512,702 Posts

Normal Пуффыстая Примадонна
fluffy_prima Вот так и прошло мое воскресенье... Начала с 41 главы и на этом сегодня я не останавливаюсь
#read #paper #braun #коддавинчи #last #Saturday #summer #August #books #book #read #reader #page #pages #paper #pleaselike #denbraun #pleaselike #intresting #amazing #глава #69
3min

» LOG IN to write comment.

thewickedrunners Lol I keep losing followers...
School starts tmrw and I feel so unprepared ugh!
QOTD: how do you feel about Theo?!
#teenwolfedit #wolfsbane #post #followers #fandoms #fangirls #love #fanboys #amazing #life #perfection #readingbooks #books #pages #thewickedrunners #scottmcall #stilesstilinski #perfection
5min
  •   sterek.obrosey I hate theo but i ship steo (stiles and theo ik) but he's still a lil bitch! but i love cody 9s

» LOG IN to write comment.

powerofthebook "DÜNYA. ŞİMDİ. BUGÜN. YARIN. ENDGAME GERÇEK. VE ENDGAME BAŞLADI. GELECEK BELİRSİZ. HER ŞEY OLACAĞINA VARACAK."
Bayıldım. Gerçekten çok müthiş bir kitap Bu kitap uzun zamandır kitaplığımda duruyordu aslında ama okuyasım gelmemişti, biraz okuyup bırakmıştı. Okumak için kitaplara göz atarken gel beni oku diye çağırıyordu sanki Bende daha fazla karşı koyamadım ve okudum Keşke daha önceden okusaymışım dediğim bir kitap oldu. Gerçekte kitapta saklı olan bulmaca da daha çok heyecanlandırıyor beni. İpuçlarını çözme konusunda kurgu da yardım eder diye daha dikkatli bir şekilde okudum zaten Tabi bulmacayı çözebileceğimi hiç sanmıyorum ama neyse Yazarlar kitabı çok zeki bir biçimde kurgulamışlar. Kitapta Türkiye' nin adının geçmesi, bazı olayların orada yaşanması da beni çok  gururlandırdı. Karakterlerin ayrı ayrı gelişmiş, güzel yetenekleri var. Endgame onların düşündüğü, onlara anlatıldığı gibiyse bende nefret etmeye başladım. Ama Hilal ibn İsa el-Salt' a verdikleri ipucuya göre öyle değil galiba, tam emin olamadım. Aisling' in babasının da düşüncelerini, ne bulduğunu merak ediyordum ve Aisling çözdü galiba. Marcus daha hiçbir şey yapamadan öldü zaten valla yazık oldu çocuğa. Kala, Jago, Sarah ve Baitsakhan' ın dikkatsiz davranmalarına, çok ufak olsa bile onlar için önemli olacak bir detayı kaçırmalarına sinir oldum. Baitsakhan ve Maccabee' yi hiç sevmedim gerçi, çok gıcık, şiddet eğilimliler 😑 Baitsakhan' ın intikam hırsı bir sürü şey kaybetmesine neden oldu zaten. An Liu' nun sırf oyuncu olduğu için ailesinin onu yetiştirme yöntemleri bile Endgame' yi sevmemek için bir neden aslında 😐 Shari çok sevdiğim bir karakter oldu. Hele küçük Alice çok sevimli Jago, Sarah ve Christopher üçlüsü Chiyoko gibi benimde hoşuma gitti 😀 Jago' nun kıskanmaları falan çok tatlı. kepler 22 vardı bir de. İsmini ona kim vermiş merak ettim valla 😕 Gök İnsanları işte. Bir sonraki anahtarı, Gök Anahtarı' nı kimin bulacağını, nasıl zorluklar ve ipuçları olacağını okumayı merakla bekliyorum
#endgame #jamesfrey #nilsjohnsonshelton #penayayınları #books #book #read #TagsForLikes.com #reading #reader #page #pages #paper #instagood #kindle #nook #library #author
7min
  •   powerofthebook "Endgame, hayatın bilmecesi, ölümün sebebi. Her şeyin özü Endgame' de ve sonucu her şeyin sonunu getirecek. Anahtarları sırasıyla bulup bana getiren kazanır. Buradan ayrıldığımda her birinize bir ipucu verilecek. Ve Endgame başlayacak. Endgame' in kuralları çok basit. Anahtarları sırasıyla bulup bana getirin. Başka kural yok." 6min

» LOG IN to write comment.

lifewithbooks.lwb Thanks @helenbooks for tagging us to show you the 4th book ob my #bookshelf. It's "to all the boys I've loved before" by Jenny Han. So everyone we have tagged - which is your 4th book in your bookshelf? ~Liv #instablog #books #buch #bookblog #bookblogger #buchblog #jennyhan #pages #bücher #book #bookstagram #instaread #reading #instagood #buchblogger 8min
  •   michelle.elisee Ich glaub, du bist die erste Person bei der ich denke, dass dir gelber Nagellack steht 2min
  •   helenbooks You're very welcome dear😗 nice shot2min

» LOG IN to write comment.

