96,829 Posts

giovaniwitanto CAUTION!
Do not bother me while eating
RED ZONE

Credit to @evantiono93
#barunyadar #gayamakan #janganganggu #lagiasik #omo
14min

» LOG IN to write comment.

kpopstan.exo Omygashhh.
Are you ready for their comeback?! 😮😮😮
After 10,000 years omo.
-
#bigbang #kpop #omo #comback2015 #comeback
37min

» LOG IN to write comment.

47min mavrikajans
Normal Mavrik Ajans & Menajerlik
mavrikajans Omo reklamlarımızdan bir kare.. #mavrikajans #omo #reklam 47min

» LOG IN to write comment.

_frankknarf Day starting right #omo 1h

» LOG IN to write comment.

chensored I still can't believe that this guy have six packs. 😮😮
-
I can't sleeep 😑😑😑
~AdminRuth
#xiu #xiumin #baozi #omo #sixpacks #gosh #lol #exol #exok #exom #exodus
1h

» LOG IN to write comment.

Mayfair peiqi

» LOG IN to write comment.

chensored Kyungsooooo oppa why are you sooo squishy
-
Its summer I should be enjoying cuz no school. But ugh I've been sick for days. 😑😐 yay
-
a korean friend of mine kinda resembles kyungsoo's smile. Whyyyy now every time he smiles I think of him as kyungsooo. But I dont like him. Lol and some says he looks like Chanyeol and baek. Lol I dunno why XD
-AdminRuth
#kyungsooo #socute #dO #Omo #why #you #so #handsome #wae #kpop #exol #exok #exodus
2h

» LOG IN to write comment.

Normal Pratiwi M. Gunawan (邱靈媚)
pretcieux Pardon my #craziness #alayness hahahahahaha #omo #cotd #aprilfool 2h

» LOG IN to write comment.

ander_75 Tonight we reppin OVO. @partyomo x @amirobe + the official after party with YARD. The wave's gon be LIT in Paris again.
The only thing I wanna say is "Welcome to the PARTY" #Paris #PARTYNEXDOOR #PND #AmirObe #YARD #afterparty #OVO #OVOSound
2h
  •   mfgoldenn Im so sad wtf i wanted to go but theres no tickets 1h
  •   yaailess Haha trop vif le petit ! Les places à trente balles sont parties so vite ... Mais Ya l'after heureusement 1h
  •   mfgoldenn Cest quoi lafter? 1h
  •   mfgoldenn Une fête avec lui or 1h
  •   sarahlaetitiah @yaailess tu veux une place? 48min
  •   yaailess Mdr si elle est pas a 3000e why not ? Tu as qu'une place ? 47min
  •   sarahlaetitiah Anderson insulte Yanis stp îl a pas voulu que je lui offre juste pour aller chez le kinésithérapeute! WESH!!!! 23min

» LOG IN to write comment.

coumba_rezobreezy Tonight we reppin OVO. @partyomo x @amirobe + the official after party with YARD. The wave's gon be LIT in Paris again. The only thing I wanna say is "Welcome to the PARTY" #Paris #PARTYNEXDOOR #PND #AmirObe #YARD #afterparty #OMO #OVO #OVOSound #6ix #Sauga #litshit #wavynights #beready #alreadygotmypillsinthebag 2h
  •   tismiix YAAAAAS !! 2h
  •   ander_75 Welcome to the party 2h
  •   rickyrxse Welcome. Im in Paris for the concert with a couple friends from LDN. What's this party 2h
  •   coumba_rezobreezy @rickyrxse it's the official after party for PND. It takes place at Faust. You can have tickets for it but you gotta get there early 1h
  •   mfgoldenn 1h
  •   rickyrxse Where do I get these tickets . Can you pay on the door. 1h
  •   coumba_rezobreezy @rickyrxse yes but you gotta be at Faust club early, like midnight. Do you want the address of the spot ? 1h
  •   sarahlaetitiah Putain! Ca me passe sous le nez comme ca! Comment ca personne n'est dispo j'offre wesssssssh 25min

» LOG IN to write comment.

Normal Pia De Vera

» LOG IN to write comment.

Normal Pia De Vera

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Valencia kim min seok

» LOG IN to write comment.

Valencia Adeboye olayinka olasunkanmi
superstar_380 that little girl of her father#omo baba e#new month#new nigeria# 3h

» LOG IN to write comment.

Rise Mae Cayanan
rikkicay Eto pala nasa loob ng easter eggs. :O #omo #happyeaster 3h

» LOG IN to write comment.

b_thunpitcha ที่มีตั้งเยอะแยะจะนั่งบังจอไมฟะไอหมู!
#omo#persiancat#cutecat
4h

» LOG IN to write comment.