10,057 Posts

» LOG IN to write comment.

adambnor Tuhan tolong lembutkan hati dia, untuk terima ku seadanya. #kestengok #ombakrindu 2d

» LOG IN to write comment.

johnfaizol _

Lama betul x tiup natang ni... Hehe . .
P/s : Demi Chenta Apa Pun Bole... .

#seruling #ombakrindu #langkawiisland #ilovelangkawi #khasUntukMu
2d

» LOG IN to write comment.

Amaro Aisyaniesya
aisyniesya Allhamdulilla 4kodi stok smpi........
#keknis
#ombakRindu
#cherry 2muke

p'beritahuan tok custmer2 ku syg..... dgn ape yg DJANJIKAN oleh sy yg sy akk akn buat PROMOSI tok #Shawlkeknis sahaja... iyeny akan bermule pade hari jumaat 04/09/2015 hanya 1 hari sahaje dgn PEMBELIAN 3 HELAI ke atas u alls akn dpt harge IBU JARI HIHIHI n ade hadiah pin or butang tudung..... hihihihi HANYE KEKNIS SAHAJA...
#TGGU MLM NI Sy akan uplod pic or warne kegemaran u alls...hihihi
#sbarang ptnyaan ble whssp sy 0197999683
#jgn lepaskn pluang k....
2d

» LOG IN to write comment.

ria_djayanti Aku tak sanggup seperti batu karang itu siap dihadang ombak ribuan kali,,
Aq tak sanggup menantang kekuatan itu tanpa kehadiranmu,,
Aku butuh kamu utk selalu berjalan bersama menghadang ombak kehidupan,, Pada kehidupan selanjutnya tanpa bayang" masalalu yang mengenaskan dan tak mengenakkan
#ombakrindu
#beach #beachlover
2d

» LOG IN to write comment.

Lo-fi Siti Ayisah Ezura Wassim
ayisahezura Ok . Ini zaman batu punya , inda sangka blh trjumpa tiket pninggalan ini . #throwback #gsc #cinema #popcorn #ombakrindu 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

hanaafi_saman Tuhan tolong lembutkan hati dia, untuk terima ku seadanya.. #ombakrindu 3d

» LOG IN to write comment.

anggarifauzi Yang selalu merayuku masuk dalam pelukannya~ #ombak #ombaksunset #ombakrindu 4d

» LOG IN to write comment.

tunnadia_hotfm Good Morning!! Ni #BehindTheScene promo #DialogMasyukHotFM w @therealfafau
Antara kitorang berlapan, paling susah ialah watak izzah. Sbb Izzah takde dialog. Sekian.

Jangan lupe tau! RM750 atau Wang Terkumpul ade untuk anda sepanjang minggu ni kat @hotfm976 #PixieAtWork #ILoveMyJob #OmbakRindu
4d

» LOG IN to write comment.

syafiqahazizul Nadzrin Shah ni 'semangat' lebih sikit. Semangat macam teddy bear. Pasai tu kak piqah sayang lebih sikit. Hihihi. Main air laut pun kak piqah pegang tangan takut jatuh.
#pantai #ombakrindu #adussayang
5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

houseofgadget_ Doss Hurricane 6 Senang dipegang &dibawa
RM 250 (include postage)
Warranty 3Months
Colour : as picture
Serious buyer only!
0166946277 (Whatsapp)
No CALLS!! Dapatkan cepat selagi stok masih ada!!
PM owner sebab dia murah hati nak bagi harga kasih sayang!!!

#Powerbank #powerbankmurah #bazarpaknil #Ombakrindu #onlinestore #barangrare #makmarahjualmahal #sayajual #kedaionline #barangbaik #noradanish #selagistokmasihada #marvelspeaker #ironmanbluetoothspeaker #ironmanstuff #ironmanspeaker #ironman #speakermurah #speakermalaysia #gadgetmurah #tempatanfest #gadgetlover #cartoonlover #marvelstuff
6d

» LOG IN to write comment.

houseofgadget_ AIBIMY Led Light
Senang dipegang &dibawa
RM 149 (include postage)
Warranty 3Months
Serious buyer only!
0166946277 (Whatsapp)
No CALLS!! Dapatkan cepat selagi stok masih ada!!
PM owner sebab dia murah hati nak bagi harga kasih sayang!!!

#Powerbank #powerbankmurah #bazarpaknil #Ombakrindu #onlinestore #barangrare #makmarahjualmahal #sayajual #kedaionline #barangbaik #noradanish #selagistokmasihada #marvelspeaker #ironmanbluetoothspeaker #ironmanstuff #ironmanspeaker #ironman #speakermurah #speakermalaysia #gadgetmurah #tempatanfest #gadgetlover #cartoonlover #marvelstuff #aibimyledlight
6d

» LOG IN to write comment.

houseofgadget_ Doss Pie
Senang dipegang &dibawa
RM 199 (include postage)
Warranty 3Months
Colour : Red & Grey
Serious buyer only!
0166946277 (Whatsapp)
No CALLS!! Dapatkan cepat selagi stok masih ada!!
PM owner sebab dia murah hati nak bagi harga kasih sayang!!!

#Powerbank #powerbankmurah #bazarpaknil #Ombakrindu #onlinestore #barangrare #makmarahjualmahal #sayajual #kedaionline #barangbaik #noradanish #selagistokmasihada #marvelspeaker #ironmanbluetoothspeaker #ironmanstuff #ironmanspeaker #ironman #speakermurah #speakermalaysia #gadgetmurah #tempatanfest #gadgetlover #cartoonlover #marvelstuff
6d

» LOG IN to write comment.

houseofgadget_ Beatspill bluetooth speaker
Senang dipegang &dibawa
RM 149 (include postage)
Warranty 3Months
Colour : Red Serious buyer only!
*Patung tu hiasan sahaja
0166946277 (Whatsapp/Wechat)
No CALLS!! Dapatkan cepat selagi stok masih ada!!
PM owner sebab dia murah hati nak bagi harga kasih sayang!!!

#Powerbank #powerbankmurah #bazarpaknil #Ombakrindu #onlinestore #barangrare #makmarahjualmahal #sayajual #kedaionline #barangbaik #noradanish #selagistokmasihada #marvelspeaker #ironmanbluetoothspeaker #ironmanstuff #ironmanspeaker #ironman #speakermurah #speakermalaysia #gadgetmurah #tempatanfest #gadgetlover #cartoonlover #marvelstuff
6d

» LOG IN to write comment.

oyabun_castle "Best Relationship? It’s when you can joke around, have unexpected hugs, random kisses & give each other that specific stare and just smile." ☆ Listen here | www.rbl.fm ☆

Discover our FBpage |
facebook.com/RBL.FM

L♡VE JOURNEY | PENGEMBARA CINTA MEMCARI DESTINASI

RBL-VoiceMan | #Oyabun_Castle

ENJOY THE MUSIC | MUSIC IS LIFE
#lovequotes #lovestory #kellyclarkson #yuna #muzik #musik #music #romance #romantic #romantik #artis #celebrity #selebgram #obama #sea #ombakrindu #rindu #pelik #radioshow #radiocity
1w

» LOG IN to write comment.