canbiber Yanımda getirdiğim tüm kitapları bitirince hemen koştum Dikili'deki küçük sevimli kitapçıdan 2 yeni kitap aldım ve çatıdaki her zamanki yerime kuruldum. Oğuz Atay'dan okuyacağım 2. Kitap Tehlikeli Oyunlar #kitap #okumahalleri #books #book #read #TagsForLikes #reading #reader #page #pages #paper #instagood #kindle #library #author #bestoftheday #bookworm #readinglist #love #photooftheday #imagine #plot #climax #story #literature #literate #stories #words #text 11min
  •   aysenur.byrktr Bende isteriiiiim Tehlikeli Oyunlar alırım bir dal 39s

» LOG IN to write comment.

powerofthebook "Çember Serisi, rüyalar ile gerçekliğin çarpıştığı, yüksek tempolu bir destan."
Gerçekten de öyle bir seri Ben seriye Siyah' tan yani kitap birden başladım. Okuduğum bir yorumda Beyaz' dan başlayınca kafamda eksikler oluşacağı yazıyordu bende o yüzden o şekilde başlamadım çembere. Hangisinin rüya hangisinin gerçek olduğunu okurken ben bile gerçekten çok düşündüm ama kesin olarak hiç tahmin edemedim hep bir şüphe duyuyordum. Yazarın anlatımı da gerçekten çok başarılı. Çok zekice ve planlı bir şekilde düşünülmüş ve kurgulanmış bir kitap. Gerilim konusununda da baya iyi. Korkunç olmamasıyla birlikte, okurken tüylerimin diken diken olduğu yerler vardı. Thomas böyle bir şey yaşamasına rağmen delirmedi ya helal olsun Gerçekten çok zor bi hayatı var ama üstesinden çok iyi geliyor. Renkli Orman çok mükemmel, hatta olağanüstü. Thomas oradaki meyveleri yerken benim de canım çekti valla Oradaki herkes çok farklı, hiç kötülükle tanışmamışlar. En sonunda kötülükle karşılaştılar ama 😐 Teeleh baya iyi bir sahtekar yani benim bile arada ona inanasım geliyor. Tanis' i de zaten kandırdı pislik Ben Rachelle' yi değilde Monique' yi daha çok sevdim 😑 Elyon () da çok tatlı ya Onun olduğu yerleri okumaktan ayrı zevk aldım. Sevdiğim karakterler arasında Kara ve Carlos' ta var. Carlos kötü tarafta ama adamın karizması var şimdi. Adam öldürürken bile ayrı bir havası var Valbrog Svensson (😈) çok hırslı ve akıllı bir adam. Bu aklını iyi şeyler için harcasa ooo neler neler yapmıştı *608 sayfalık bir kitap olunca anlat anlat bitmiyor valla 😶 "Thomas usulca, "Bana bir şey söyleyebilir misin?" diye sordu. "Dün gece rüyamda yine Bangkok' u gördüm. O gerçek mi? Benim Monique' yi kurtarmam mı gerekiyor?"
"Ben aslan mıyım, yoksa kuzu mu? Yoksa çocuk mu? Buna sen karar ver, Thomas. Sen benim için özelsin. Lütfen... Lütfen beni unutma. Asla, asla beni unutma. Çok şey sana bağlı." Göz kırptı."
#TedDekker #Black #çemberserisi
#books #book #read #TagsForLikes.com #reading #reader #page #pages #paper #instagood #kindle #nook #library #author #bestoftheday #bookworm #readinglist #love #photooftheday #imagine #plot #climax #story #literature #literate #stories
11min

» LOG IN to write comment.

thelastbibliophile "In old days books were written by men of letters and read by the public. Nowadays books are written by the public and read by nobody." -Oscar Wilde, Author Of The Week. •



Good morning. •


#OscarWilde #TheSelfishGiant #TheDecayOfLying #Playwright #Poet #writer #author #writing #books #pages #reading #library #bibliophile #booklover #privatelibrary #read #reader #fortheloveofliterature #bookcase #bookshelf #loveofbooks #oldbooks #bookworm #bookporn #authoroftheweek
11min

» LOG IN to write comment.

15min spiceboy90
X-Pro II Anth Halliwell
bookwolvesgh #Mahşer- Stephen Kingin ən uzun romanlarından biridi. İlk dəfə yazıb yayınevinə yollayanda yazara “bu qədər uzun romanı nəşr edə bilmərik” deyilmişdi. Daha sonra King tərəfindən kəsilib-biçiləndən sonra qısa versiyası (hardasa 400 səhifəyə yaxın) nəşr olunmuşdu. Aradan illər keçəndən sonra-Kingin hardasa hər romanı “bestseller” olandan sonra kitab “sansürsüz tam mətn” halında çap olunmuşdu.
Hər bir xarakter öz önəmiylə göz önünə çıxır. Sıradan romanlardakı tək bir əsas xarakter-qəhrəman üzərində qurulmur heçnə. Frannie Goldsmith, Stu Redman, Larry Underwood, Glen Bateman, Tom Cullen, Lyold Henreid, Nick Andros və saymaqla bitməyəcək qədər çoxlu insan 1216 səhifəlik səyahət boyunca dostlarınıza, qorxularınıza, sevinclərinizə çevrilir. #stephenking #kendinfilosofu #blogspot #book #vsco #books #bookshop #library #vscocam #azblogger #read #pages #vscofeature #azerbaijan #baku #baku2015 #wordpress #yazokumaetkinliği2015 #1kitap1fotograf #mybook_azerbaijan #kitaplaryolda #kitaptutkusu #bookporn #booklover #booktag
20min

» LOG IN to write comment.