61 Posts

projectjunkie Traffic issues are a little different in Kentucky.... #slowestthingever #feelbadforthathorse #horseandbuggy #amishtraffic #arewethereyet 1w
  •   projectjunkie Lol! I am going to go up to NY someday so I can see it first hand. Looks beautiful! @miss_dwp 1w
  •   projectjunkie Oh! Side story @miss_dwp , see that glimpse of the huge red brick mansion straight back? It has two people...BURIED IN THE BASEMENT! Yup, no kidding. Horrific. No wonder it took awhile to sell! Apparently they were two slaves/servants that were abused to death. Horrible story :( I cannot believe no one has relocated them to a proper burial site. 1w
  •   projectjunkie They are dirt graves, in the middle if the basement, marked with wood crosses and initials scraped into rocks. I have no words. 1w
  •   projectjunkie (That was my 2nd choice house when we bought this one. Until I saw where it sat. Horrible location, only industrial area in town and right on the railway. And....I didn't know about the graves at that time. Obviously.) 1w
  •   moneybee What an interesting and sad story. So much history in that part of America... 1w
  •   miss_dwp Oh snap girl! I remember a convo about that- the beginning of our IG relationship (hehehehe! ). That's crazy, how would you get them out? I would atleast have to bring some sort of psychic or medium person in to give them a blessing or something. 1w
  •   miss_dwp Oh damn I didn't read all of the comments first. Yeah, that's pretty terrible. 1w
  •   projectjunkie Yea, awful. 1w

» LOG IN to write comment.

mrsmariscal12 Seriously, coffee maker, at this rate I may end up falling back asleep...😴 #hurryupcoffeemaker #impatient #slowestthingever #coffeetime #drinkcoffee #getthedaystarted #caffeinefix 1mon

» LOG IN to write comment.

allie_blackmon Hipology is taking freaking forever like I don't understand how we've been here for twelve hours and don't even have the placing a ready yet #SlowestThingEver #IJudtWannaSleep😴 2mon
  •   alice_noelle Amen 2mon
  •   allie_blackmon Awe haha thank you! You did really well too! Thanks for the pep talk before giving my reasons really needed em lol. Can't wait to see and compete with ya this week @soarin_spirit_shelby 2mon
  •   allie_blackmon Omg you'll do awesome I'm bringing my new crazy gaited horse too and I have no clue how he's gonna act we will amaze everyone with our amazing gaited skillz 😎 @soarin_spirit_shelby 2mon
  •   allie_blackmon Nahhh, I have quiz bowl tomorrow night Is all. We are haulin down tomorrow tho so I can acclimate my ponies lol️ are you showing? @soarin_spirit_shelby 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon bryonyjouk
Video Bryony Parkin
bryonyjouk ROLLER COASTER RIDE WOOHHHOOO just testing out me Nans New stair lift! SPEEDY AS A SNAIL @amyeparkin #stair #lift #speedy #slowestthingever #instavid #instadaily #instacrazy #stairlift #rollercoaster #lol #girl #Cray 2mon

» LOG IN to write comment.

gsucaver Seriously people, stop ordering this stuff. #crewlife #sassystewcrew #flightattendant #nightmare #slowestthingever #icecube 6mon

» LOG IN to write comment.

7mon weeboaaab
X-Pro II weeboaaab
weeboaaab Trams in edinburgh #shite #slowestthingever 7mon

» LOG IN to write comment.

kcassidee This is what 5th grade basketball looks like. #work #boredoutofmymind #girlsbasketball #slowestthingever 9mon

» LOG IN to write comment.

courtneycripps17 Woah slow down a little train.. -_- #slowestthingever 1y

» LOG IN to write comment.

lukelaibly When military meets farming. #treads #slowestthingever 1y

» LOG IN to write comment.

Unknown Weird is the new Norm.

» LOG IN to write comment.

kbaileyyy The one scooter on the road is the one I get stuck behind -_- #fml #stupidscooter #slowestthingever #pleasehurryup #driving 1y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Sierra Piper
scandalousninja It's time to get rid of this ancient thing #slowestthingever 1y

» LOG IN to write comment.

Kelvin Alexander Whipp
whippmyhurr Measuring speed of smoldering. #slowestThingEver 2y

» LOG IN to write comment.