386 Posts

hlusi83 Dari tadih bingung mo jalan2 kmn ini mumpung masih libur tapi tanggal tua pisan euyyy...
Eee kepikiran renang ajaah dirumah iriiiiittttttt dan anak happy #happysunday #BOB #sayanganak #olddate #savedompetmama hahahahaha
1w

» LOG IN to write comment.

indahandryani our kind candle light dinner #weekendactivity #olddate #indahficky 1w

» LOG IN to write comment.

ijalangkung Its not about the money, its all about survive \m/ #savemoney #survive #money #richman #goceng 2w

» LOG IN to write comment.

pesciflo_031 Just peeped this, she loves playing with my phone, I'm cool with it 😎. This is some of the shit she does, when I'm not paying no attention.. #SheLoveYaBoi #iLoveHerToo #iAintAfraidToAdmitIt #OldDate #TimeOff #LilBitOfGap #iKnow #ItWasNeeded #ButYouSeeTheNewDate #ShitReal #SecondTimeAroundSeemsBetter #LetsMakeThisHappen #TheWife 4w

» LOG IN to write comment.

a.marshan Late night dinner, for those who are ngekos when the old date comes Lol! #miesedaap #specialchickencurry #anegg #latenightdinner #bankrupt #olddate #yummm #cheers #indakos 1mon

» LOG IN to write comment.

Mayfair Ida Ayu Damayanthi

» LOG IN to write comment.

lifes_aturntable Can I interest anyone in a night of #80s #dancing and #drinks ? Who's down to meet up and hang out #Sarurday in #Pasadena at #kingsRow ? #kcco ( don't mind the date on the pic it's an old pic, but address is correct on it) #OLDPIC with #OLDDATE 1mon

» LOG IN to write comment.

petoxfw #olddate thx god 2mon

» LOG IN to write comment.

Video Chalid Muhammad [خاليد]
chalidfaezal Mau coba trik dapet duit, eh jadi gini
Efek tanggal tua (abaikan soundnya) #dagelan @dagelan @dagelantv #olddate
2mon

» LOG IN to write comment.

shandyrisdyandy Masih berharga kah aku??? #pattimura #money #olddate #office 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon nisasary
Ludwig Anisasari
nisasary #j.co#olddate#miniu #sempet2nya tanggal tua hhhaa 2mon

» LOG IN to write comment.

syifamusfipah0909 Hati senang walaupun tak punya uang oey...
#olddate
2mon

» LOG IN to write comment.

bbmileycyrus_ random post// I wanna know how you really and truely felt/feel about me whenever we were together and what your feelings are now. honestly i wouldnt know what to say if you told me you still loved me. i wouldnt know how to react to something so untrue it may feel real but nothing real about lies. only if yall actually knew who this post was about you'd understand. I know i might have fucked up in my past but thats my past, that doesnt mean shit. from the point where we started talking to the last day. thats all that mattered.
i was always your home. now im nothing to you but a mistake. always a mistake to someone that i fall for but I would never do anything wrong. nothing at all. in my fucking feelings rn.
#101714 #olddate #memories
and honestly she was someone that made my world go 'round. now it seems like we were nothing in the first place. -shake back kylar, shake back- *sobs*
2mon

» LOG IN to write comment.