347 Posts

» LOG IN to write comment.

mike_flys My girls hanging in their dog run.
Photo taken with my drone. Yuneec Typhoon Q500 before take off.
#elizathechewie #pennythechihuahua #rvlife #rvliving #rvpark #multirotor #UAVdaily #quadrotor #quadcopter #UAS #drone #UAV
4w

» LOG IN to write comment.

miracle.j95 #lol #penny #pennythechihuahua #ratterrier #terriermix #comedy #toofunny she's looking like " i dont wanna take a pic!!!! stop calling my name!!!! youre annoying af!!!!!" 1mon

» LOG IN to write comment.

miracle.j95 #mybaby #pennythechihuahua #penny #chihuahua #ratterrier #terriermix i love my dog but............. THIS TOY IS SO CREEPY!!! im sitting on the couch and i look up to see it just like this facing me....... #wtf #creepy #eviltoys #hellnaw #gotmefuckedup 1mon

» LOG IN to write comment.

miracle.j95 she wanted to lay on my chest so i gave in and let her. both of us are #tiredaf #pennythechihuahua #penny #chihuahua #ratterrier #terriermix #mybaby #YESSIR 1mon

» LOG IN to write comment.

miracle.j95 #pennythechihuahua #penny #chihuahua #ratterrier #terriermix #treysongz #imabouttodivein #rnb #rnbmusic #yas #YESSIR she really turned away like "stfu" lmao too hilarious. and then she looked back at me at the end like wtf you want omg #damn #hilarious #comedy 1mon

» LOG IN to write comment.

miracle.j95 #goodmorning #penny #pennythechihuahua #ratterrier #terriermix #mydog #myevilbaby #chihuahua she was looking like "get that camera out my face ". 1mon

» LOG IN to write comment.