192,494 Posts

mier_razak [Penangan VIVIX!] Dulu gelap, sekarang CERAH..
Dulu kusam, sekarang GLOWING!

Minuman kesihatan All In One.

Promo berbaki 2 HARI sahaja lagi
Beli 2 PERCUMA keahlian Shaklee!

Pm/Whatsapp >> 0172306464
26min

» LOG IN to write comment.

Normal VitaminBerkesanSemulajadi
vitaminberkesan RM0.00 Shaklee: 3 days left for Jan'15 Promo- Alfalfa Complex, Vivix & Vita-Lea for Children. Don't MISS it and place your order NOW! TQ #shaklee @vitaminberkesan 1h

» LOG IN to write comment.

chriswhong How much do you spend to generate high quality leads for your business?
I spend zero dollars using Instagram for my business. It's bringing high quality leads daily for my business. It's so simple.
You just need to know how to use Instagram better.
go to the link in my bio for the free training!

www.bestinstaleads.com

#Melaleuca#avon#isagenix#advocare#5linx#arbonne#mannatech#shaklee#juiceplus#plexus#beachbodyworkout#acn##usana#herballife
1h

» LOG IN to write comment.

Normal DULU KUSAM NOW..! NYATA JELITA
dulu_kusam_now_nyata_jelita Ni cerita sahabat ju.. Badan agak besar lepas tu ada masalah perut buncit dan pada masa yang sama sukar untuk membuang.Dia bagi tau banyak produk dia dah cuba tapi turun sekejap lepas tu naik balik. Katanya bila badan besar ni pergerakan jadi lambat, badan cepat letih.. Sedih sangat bila baca luahan hati sahabat ni

Jadi ju suggestkan Herb-lax dan Omega

Alhamdulillah..Hari semalam ju dapat mesej dari sahabat ju ni

Katanya dia sangat gembira sebab badannya terasa ringan sangat
Lepas tu saiz pinggang sudah turun 3inci. Masalah untuk membuang pun dah jadi lebih mudah. Dan yang paling penting katanya keadaan diri lebih segar dari yang dulu

Hanya ALLAH sahaja yang tahu..Betapa seronoknya hati bila dapat tahu sahabat ni dah dapat apa yang di inginkan.. InshaALLAH..pembelian dengan ju..
Ju akan guide anda sehingga anda mendapatkan berat badan yang di inginkan.. Jika ingin jadikan shaklee sahabat kesihatan anda
Hantarkan WhatApp / 011 2423 9787
SID Agen Shaklee Anda

#shakleehebat #shaklee #shakleemalaysia #shakleedistributor
#shakleeseronok #shakleemaster #shakleesettrial #shakleeonline #shakleebest #sayajualshaklee #shakleeCOD #sayajualmurah #igshaklee #igbisness #igshop #igbiz #agenmalaysia #dropshipmalaysia #dropships #agen  #shakleeeffect #DuluKusamNowNyataJelita
1h

» LOG IN to write comment.

jeffmcgeary New Free Training => 1 Thing I Wish I Knew Earlier To Build A Successful Business @ TallJeff.com #networkmarketing #homebusiness #shaklee #amway #advocare #herbalife #worldventures #nerium #visalus #northamericanpower #nap #veridian #juiceplus 2h

» LOG IN to write comment.

ama_b_e_l_i_n_d_a #laugh always for u neva know how ur laughter affects others in a positive way# 2h

» LOG IN to write comment.

Normal Siti Hajjar Hassan
hajjarhassan #insyirahsolehah nak beli #mealshakes #shaklee. -1 canister tahan 3bulan kalau kita makan sorang-sorang. Ibu & ayah ada gak mintak sikit.
-Jarang demam. Dulu setiap bulan bertapa kat Hospital Bukit Mertajam
-Mudah berak. Kalau tak, kadang-kadang sembelit.
-Selera makan bertambah. Dulu-dulu makan nasi 2 hari sekali. Sekarang sehari 2 kali.

Kena belikan untuk anak-anak. Sesuai untuk 1tahun ke atas.
Hajjar Hassan
#shaklee0182349882
#innhouse
2h

» LOG IN to write comment.

