5,005 Posts

Normal Cara Mudah Berenti Merokok
sayaberjayaberhentimerokok Sebelum tidur meh baca #TipsBerhentiMerokok yang ke 4 iaitu Tulis Matlamat & Tampal & Baca Hari-hari.

Syarat penulisan matlamat adalah kena spesifik. Kena ada tarikh bila nak capai matlamat. Kena ada nama kita kat situ. Kena baca hari-hari kena bayang seolah-olah matlamat tu dah tercapai pun

Cth:

Alhamdulillah saya Remy Ishak berjaya berhenti merokok dan bebas dari rokok untuk selama-lamanya pada bulan Ogos 2015. Yeyeaahhh!!! 🏻🏻🏻.
.
Buatlah. Tak percaya pun buat jugak. Gerenti dapat. Pasti dapat.

Ok skrang gi tulis. Lepas tu whatsapp kami dan dapatkan barang terbaek untuk tolong korang berenti merokok dengan berkesan tanpa withdrawal simptom.

#JomBerhentiMerokok #SayaBerjayaBerhentiMerokok #AbgRemyIshakPunyaNamaJugakKenaPetik #RemyIshak
11h

» LOG IN to write comment.

Normal Aska Scents Malaysia

» LOG IN to write comment.

4d xi_zhan
Normal Izan Nadwa
xi_zhan Hrpn nk jumpa syukry yahya ngan zizan... Huhu abg remy pown ok #remyishak 4d

» LOG IN to write comment.

Normal bella amore 93
cheyussabila Tb with abg ensem ...
#remyishak
5d

» LOG IN to write comment.

hikayatseorangbudak All time favorite actor. Tak pernah rasa tak suka tonton lakonan beliau. .
.
Repost @ghazabubakar
・・・
He is good to go to the "Restoran Kapal Terbang". #remyishak .
.
6d

» LOG IN to write comment.

Normal Nick

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

remyishak by @ghazabubakar "Among the crowd. Remy Ishak is smiling eventhough down with fever. #sonyA7s #anamorphic #la7200 #remyishak" via @PhotoRepost_app 6d

» LOG IN to write comment.

6d ktubset
Normal Sharifah Elida T M
ktubset Ok kyra kakda jeles #remyishak 6d
  •   sharifah_hani Adik dok jeles doh lening kakda wakakaka 6d
  •   ktubset holah muge palang ye muka remy doh... huaaaaaaa 6d

» LOG IN to write comment.

ghazabubakar Among the crowd. Remy Ishak is smiling eventhough down with fever. #sonyA7s #anamorphic #la7200 #remyishak 6d

» LOG IN to write comment.

remyishak Thank you for the nice Baju Melayu @baktailor by @ghazabubakar "He is good to go to the "Restoran Kapal Terbang". #anamorphic #la7200 #remyishak #sonyA7s #helios44m" via @PhotoRepost_app 6d

» LOG IN to write comment.

ghazabubakar He is good to go to the "Restoran Kapal Terbang". #anamorphic #la7200 #remyishak #sonyA7s #helios44m 7d
  •   f.azlan Selamat hari raya boss 6d

» LOG IN to write comment.

mridzuan27 Jika anda belum mulakan hari ini dgn snyuman,blum trlmbt tuk mencubanya esok hari#kosongkosong#vcso #remyishak 7d

» LOG IN to write comment.

kaseh_nurani55 #Repost #ater_lina
・・・
ADe lagi ulangan utk yng x sempat tgk #AtieSetan sekarang kat Astro Prima 105...#yanasamsudin #miaahmad #remyishak #rezahasbi
p/s: Tadi kite tgk yang sorang...skrg kite tgk yng sorg lagi...
#ratupromo extra ari ni
#zeelproduction
1w
  •   qadeeja_busana I like mia's acting.. All out tnpa sr. Hope jd kenyataan di luar...dlm acting biarla depa maju dgn gndingn org lain kan 1w
  •   a_zzuuu @qadeeja-busana setuju sangat biar mereka bersaing secara sihat.mulai Dari saat INI tumpukan hanya pada kerjaya mereka saja.jodoh mereka dah ditentukan.tunggu dan lihat.kita hanya mampu berdoa.semoga tahun depan mereka raih banyak award. 1w

» LOG IN to write comment.

atiecullen Watching #atiesetan #astroprima . It is me ? Tak la name je same . Perangai maybe tak same kot . Hihi .
#me #yanasamsuddin #remyishak #MyNameIsAtie #justbeyourself #justdowhatyouwant
1w

» LOG IN to write comment.

ater_lina Haramlah...Allahuakhbar...Haramlah #AtieSetan #miaahmad #remyishak #rezahasbi 1w
  •   mariam_nawi Nk tengokkkk 1w
  •   shahnjit Cube bayangkn lpas ni gandingkan mia dgn remy????? 1w
  •   linyana70 Suka2 lawak2 go mia go... 1w
  •   linyana70 Kan @dunia.generasiku Kan penangan srma kot semua stesen tv nak putaq blik citer depa... kebetulan dua2 ada belakon drama raya...Suka2 sgt2 tau hahahahahhh 1w
  •   sharasa77 Hahahaha...cute jer kannn..... 1w
  •   ajaazizan @shahnjit mesti best kan lagi2 cerita lawak...kannnn... mcm cerita mail & sudin tu 1w
  •   noremy11 Hahaha..chomel lah mia berlakon dlm drama nie.. 1w
  •   tika_tixy hahahaha..lawaklaaa..cute sgtt mia ngn spek besar tuu 1w

» LOG IN to write comment.

ater_lina ADe lagi ulangan utk yng x sempat tgk #AtieSetan sekarang kat Astro Prima 105...@yanasamsudin @mia.ahmad #remyishak #rezahasbi
p/s: Tadi kite tgk yang sorang...skrg kite tgk yng sorg lagi...
#ratupromo extra ari ni
#zeelproduction
1w
  •   mariam_nawi Alaa xdpt tngk.. 1w
  •   ater_lina @mariam_nawi nnt kite lanje sikit2 ye...hihihi 1w
  •   kasihizan bila lg ada ulangan. nk tgk la 1w
  •   sha_irdina12 Comey sungguh mia... 1w
  •   irisaesya Huhu..ms raya tu tak dpt nk tgk btul2,sbb org dtg rumah..ada la part yg sempat gelak.. 1w
  •   shahnjit Perlu ke remy jln mcm tu. Kelaka2. 1w
  •   izumimimy X dpt tgok,td tgok abg beduk oasis.nak tgok ulangan pleasee 1w
  •   ater_lina X pasti le bila lg ulangan @izumimimy ...sbb da tayang ms raya pertama..abg beduk ade ulangan lg mlm ni tp clash plk nk tgk hafreez adam ngn amyra rosli kat tv1 1w

» LOG IN to write comment.