20,919 Posts

iheartnapz It's raspberry actually. The strawberries are still ripening. #pbnj #jammin #vitamix 9h

» LOG IN to write comment.

Amaro Mohd Arizan
arizan3615 Wartawan oh wartawan jgn jadi batu api@bhsukan#JDT #pbnj #tokgajoh#FACup2015 11h

» LOG IN to write comment.

nessanenee88 Tonight's menu for Mike is keeping it simple but delicious!Spicy Tuna Salad with Giardineara on a French Roll with Cheddar Cheese and Caesar Salad on the side! #needtogoshopping #stillmakingitwork #mikesgottaeat #thatgreenplate 12h

» LOG IN to write comment.

Ludwig Melissa Miele Fiorello

» LOG IN to write comment.

platinummua That moment when your starving and #PBnJ is all that's a quick fix! #Uncrustables #PeanutButter #Jelly #smuckers #Lunch #Snack #Iifym #Food #yum #PeanutButterJellyTime 15h

» LOG IN to write comment.

Lo-fi Johor Darul Ta'zim, Malaysia.
johordarultakzim_my "FAM Tidak Adil"

Pada 10hb April 2013 pasukan Kelantan selepas bermain Piala AFC menentang Da Nang, dan mengharungi hampir 20 jam perjalanan daripada Vietnam, pasukan Kelantan telah memohon ditangguhkan tarikh perlawanan Liga Super menentang ATM pada 13hb April, tetapi permohonan pasukan Kelantan tidak dilayan. Pada 2014, pasukan JDT juga ada memohon pertukaran tarikh ketika menentang Terengganu, tetapi disebabkan tiada persetujuan dari kedua-dua belah pasukan maka pindaan tarikh tidak dapat dilakukan. Mengapa ada dua standard berbeza untuk lain-lain pasukan. Ini menunjukkan tiada konsistensi di dalam FAM ketika membuat keputusan. Pasukan Pahang tiba 26hb Februari, jadi saya tidak faham mengapa tarikh perlawanan Piala FA antara JDT dan Pahang perlu ditunda ke 2hb Mac? Saya telah dimaklumkan oleh Dato' Seri Hj Afandi Bin Hamzah yang pasukan Pahang akan tiba di Malaysia pada 27hb Februari 2015, tetapi kami mempunyai bukti yang pasukan Pahang telah tiba di Malaysia pada 26hb Februari 2015. Adakah FAM menipu JDT atau pun Pahang yang menipu badan induk FAM? Saya tidak bertujuan untuk menimbulkan perbalahan tetapi sebaliknya hanya mahukan FAM sendiri bertindak adil kepada semua pasukan. Saya ingin tahu apakah tindakan FAM selanjutnya? Saya tidak ada masalah dengan pasukan Pahang atau mana-mana pasukan di negara ini. Saya juga tidak ada masalah dengan badan induk bola sepak, iaitu FAM. Saya cuma mahukan badan induk berlaku adil dan konsisten kepada semua pasukan di Malaysia.
Ini sekadar pandangan 'budak mentah' yang tidak pandai menjaga persatuan bola sepak. DYAM Brigadier Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor
Photo : Harian Metro
Artikel : JOHOR Southern Tigers
#JDT #JOHOR #PBNJ #TMJ #FAMb
17h
  •   faizalsamiti Dh pandai menipu pulak..... 9h
  •   mahzanajan Haih ni ke namanye nak majukan bola sepak tempatan . ? Jgn mimpi la FAM 9h
  •   mape_pekak go FAM go.. go die.. 8h
  •   xanna.tt Fam berat sebelahhh 7h
  •   norafzan.afzan.1 Majukan utk poket sendiri je... 6h
  •   annisas1711 FAM bkn je berat sebelah. Tapi mmg berattt segala2nya.. Berat dosa, berat wang, berat ngan kuncu2nya..berat membongek..Si gila kuasa jamal nasir tu pn aku menyampah asal masuk je muka dia kt srt kabo asyik nk kutuk JDT je.. Itu ke bekas pemain kebangsaan.. Hampehh.. 6h
  •   motauedern X pe...FAMBaik kami sokong FAM BAIK...#sampaibila..... 6h
  •   zacky_ismail Buat Rombakan,tukar aje yg dah terlalu lama tu, dah mcm gila kuasa. 3h

» LOG IN to write comment.

king_jay_hooray_hooray Went back to middle school w/ this lunch. Yup, my lunch mo trill then urs!!! Even broke out the metal Simpsons lunchbox, ya dig!!! #middleschoollunch #lunchtootrill #thesimpsons #simpsonslunchbox #pbnj #kidatheartalways #willnevergrowup 20h

» LOG IN to write comment.

  •   cannabis_corps @zach_disaster @errl_dabbingson710 if you guys are gonna come and want to sign up for the veterans compassion program bring valid CA ID, proof of service (ca id, dd214, etc). Hope to see y'all there. 1d
  •   errl_dabbingson710 @cannabis_corps what is the Veteran's Commpassion Program? And I've my original USMC government ID is that cool? I can't remember where my DD214 is, but I also have my SRB if my government id doesn't suffice. @zach_disaster got me all the info. I really want to come out; I feel like it'll do me a lot of good to get out & meet some new people & make friends. 1d
  •   cannabis_corps Veterans who attend our meetings receive a care package of medical cannabis. Your old ID is good to go, just remember to bring ca id, gov id, and a valid doctors rec to sign up. @errl_dabbingson710 Perfect place to meet like minded veterans who have each other's backs! 1d
  •   errl_dabbingson710 @cannabis_corps so all I would need is my CA id, my Government military id, & my medical rec. correct? 1d
  •   errl_dabbingson710 @cannabis_corps hell yeh copy that mane. Looking forward to coming out. 1d

» LOG IN to write comment.

brittcortinaaxo Late night snack ! All we neeed is string cheese and we in there #pbnj #chocolatemilk #takingitback 1d

» LOG IN to write comment.

pluopolis If you don't like #crunchypeanutbutter.. we might have to reconsider our friendship #pbnj #peanutbutterandjam 1d

» LOG IN to write comment.

  •   jgreeve I love this!!!!!! Are you guys still in CA?!! 2d
  •   mashmal Don't gram with your mouth full! 2d
  •   bird8bigbird I've got a PBnj in my left hand now! 17h

» LOG IN to write comment.

healthymindbodyheart PBnJ Smoothie! Testing out some kid-friendly vegan smoothies! Tastes like heaven #vegan #vegansofig #vegankids #nannylife #pbnj #veganprotein 2d

» LOG IN to write comment.

kixem_mateo The flip side to fasting, at least my lunch smiles back at me (after I've blessed it) ;) #PBnJ #CutieOrange #banana #Great #Fast Great Food #Healthy #eats #Orthodox #Lent 2d

» LOG IN to write comment.