4,577 Posts

Video snapchat:shyred
shyredmayne My day is great, tobad for you.
#shyred #pokerfaces #ladygaga
2h

» LOG IN to write comment.

Crema Colm O Carroll
colmoc83 2 sick dudes but still smile when there together love ye guys xxx #flu#sick#pokerfaces#legends#myfamily#happy# 7h

» LOG IN to write comment.

jolinanoir Practice makes perfect!!!!! #pokerfaces 2d

» LOG IN to write comment.

pedruskio #PokerFaces 😐 kkkk 2d

» LOG IN to write comment.

Juno Dariel Williamson
mightydarhead Little gem I forgot to share here. Miss my kitty. So serious. Poker face. #kitty #pretty #serious #pokerfaces 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

en.torres Seryoso duet tabang @iamdodgelec sayang wala nakuha ang highlight sa pagkapagaw! dapat naa untay memo a day before #Ambush #Sing #JustSing #SorryNotSorry #PokerFaces #FinalPracticeInTheStage #Cousins 4d
  •   iamdodgelec Hahaha daghan lang jud ta haters dear cge nlang cge bitaw sila like aa atong posts lol hahaha 4d
  •   iamdodgelec Ssshhh bad kau religious raba ni nga song dre... hahaha wa jud ayo hahaha 4d
  •   en.torres @iamdodgelec seriously she apologized years after dear. I was shocked and surprised. You know me, Im the happy go lucky free spirited person ever since, wala baya koy pakialam though I was hurt coz I treated her as one of my bffs baya. She's competing naman diay! you will really know a person when that person is under stress or something but God works in mysterious ways. Sayang lang ang friendship 3d
  •   en.torres And kinsa man gud nagpa uso anang top top sa exams man gud oi! Peaceful raman unta ang kinabuhi kung wa na! Hahaha samok man gud tang 3 before! Naaaah! Ako baya ang driver nnyo! Lol @iamdodgelec ma motor or ma car! #foreverdriver 3d
  •   iamdodgelec ..pakkk kahilak pud tag eficacent oil ana dear hahahaha u still got me no worries hahaha enjoy lang ta dear ..life is awesome!!! 3d
  •   en.torres I know I know. Some people really are for keeps! I thank God you are one... Hantod nata matiguwang ani! And we still have to do a duet! Promise me! @iamdodgelec 3d
  •   iamdodgelec Hahaha sure bah!!! kun mka uli ko il let u know hehehehe 3d
  •   en.torres Haha cant wait though! Keep me posted! @iamdodgelec 3d

» LOG IN to write comment.

viniciuscosta Acho que cabe um anãozinho ali no canto direito... #csc #cervejasocial #FullHouse #RoyalFlush #PokerFaces 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Петухова Екатерина

» LOG IN to write comment.

hulaman494 Purchase your Collector's Edition Playing Cards now to help raise funds to send the Halau to the Uncle George Na'ope Hula Festival in Sacramento in July.

Your Support makes A Difference!

Cash or Check only please.
Contact:808-345-6071, Debbie Arita
Halau Na Pua 'O Uluhaimalama
494 Hinano Street
Hilo, HI 96720

#pokerfaces #playingcards #frenchcasinoquality #bendable #fundraiser #sacramentotrip #forthechildren #moneymaker #halemaumau #hulapictures #freezingcold #perpetuationofculture #hulamyth #hulakahiko #support
6d

» LOG IN to write comment.

aezamenor Every summer for the past decade (Yes, I'm 31 - so 21yr old newbs please stop calling me "kid" & inviting me to #froyo - tho I love froyo stay focused #Aeza), during #WSOP, I usually play #cashgames #shop & #party with my friends who fly in from all over the #world to #LasVegas for #poker #poolparties #nightclubs #EDC. We go to #dunch (it's what we call lunch/dinner similar to "brunch" - bc we wakeup in the late afternoon or pull all nighters playing stupid unbeatable #OFC or #BigO #drinkinggames #smh) THIS YEAR, I'll be playing tournaments for the #firsttime ever. I'm going to bink a few & piss off a lot of socially awkward nerds/nits & :: shrug :: like it ain't no thang (haha #sorrynotsorry #truestory tho). MY GOAL is to create relevancy for the #pokerindustry through my corporate, entrepreneurial, writing, & modeling #skillz & background. MY #GAMEPLAN is solid. Wish me luck!! #teamnosleep #pokerplayerette #fisherwoman #womencrush #preparetolosetoamodel #pokerfaces #ducttape holla 6d

» LOG IN to write comment.

aezamenor WSOP 2015 declarations from Abundance & Prosperity!! Get ready to start May 27th #LasVegas #Rio #poker #players #WSOP2015 #godeeporgohome #finaltable #pokerfaces #myfirstyear #pokertournaments #onetime 6d

» LOG IN to write comment.