797,270 Posts

Normal SİPARİŞ HATTI 0542 441 19 14
kisiye_ozel_telefon_kilifi_5 *SADECE WHATSAPPDAN YAZANLARA CEVAP VERILMEKTEDIR. WHATSAPP : 0542 441 19 14
**TELEFON KILIFINA RESIMLI BASKI SADECE 19.90 TL
**USTELIK 2 ADET ALANA 1 ADET HEDIYE EDİYORUZ !
** TÜRKİYE'DEKİ TÜM TELEFON MODELLERE RESİMLİ BASKI YAPILMAKTADIR!
#evlilik #gelin #gelinlik #damat #damatlık #kına #kina #damatlik #dugun #düğün #nişan #nisan #nişanlık #nisanlım #nikah #imza #evlenme #nedime #çiçek #cicek #kuaför #kuaför #gelinsaçı #gelintacı #kınagecesi #gelindamat #gelinbuketi #duvak #nisantepsisi #dugunfotografcisi
Whatsapp SİPARİŞ 0542 441 19 14
TAKIP EDIN KAMPANYALARDAN FAYDALANIN
@TELEF10
@TELEF10
@TELEF10
@TELEF10
@TELEF10
@TELEF10
@TELEF10

BAYILIK ICIN LUTFEN ILETISIME GECINIZ 0542 441 19 14
2min

» LOG IN to write comment.

4min busrapiko
Juno Büşra Piko
busrapiko Owww Harika Bir Bebek Takımı :3
Yeni setimiz hazır :3

#Çeyiz #nikahsekeri #nikah #şeker #yasemin #gül #sabun #pembe #mavi #sepet #buket #bebek #kız #erkek
4min

» LOG IN to write comment.

kyra_mobilespa_beautystore [ NAIK SERI SETIAP HARI....] Dah mandi dengan Mandian Aura Harum Sedap Malam dan 7 Aura Bunga pagi tadi?
Woww wowww woowww...saya nak kongsi kesan luar biasa Mandian Aura keluaran Srisari Herbs yang hebat ni! Berduyun-duyun testimoni masuk!
Lihat apa kata mereka selepas menggunakan mandian aura yang menjadi amalan harian! - Kawan-kawan tegur wajah semakin cantik dan berseri-seri
- Suami tak lekang pandang wajah
- Bila study rasa bersemangat dan tidak mengantuk
- Badan rasa segar dan paling best sangat bertenaga! - Suami dah makin intim! wooww
- Bos makin hari makin puji! Makin rapat! - Persekitaran dah berubah luar biasa! dulu tak dikenali kini sangat dikenali! - Bila kongsi dengan kawan-kawan, mereka teruja nak jugak! Income lebat! - Badan takde bau yang tak menyenangkan! wangi sepanjang masa peluh tak berbau!
Hebat! Hebat!
Anda nak rasai kehangatan, keintiman dan keserian Mandian Aura ini.
#ainesrisariherbs
#ainehomespa

Untuk info @ tempahan, WhatsApp 018-2329435 untuk produk INI.

PUAN AINI
THERAPIST SPA TERUS KE RUMAH ANDA.
( KYRA MOBILE SPA MUSLIMAH )

#malaysiaonlineshopping #malaysiashopping #malaysiashop #bazaar #sayajual #murahmurah #onlineshopping #instashop #nakcantik #kedaionlinemalaysia #kedaionline #bazarpaknil #bazaaronline #instashopmalaysia #igmalaysia #igshop #igbiz #murah #murah2 #onlineshoppingmy #iklanvisitig #visitmyig #visitig #bestprice #pengantin #nikah #iklanvisitmyig
#wassap0182329435
4min

» LOG IN to write comment.

Normal rf universal
sezidizayn Eylül 3 Yaşında doğum Günü'nde misafirlerine dağıtmak için hazırladığımız kokulutaşlarımız ️ sağlıklı uzun Ömür diliyoruz ailesiyle #sezidizayn #bornova #izmir #gelinbuketi #hediyelik #söz #nişan #nikah #kapısüsü #bostanlı #Balçova #partimalzemeleri #karşıyaka #doğumgünü #eylül3yaşında #kokulutaş #sabun #konak #alsancak 5min

» LOG IN to write comment.

Normal Kyra Mobile Spa Muslimah
kyra_mobilespa_beautystore Leher...ketiak hitam...!!!! celah peha gelappp....warghh inilah masalah biasa yang dihadapi oleh ramai diantara kita....dah cube mcm2 scrubs2 xnampak pun daki keluar!

Nah! Nk tgk daki hitam keluar??????? Anda pasti xpercaya ..gunalah MILKY COCONUT anda pasti teruja melihat daki keluar! 
Yang best, selulit dan kulit kering pun dapat diatasi... #ainesrisariherbs
#ainehomespa

Untuk info @ tempahan, WhatsApp 018-2329435 untuk produk INI.

PUAN AINI
THERAPIST SPA TERUS KE RUMAH ANDA.
( KYRA MOBILE SPA MUSLIMAH )

#malaysiaonlineshopping #malaysiashopping #malaysiashop #bazaar #sayajual #murahmurah #onlineshopping #instashop #nakcantik #kedaionlinemalaysia #kedaionline #bazarpaknil #bazaaronline #instashopmalaysia #igmalaysia #igshop #igbiz #murah #murah2 #onlineshoppingmy #iklanvisitig #visitmyig #visitig #bestprice #pengantin #nikah #iklanvisitmyig
#wassap0182329435
10min

» LOG IN to write comment.

11min syahrulxiao
Normal Syahrul Reza Xiao Hu

» LOG IN to write comment.

Normal EVLENselşeyler

» LOG IN to write comment.