Normal DULU KUSAM NOW..! NYATA JELITA
dulu_kusam_now_nyata_jelita [ KEMBALIKAN WAJAH MUDA ANDA DENGAN VIVIX ]

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatom, Anggur Muscadine, Elderbery Eropah, dan Lobak Ungu yang kaya dengan Polifenol serta mengandungi khasiat ANTIOKSIDAN & SEL ANTIPENUAAN

TIADA ISTILAH BELUM BERJAYA JIKA ANDA BELUM MENCUBA

Anda perlu mengambil Vivix kerana √ HALAL
√ Tiada kesan sampingan
√ Tiada bahan kimia
√ 100% semulajadi
√ Kelulusan KKM
√ Harga sangat menjimatkan
√ 100% produj antarabangsa

Kenapa anda harus memilih Vivix Sentiasa SELAMAT
Sentiasa BERKESAN
Sentiasa SEMULAJADI

Saya Yakin Dengan Shaklee..Anda Bagaimana...??? Jika ingin jadikan Vivix sahabat kulit anda
Hantarkan WhatApp / 011 2423 9787
SID Agen Shaklee Anda

#shakleehebat #shaklee #shakleemalaysia #shakleedistributor
#shakleeseronok #shakleemaster #shakleesettrial #shakleeonline #shakleebest #sayajualshaklee #shakleeCOD #sayajualmurah #igshaklee #igbisness #igshop #igbiz #agenmalaysia #dropshipmalaysia #dropships #agen  #shakleeeffect #DuluKusamNowNyataJelita
2h

» LOG IN to write comment.

Normal DULU KUSAM NOW..! NYATA JELITA
dulu_kusam_now_nyata_jelita Raja Segala Tumbuhan

Yang mampu merawat masalah anda... Saya Yakin Dengan Shaklee..Anda Bagaimana...??? Jika ingin jadikan Alfalfa sahabat kesihatan anda
Hantarkan WhatApp / 011 2423 9787
SID Agen Shaklee Anda

#shakleehebat #shaklee #shakleemalaysia #shakleedistributor
#shakleeseronok #shakleemaster #shakleesettrial #shakleeonline #shakleebest #sayajualshaklee #shakleeCOD #sayajualmurah #igshaklee #igbisness #igshop #igbiz #agenmalaysia #dropshipmalaysia #dropships #agen  #shakleeeffect #DuluKusamNowNyataJelita
2h

» LOG IN to write comment.

Normal online store
online_stor17 Jom daftar untuk menjadi ahli shaklee sekarang.hanya bermodalkan RM75.00 anda akan mendapat banyak kelebihan sekiranya menjadi ahli shaklee.antaranya ialah :

#pontongan harga bagi setiap produk shaklee
#menambahkan pendapatan harian anda dengan menjual produk shaklee.
#bonus bagi jualan produk shaklee

Dan banyak lagi..tggu apa lagi,jom whatsapp 0112-5499235 untuk mendaftar sebagai ahli shaklee.

#shaklee #online_stor17 #bussinesonline #ahli
3h

» LOG IN to write comment.

Normal online store
online_stor17 GLA digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan badan sepanjang kitaran haid setiap bulan.GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin- bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal.

Jom dapatkan GSL untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid,harga istimewa ditawarkan kepada pelanggan sempena hujun bulan.dapatkan GSL dengan harga serendah RM80.00 sebotol.

#shaklee #online_stor17
3h

» LOG IN to write comment.

Normal Bella Rina
fazbella Masalah tidur?
Tanda badan kurang kalsium Cik Rina | 012.6646778

#Shaklee #Ostematrix #Kalsium
#sayajual #sayajualshaklee
3h

» LOG IN to write comment.

happylifeproject_ Testimoni SR Vita C.

nampak kan perbezaan ketara pada kulit?

kulit yang dulunya gelap, beparut dan kusam...
kini lebih cerah, cantik dan gebu.

jomm, beri peluang kedua pada kulit anda and become best version of yourself!
.
____________________

Manfaat Sr Vitamin C .
- Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
- Mengurangkan simptom demam
- Perlindungan daripada sinar uv
- Mengatasi masalah jerawat degil
- Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi
- Membantu kulit sensitif seperti eczema, resdung
- Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh
- Mengurngkan kesan "sunburn" - Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembapkan kulit dari dalam - Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
- Tona kulit menjadi lebih sekata
- Bertindak sebagai anti histamim yang berkesan
- Mengurangkan penyakit selsema
- Melindungi badan daripada radikal bebas
- Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka
- Merendahkan tekanan darah tinggi
- Memastikan saluran darah mengembang dengan baik
- Mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Membantu kelihatan lebih muda
- Merendahkan paras insulin
- Mengimbangkan sistem dalam badan
- Membantu penghasilan dopatime dalam sistem saraf
- Membantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan
- Menghalang terkena serangan jantung
- Mengawal komplikasi diabetes

