100,597 Posts

36min dragonsense
Normal Joe Ambrose Tuzan
dragonsense #Rezeki di awl pagi yg bercahaya.. #alhamdulillah 36min

» LOG IN to write comment.

Normal mohd nor generation
faramn22 She's just got back from short vacay at Australia n i got this from her. That's so cute. Tq jgk blnja makan . Muah kit #rezeki#haha 2h

» LOG IN to write comment.

rarestyz REZEKI ALLAH itu luas. Kadang kita tak nampak dan sedar pun. Tapi kalau kita tahu macam mana nak bersyukur dalam setiap perkara, insyaAllah kita sedar dan rasa semua rezeki yang Allah kurniakan. .
.
Buat rakan seislam dan bukan beragama Islam sekalipun, kita kena selalu yakin pada rezeki kita. Walaupun orang lain dpt banyak tp kita dapat sikit, kena selalu pesan pd diri "ini saja lah rezeki aku untuk kalini". Cukup sekadar ada rasa syukur dan sebolehnya jangan kesal..yakin selalu. Kadang Allah kurangkan kita pada 'harta' tapi Allah lebihkan kita pada 'kesihatan' mahupun 'kebahagian bersama keluarga' dan sbgnya.
.
.
Pandangan lain.. boleh jadi rezeki yang Allah berikan itu untuk dikongsi bersama. Contohnya, dlm poket kita hanya ada rm10 tp tiba2 seorg sahabat dtg pada kita mohon utk pinjam duit buat belanja makan sbb masatu dia betul2 tengah sangkut. Kongsikan saja apa yg kita ada tu, ckp pd diri "mungkin rezeki kalini memang Allah berikan utk aku kongsikan dgn org lain". InsyaAllah segalanya kita serahkan pada DIA. .
.
Walaupun sedikit, sekurang kurangnya kita dpt buat org lain tersenyum..begitulah sebaliknya. Apa2 pun rezeki juga perlu diusahakan barulah kita boleh dapat..
. #pesandiri #notadiri
#estyz #estyzmotivation #rezeki
2h

» LOG IN to write comment.

sharizabakhtiar En husband belikan #hadiahkan Xdak sempena apa2, dia soh bini dia rajin membaca ....alhamdulillah #szaread #szareadingbook #sunnahrasulullah #muslim #iammuslim #readingbook #sujudsyukur #rezeki 3h

» LOG IN to write comment.

asyrafzikri Alhamdulilah selepas sekian lama menanti
5A menjadi milik ku..
#amin
#rezeki
#berkatdoa&dedhaibubapa
#thanktoALLAH
3h

» LOG IN to write comment.

muhamed770 Nah.. Ni hadiah hari jd awk.. Awk ckp nk sentuh menara paris utk hr jd awk, nk persi sana saya xde duit. Gamba je sy boleh bg, sweet x sy.. @fifiefauzi
#selamat#hr#jd#buat#kasih
#harap#dimurahkan#rezeki
#hr#ni#awak#lahir
#harap#mata#makin#luas
3h
  •   fifiefauzi eeeee.. patut tanya menara tu lah.. menara ni lah.. -.- 2h
  •   muhamed770 @fifiefauzi hadiah utk awk.. Sy nk beli xde duit.. Gamba je mmpu bg 2h
  •   fifiefauzi makasihh.. sbb awak saya dah dapat sentuh menara nii.. ni yg bertambah syg ni.. -.- -.- -.- 2h
  •   muhamed770 @fifiefauzi jgn syg syg sini.. Nnti ada paparazi short sceen.. Jd vairal mati kita 2h
  •   fifiefauzi wokey pendek 2h
  •   muhamed770 @fifiefauzi lagu hari jd utk awk.... 10 budak itam, 9 mandi sungi, 9 org lepas, tinggal lagi sorang. 1 budak itam, naik atas pokok, jatuh bawah pokok, tinggal awk sorang.. 2h
  •   fifiefauzi suka sgt eh dgn lagu tu.. lagu kegemaraan awak ehh>?? 1h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal hiasankaybutik
hiasankaybutik Alhamdulillah, another satisfied customer! Sampai nk repeat order! Hihihihihihihi :D Thank youuuu for buying with #hiasankaybutik .
.
.
HAAAAAA TUNGGU APA LAGI TUUU CEPAT MAI BELI :D

#hkbutik #sishappy #alhamdulillah #rezeki
4h

» LOG IN to write comment.

Normal Nur Syafiqah Rusli
iqa_yana Hari nie nak post iklan pendek je..zaman sekarang ni kalau bijak labur duit senang nak hidup senang..tapi tak boleh sombong dan berlagak. Ape2pun kene usaha. So nak promote sorang hamba Allah yang boleh tolong korang buat pinjaman dengan bank cepat dan telus. Interest xde hidden charges ok..nie mmg ikhlas nk tolong same tolong..
Loan bank with agent lain might takes time and belum tentu lulus...dan xsemua jujur... boleh contact 0143336177 for any question..watapps diterima #loanbankmalaysia #bank #pinjamanbank #kaya #duitkahwin #duit #perancangan #masadepan #iklan #promote #lowinterest #nohiddencharges #fast #cepat #kahwin #belajar #belikereta #bisnes #business #malaysia #iklanmalaysia #duitmalaysia #melabur #rezeki #cariduitkahwin lebih
4h

» LOG IN to write comment.

Mayfair Muhamad Axhmal Mat Zohit
Lo-fi radzi
klixkers_enterprise Mai beli buku yg bnyk mberi maklumat n pengetahuan.. smua orang nk cari #rezeki, tp x tau mcm mna caranya, so tunggu apa lagi mai #beli #buku #mmr #mudahnyamenjemputrezeki #terbaik ni.. #sayajual #visitmyig
harga RM18 + RM6 postage
4h

» LOG IN to write comment.

celotehmuslim Senantiasalah merasa cukup. Terimalah pembagian rizki yg Allah berikan kepada kita dengan Qona'ah. In syaa Allah.. Allah akan menjadikan kita orang-orang yang kaya. Aamiin

#orang #kaya #syukur #kaya #harta #dunia #terima #rezeki
4h

» LOG IN to write comment.

erfanhakimax "Sesungguhnya pipit dinegeri kami sudah menjadi helang"
#spm2014 #redho #syukur #rezeki #UK
4h

» LOG IN to write comment.

nadzirahmatyusop Alhamdulillah siap jgk walaupon 1
Hang kena kuat @nadzirahmatyusop oiii
#rezeki
#syjual
4h

» LOG IN to write comment.

aradeainu Buka web www.zalora.co.id
Pilih barang yg kamu suka.
Lakukan transaksi dan jgn lupa masukin kode voucher "ZBAPDWL" saat melakukan pembayaran.
Otomatis diskon 15% .. #zalora #bap #komisi #komicong #brandambassador #rezeki #halal #promosi #kode #zbapdwl
5h

» LOG IN to write comment.

Normal Zul Fitri (Zulhaizad Fitri)
mr_zariey Alhamdullilah atas segala nikmat-Mu,aku bersyukur dan redha akan ketentuan-Mu,harap2 pintu rezeki akan sentiasa terbuka luas utk hamba-Mu ini,Amin
*PAIN CAN BE HEAL AND GLORY LAST FOREVER

#SPM #RESULT #SYUKUR #REZEKI #TAKDIR
5h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.