1,328 Posts

14h chr13stma
Sierra christma sosliandari
chr13stma @sandi.hatake #oatmeal #quakerOat for breakfast!! 14h

» LOG IN to write comment.

teruteboz #breakfast by kak azuar.. dia takut adik dia pengsan sbb tak mkn
#thanks #sista #office #sakitgigi #luckygirl #luv #quakeroat
#orange
1d

» LOG IN to write comment.

awgfkrl Oat segera + Jambu madu.

Ini antara usaha aku untuk turunkan berat badan, makan oat memang tak sedap kalau kosong gitu je, tambah sikit buah apa2 yang ada dalam peti ais tu, Insya Allah rasanya sedap.

Projek kali ini aku lebih fokus, sebab banyak kali dah nak diet selalunya terhenti setengah jalan kadang tak sempat start pun lagi.

p/s: sebelum tambah apa-apa dalam oat makan dulu oat kosong barulah kenal erti makan sedap. Selamat mencuba geng! #tipsdiet #pantangmakan #foodtips #goodfood #oat #oatsegera #quakeroat #instantoat #sadolutions
3d

» LOG IN to write comment.

Normal Melissa
cimelcomel #quakeroat for your daily breakfast
.
.
Instant Oat Made in Malaysia
Berat 700g plus bonus 100g
.
Harga: 40rb/bungkus
.
.
Ayo mulai hidup sehat dengan sarapan oat bergizi!
.
.
Feel free to ask me via line: cimelcomel
.
.
#jualquakeroat #jualoat #makanansehat #jualmakananmalaysia #jualsnackmalaysia #oat #healthylife #healthyoat #breakfastwithoat #healthybreakfast #gayahidupsehat
6d

» LOG IN to write comment.

glennmadelo #QuakerOat #cookie and a cup of #greenTea is healthy for today..... have a #greatDay and #stayHealthy #ichoosewellness 1w

» LOG IN to write comment.

itsmeartha Quaker Oat Quickcook with a bit of plain milk and honey for breakfast
Taste :
#breakfast #food #porridge #quakeroat #diet #healthy #goodmorning #nofilter
@judechaaa
1w

» LOG IN to write comment.

atiey.jo How do I managed to reduce the intake of rice in my daily life???? I eat oat. It is good for digestion too. #instantoat #quakeroat 1w

» LOG IN to write comment.

Rise rosa berlina
rosaberlina Masih di depan laptop dengan sarapan ini. #quaker #oat #quakeroat 1w

» LOG IN to write comment.

quaker_kw [1] وصلت التي طالما تمنيتها 1w

» LOG IN to write comment.

renniastrianti Cerita awal nya pengen sarapan sehat. Oatmeal ditambah susu utk busui. Tp dipikir2 gak akan kenyang makan itu doang. Hehehee.. di tambah lah dgn 1 cup mie instan goreng. :D ohiya jgn lupa air mineral nya penting bgt buat busui banyak2 minum air mineral. Minimal 3 liter sehari.

#busui
#workingmom
#pejuangasi
#oatmeal
#quakeroat
#prenagen
2w

» LOG IN to write comment.