #bluehair #srslywtf 3w

» LOG IN to write comment.

stunkinator How I imagine every #TheWalkingDead fan in the universe looks right now. #SrslyWTF #SpoilerAlert 4w

» LOG IN to write comment.

  •   burrit0_princess What happened?! 4w
  •   k8mlam I'm a late bloomer lol... My wisdom teeth are coming in with a vengeance. They're huge and the lower left asshole is pissed!! 4w
  •   morgannowicki Oh no! Wish I could come over with treats and movies. 4w

» LOG IN to write comment.

4w spind.y
Normal Nicole Aleman / Spindy
spind.y Wtf kinda school do you run if you can't spell April right????? #srslywtf #pokemon #alphasapphire #themodernschoolsystematwork #spindyplayspkmn 4w

» LOG IN to write comment.

fkncaity So today I finished my first year of Uni AND I moved on to my green P's . #talkaboutgrowingup #srslywtf #eventfulday 1mon

» LOG IN to write comment.

gabrielnwells Dude, where's my car? #srslywtf 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Liam Erskine
foryoureyesalone Too early for Christmas decorations, so this is our compromise... #wtf #ok... #night #morning #neig #window #student #srslywtf? #why #? 1mon
  •   djuanarenas Nice profile :) I rent Yachts, Exotic Cars and also VIP Host in Miami at your service... 1mon

» LOG IN to write comment.

sea_tides Books are the ultimate Dumpees: put them down and they’ll wait for you forever; pay attention to them and they always love you back. #srslywtf #barnesandnoblesisheaven 1mon

» LOG IN to write comment.