#Shaklee #VitaminC #SRvitaminC #cantik #sihat #bebasjerawat #jerawat #parutjerawat #pinkish #tonasekata #happylifeproject_
4h

» LOG IN to write comment.

happylifeproject_ Testimoni SR Vita C.

nampak kan perbezaan ketara pada kulit?

kulit yang dulunya gelap, beparut dan kusam...
kini lebih cerah, cantik dan gebu.

jomm, beri peluang kedua pada kulit anda and become best version of yourself!
.
____________________

Manfaat Sr Vitamin C .
- Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
- Mengurangkan simptom demam
- Perlindungan daripada sinar uv
- Mengatasi masalah jerawat degil
- Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi
- Membantu kulit sensitif seperti eczema, resdung
- Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh
- Mengurngkan kesan "sunburn" - Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembapkan kulit dari dalam - Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
- Tona kulit menjadi lebih sekata
- Bertindak sebagai anti histamim yang berkesan
- Mengurangkan penyakit selsema
- Melindungi badan daripada radikal bebas
- Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka
- Merendahkan tekanan darah tinggi
- Memastikan saluran darah mengembang dengan baik
- Mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Membantu kelihatan lebih muda
- Merendahkan paras insulin
- Mengimbangkan sistem dalam badan
- Membantu penghasilan dopatime dalam sistem saraf
- Membantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan
- Menghalang terkena serangan jantung
- Mengawal komplikasi diabetes

#Shaklee #VitaminC #SRvitaminC #cantik #sihat #bebasjerawat #jerawat #parutjerawat #pinkish #tonasekata #happylifeproject_
4h

» LOG IN to write comment.

happylifeproject_ Testimoni SR Vita C.

nampak kan perbezaan ketara pada kulit?

kulit yang dulunya gelap, beparut dan kusam...
kini lebih cerah, cantik dan gebu.

jomm, beri peluang kedua pada kulit anda and become best version of yourself!
.
____________________

Manfaat Sr Vitamin C .
- Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
- Mengurangkan simptom demam
- Perlindungan daripada sinar uv
- Mengatasi masalah jerawat degil
- Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi
- Membantu kulit sensitif seperti eczema, resdung
- Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh
- Mengurngkan kesan "sunburn" - Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembapkan kulit dari dalam - Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
- Tona kulit menjadi lebih sekata
- Bertindak sebagai anti histamim yang berkesan
- Mengurangkan penyakit selsema
- Melindungi badan daripada radikal bebas
- Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka
- Merendahkan tekanan darah tinggi
- Memastikan saluran darah mengembang dengan baik
- Mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Membantu kelihatan lebih muda
- Merendahkan paras insulin
- Mengimbangkan sistem dalam badan
- Membantu penghasilan dopatime dalam sistem saraf
- Membantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan
- Menghalang terkena serangan jantung
- Mengawal komplikasi diabetes

#Shaklee #VitaminC #SRvitaminC #cantik #sihat #bebasjerawat #jerawat #parutjerawat #pinkish #tonasekata #happylifeproject_
4h

» LOG IN to write comment.

happylifeproject_ Testimoni SR Vita C.

nampak kan perbezaan ketara pada kulit?

kulit yang dulunya gelap, beparut dan kusam...
kini lebih cerah, cantik dan gebu.

jomm, beri peluang kedua pada kulit anda and become best version of yourself!
.
____________________

Manfaat Sr Vitamin C .
- Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
- Mengurangkan simptom demam
- Perlindungan daripada sinar uv
- Mengatasi masalah jerawat degil
- Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi
- Membantu kulit sensitif seperti eczema, resdung
- Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh
- Mengurngkan kesan "sunburn" - Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembapkan kulit dari dalam - Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
- Tona kulit menjadi lebih sekata
- Bertindak sebagai anti histamim yang berkesan
- Mengurangkan penyakit selsema
- Melindungi badan daripada radikal bebas
- Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka
- Merendahkan tekanan darah tinggi
- Memastikan saluran darah mengembang dengan baik
- Mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Membantu kelihatan lebih muda
- Merendahkan paras insulin
- Mengimbangkan sistem dalam badan
- Membantu penghasilan dopatime dalam sistem saraf
- Membantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan
- Menghalang terkena serangan jantung
- Mengawal komplikasi diabetes

#Shaklee #VitaminC #SRvitaminC #cantik #sihat #bebasjerawat #jerawat #parutjerawat #pinkish #tonasekata #happylifeproject_
4h

» LOG IN to write comment.