48,236 Posts

X-Pro II Deborah-Alexsis R. Cancela
latin_southernbelle Eww. The quickest way to turn me off is start talking about sex. I Swear my generation of males are absolutely STUPID . I can't stand a horny little boy looking for a quick fuck. you maybe fine but looks don't cut it . Where is your mind? Goals? It ain't easy being a lady in a world full of grown and experienced hoes . #relationshipproblems #texting #boybye #nosexgame #dating 22min

» LOG IN to write comment.

dellfuego This dead Me " fuck you mean whatever you gotta new nigga now " #relationshipproblems 31min

» LOG IN to write comment.

sassqueen420 Sometimes you got to let the little whores know whatsupp! #relationships #relationshipproblems #ilovemygirlfriend #girlfriend #lesbians 49min

» LOG IN to write comment.

deja_entendu86 People ask me all the time... You seem like such a great, down to earth charismatic guy that can keep a room full of laughter... How are you still single.

This is my answer.

#relationships #insecurities #relationshipproblems #single #foreveralone #itscool #lol #happyalone
2h

» LOG IN to write comment.

ig_ignorance When you tryna figure out what's wrong with YA girl cuz she gotta attitude and she keep saying nothin....... #relationshipPROBLEMS 2h

» LOG IN to write comment.

ontheroxx77 The day my boyfriend puts a new roll on, is the day I marry him. #wtf #relationshipproblems #lol #itsnotthathard #easyas123 #FML #guyproblems @yeesjetson 2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Kacey Marie

» LOG IN to write comment.

im.from.da.dot I'm fuckin done! #icantbreathe 5h

» LOG IN to write comment.