232 Photos

official__nico Happy Father's Day to the best Dad ever!! Thank you for pushing me to work hard everyday from school, to my music career, and even trying to find a job haha. You work really hard everyday to help our family out and while teaching at Antelope you have changed many of your students' lives which is freaking awesome. I hope you have a great Father's Day. Love you a bunch! #happyfathersday #reallyoldpictures 2mon

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

Normal jessifrank
Nashville jessifrank
3mon ccondy1
Lo-fi ccondy1
ccondy1 Think its time I updated my memory wall! #100HappyDays #Day28 #Reallyoldpictures #Photographs #Memories #Goodtimes 3mon

» ログイン to write comment.

kma_lareina A real #Tbt my grandparents, mom, and uncles. #ThrowBack #Family #Grandparents #ReallyOldPictures @marissadiane7 I thought you might like to see this pic 4mon
  •   marissadiane7 Thank you It's in the photo album Barbra made for me, it still amazes me how much I look like my dad haha it's kinda scary!! 4mon
  •   kma_lareina Hahaha yeah im glad she gave you an album! I was looking through her pics on facebook and she has alot of mema and poppy!!! @marissadiane7 4mon
  •   marissadiane7 She didn't put many of them in my album but I love this one haha 4mon
  •   peggy_bennett Mrs. Goldie looks so cute! 4mon
  •   kma_lareina @marissadiane7 if I get anymore I will send them to you! :) @peggy_bennett I knowwwww my mama looks adorable lol 4mon
  •   marissadiane7 Alrighty (: 4mon

» ログイン to write comment.

marinda.le Happy 20th birthday to one of my best friends! I miss you a lot and sometimes we argue but, we never stay mad. I can't wait for you to get back so we can be lazy, go running/hiking, go shopping, and eat yummy Italian food again & again. 1 more year until we party in Vegas. Be ready #reallyoldpictures #novegasyet #life #yourenotateenageranymore #ily #idontwanttobe20also #rememberwhenyouusedtohashtagalotlol 5mon

» ログイン to write comment.

9mon fanywasbtw
Normal Estefania Alcántar
fanywasbtw I wanna wish this very very VERY special person a HAPPY birthday! Karla, you deserve the best! You're an amazing friend you're beautiful, funny, smart, one of the best friends ever! You have always been there for me, nose como me has aguantado la verdad jaja pero quiero agradecerte mucho! Y que en este dia te la pases bien, BUT we're gonna party on the weekend ;) neta que te deseo lo mejor, como ya dije YOU DESERVE IT! like damn... I have no words to describe how thankful I am de que Dios te haya puesto en mi vida! Y espero que te regale muchos años más de vida y salud :) sigue sonriendo y haciendo sonreir a los demas con esa sonrisa tan hermosa! Karla, te lo digo otra vez, te mereces LO MEJOR! I'll be here for you como tu lo has estado todo este tiempo, I LOVE YOU SO MUCH princesita btw, it was hard for me to pick the pictures, I have a lot haha #greatmemories #letsmakemore #reallyoldpictures #youreoldnow #iloveyou #happybirthday #yourebeautiful 9mon

» ログイン to write comment.

Kelvin Mika Gallardo

» ログイン to write comment.