23,622 Posts

teja_mariam End for classes this week. Its time to have my 'antidepressant' pills (a lot of it) plus a lil fat burner.
#mtb #eveningrider #penanti #penang #paddyfield #exitway #polygon #raleigh #friends #sutrajustaroundthecorner #needtobefit #needforspeed #tomorrowforpantaibersih
56min

» LOG IN to write comment.

Lo-fi tristen khoo

» LOG IN to write comment.

trulyofmyaa Abis ujan seger.. lewat di jalan liat pemandangan sejuk gini jadi inget waktu bocah maenannya di sawah nyari belut dan ikan kecil padahal ga tau juga buat apa kalau udah didapetin
#rancaekek #bandungcoret #bandungtimur #bandung #westjava #sunset #village #beautiful #sore #paddyfield #instaview #hometown #landscape #cloud #nature
2h

» LOG IN to write comment.

admaja_85 "awan & hijaunya padi di pagi ini"
at depan balai pertanian nanggulan kp.
#awan #awanputih #mendung #langit #langit #persawahan #sawah #tanamanpadi #padi # #sky #cloud #paddy #paddyfield #nanggulan #kulonprogo #jogja
3h

» LOG IN to write comment.

calving_80 When life is a tad simpler and less chaotic.. #simplelife #paddyfield 4h

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Palupi R Iskandar
palupiiskandar Kadang manusia terlalu dekat dengan pohon untuk Melihat Hutan .. 12mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

6h syimiz
Normal Hasyimi Hasyim
syimiz Let's get out from this hectic life and rest for awhile while watching the beautiful of nature. #VSCOcam #PaddyField #Green
Thanks to @arif_aiman97 for this great picture. You such a great photographer. :)
6h
  •   luke.kr Cantiknya . Nice shot bro lepas ni boleh Jadi orang -orang dkt padi kampung aq jk jk 6h
  •   syimiz Lahaii kau... hahaha xD well tgk sape model *flip hair* @luke.kr tak hensak aku jadi orang orang kat kampung kau 6h
  •   luke.kr Tahu arh rambut baru nak flip flip pulak gunting kang😛 tu lah aq ckp cantik . Memang padan kau jadi model + org org dkt kampung aq kau diri je dkt situ model kan hahaha 6h
  •   syimiz Hahaha kau ni kan tak abis2 ngan rambut baru... dh lama ah ! Hadoii tak nak aku .. hitam toqq @luke.kr 6h
  •   luke.kr Alaa kau kan suka jadi model padi alang alang tu jdi lh model dkt kmpung aq haahha 5h
  •   syimiz Bluekk ! :P @luke.kr 5h
  •   _farhananajwa Woi lawoooooo 2h
  •   syimiz Terima kasih... lain kali kite g sama deh @_farhananajwa 2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

calving_80 View from my new office... #ricefield #paddyfield #sawah 7h

» LOG IN to write comment.

_myuma_ kasih akan padi, buanglah rumput! 8h

» LOG IN to write comment.

vanille89 Woke up to temples, paddy fields and a cloudy sky. Good morning, Ubud #bali #workation #cuasia2015 #ubud #hubud #paddyfield #temple #backpacking #travel #indonesia #southeastasia #asia #malaysian 11h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.