44,020 Posts

d1anna_05 Invited my nieces to come watche give birth. It was such a humbling & beautiful thing to witness. They all were in tears when baby Leafa came out. I'm grateful they had the best form of birth control experience of their lives lol. My Nana Bugg had me in tears..she's my biggest helper, so grateful to hv her. #grateful #healthybaby much ️ to @faletau_ @fahfaletau for the love & carseat/stroller & other gifts. Much ️ to my dad who reassured me of the power of the priesthood. #soblessed #soLoved #loveMine 2h

» LOG IN to write comment.

Hudson Amanda K
aking414 These little feet got baptized yestersay #BabyEllie #soloved #lovemylittlenieces #latergram 2h

» LOG IN to write comment.

Hudson samantha joliene
samjoliene My best friends reaction to a guy messing with my feelings. Hahaha clearly im loved #dontmesswithhisfriend #bestie #protectingme #soloved #dangerzone 2h

» LOG IN to write comment.

rainingpolkadots Happy 1st Birthday Holden! We enjoyed celebrating you today! #blessing #sweetboy #soloved #veggietales 3h

» LOG IN to write comment.

Normal henrik__miller
henrik__miller I aunt dhalia! @dhaalll #soloved 4h
  •   dhaalll Aunt Dhalia loves her cutie patutie henrik so very much and cannot wait to see him within the next few weeks #babylove 4h
  •   amandaxtinee89 @henrik__miller omg I went to high school with her!!!! And worked with her lol how do you know her??? 2h
  •   henrik__miller @amandaxtinee89 Such a small world!! My brother met her in college. She was supposed to be at the baby q but she had to work… where do you 2 work together? 2h
  •   amandaxtinee89 @henrik__miller haha that's crazy! At the bakery in lindenhurst lol 2h

» LOG IN to write comment.

Video Renv

» LOG IN to write comment.

henrik__miller Grandpa Bill & Grandma Lois #soloved #familyfirst 4h

» LOG IN to write comment.

henrik__miller Grandpa Russ & Grandma Angie #soloved #familyfirst 5h

» LOG IN to write comment.

apple_grace2388 I want to thank my beautiful and talented sister for this epic drawing!! I love you and so so proud of you!!! The best #birthday #gifts are the ones made by the grifter! Y'all remember the canvas my sister painted for me? It was amazing and now she's created another #masterpiece #cowboy #cowgirl #country #horses #love #artwork #newwalldecorations #soloved #soblessed #birthdaygift #nofilter 5h

» LOG IN to write comment.

Normal Willa La Coco Sprinkles Puff

» LOG IN to write comment.

Normal Stephanie Percy

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mackmama1 #anniversarygifts.. It's that time again! I'm a blessed Babe. #soloved by @sparks4040 7h

» LOG IN to write comment.

Normal Lori Maynard
noturaveragechik My love took me to lunch. Just a few more hours an I will be with him again. Miss that man too much I swear. #SoLoved #SoBlessed #SoSpoilt 10h

» LOG IN to write comment.

braxtonjett Sunday morning church flow @marinaroseeee what a beautiful inspiring lady to call mine #SoLoved 10h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.