10,871 Posts

sunsfan96 They came and tore my room up @gummybear7_ @roxii110613 , yall need to clean this before we dip #putonblast #mess4days #iaintcleaninshit #lmao #thiseryday 9h

» LOG IN to write comment.

scilla_143 Lmao!!! Its always nothing but laughs w @chriscs630 she helps my day go by fast! If it wasn't for these convos id be bored at work lmao!! #shescrazy #farts #putonblast #noshame #justforlaughs #toofunny 18h

» LOG IN to write comment.

  •   jk0528 @jeannexl got jealous Kuz i did one for you @huiskevin she tried to get me jealous by saying you two were DBF's but we know that ain't true. 2d
  •   jbabykim Hahaha I like the gummy bears 2d
  •   jbabykim And why they hell do u have so many hashtags jajaha 2d
  •   jk0528 I can't explain how awesome my DBF is in anything less @jeannexl im hashtag King. Jk i just luh hashtags. If it weren't for hashtags I wouldn't have IG. @jbabykim 2d
  •   jeannexl Damn you🌚 2d
  •   dunnypark How do you have time to write these many hashtags 1d
  •   jk0528 @dunnypark it's my second job. YO apparently you left after i showed up in ktown. BUNK. 1d

» LOG IN to write comment.

nikkik7410 Work flowwwww #getmoney#workhard 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Druh Gachago Kariuki
mistadruh Spread the word... #Alert #PutOnBlast 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Danny Rodriguez
danscrub_4 So we can decorate lil pumpkins at work and best one gets a prize well i was gonna make one and i saw this one hahahah straight hating xD #straightshatone #putonblast #bestretail #fuuuuckedup #lmao 3d
  •   lv760 Bahahahahahahahahahahahahaha! That was actually me! I snuck in and went ham! 2d
  •   danscrub_4 @lv760 ur lyyyyiiinnnngggg hahaha 2d

» LOG IN to write comment.

photobomber9000 Much spam
Such wow
So war
How do?
Wut?
Hai @d_is_for_ditman
#putonblast #spamwars #itsalliknow #dude #youwin
3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

emrose32 Got the highest grade in the class for my psychology of criminal behavior midterm! Professor calls me to the front and had the class give me a round of applause. #putonblast#perfectscore#icanbreathe#Godisgood 4d

» LOG IN to write comment.

simply.chelseamarie Really!? But I just woke up @sarahlallyyy_ but why? #putonblast #sorryimnotsorry 5d
  •   mr_809 Is this what you go through. Damn this people dont take no for an answer 5d
  •   annemarie_06 I can't believe guys actually say this shit #tellem 5d
  •   princesslaura8 Lmaoo omg no 5d
  •   mr_g_1982 Dammm he was that desperate he such a corn ball 5d
  •   jjmurray79 Lmfao... Tool!! 5d
  •   joeyfitness THAT IS A FAKER OF ME ... Dude is fraud .. He's been messaging girls for months now @simply.chelseamarie 4d
  •   simply.chelseamarie @joeyfitness omg! That's crazy!! Ha he first msged me this time last year and I never sent a response now this! You're going to be on catfish 4d
  •   marks19127 He will buy you whatever you want? lol tell him to buy some humility @simply.chelseamarie !! 3d

» LOG IN to write comment.

nicoleleighenglish Don't usually do this but some guys just don't get the hint. I nominate stalker dude as #1 for the weird shit he says #itgetsweirder #putonblast #thirstymuch #leavemealone 6d

» LOG IN to write comment.

__brandy___ scientists could scour the arctic for decades and never find anything colder than this #Wow #TooFunny #Facebook #SheGotMoreLikes #PutOnBlast #ComeSecondForAChange #NoGold #JustSilver #SilverForTheWin 7d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

xobarriga #Repost from @lissettefierro with @repostapp --- So I just want to share with everyone about this scum bag right here.. He is the thief that stole my belongings including this iPhone 5 he was trying to sell through his Twitter account. He and his brother are both major thieves and they never thought they would get caught! I will always be grateful to that one police officer I met that one night who took my report and was so passionate about helping me and got half my belongings back including my iPhone 5s!! I have always been a great supporter of cops and now I have another reason to be! #lovecops #thief #putonblast #caution #thiefalert 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

donnaleahhh Sent this to my super smart friend and she writes back "24!!!" Oh wait no "12!!" I'm sorry I love u @jcassini I'm dying #putonblast 1w

» LOG IN to write comment.

_svng Lmao #putonblast 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.