4,139 Posts

jaygeedeficit Boring sleepover - can't sleep - blinding flash angry selfie. #killme #mylifesajoke 2d

» LOG IN to write comment.

chelsiegetsfit Ughhh for real tho Ohh well lol goodnight yal😴 #realtalk #latenightfeels #mylifesajoke 1w
  •   krazykrisp Sometimes, even when you have someone you feel lonely. 1w

» LOG IN to write comment.

andibaybee_14 Reasons why I'm so hilarious 🏼 #MyLifesAJoke #ThatsWhyImFunny 2w

» LOG IN to write comment.

this_is_my_life09 I just had to teach my mom again how to post a picture on here #mylifesajoke 2w

» LOG IN to write comment.

_kimlet_ "The 21st year is supposed to be the best one..that's the rule. However, I'm always the exception. Always.
This year has been such a load of bubbling crap.
My boyfriend turned out to be a award winning arse.
Supporting role to my bestfriend since primary school who decided to start dating him.(lol ho)
Final year turned out to be a fungus.
My eyebrows got messed up and I had to grow it out.
Worst of all..
Why is it that when you finally work up the courage to walk away from people who don't value you..God starts taking away the people who do?
But anyway. I'm just sharing. Don't feel bad for me.
I'm good. Here. Still manifesting hopes. You know..basic ones.
Barcelona will win the league.
Jon Snow will return and conquer.
My mom will stop watching Zee world.
And you know, just placing expectations on 2016.

Any one ever watched Growing Pains? That's how life feels.
My insignificant and significant problems are all abit too grey at the moment.
And all I can do is laugh.
Ha. Very funny life. You got me." (To be continued...) #131 #instadaily #thenext133days #abigkidsdiary #being21 #adventuregrams #qotd #lol #mylifesajoke #thegoodquote #truestory #blogger #21
2w

» LOG IN to write comment.

rudayslayzz Lmao, this niggah. If it makes you laugh or giggle a bit. It's mission accomplished (:
#lonely#lastnight#lmfao#smh# #laugh #fun #nofriendszone #videooftheday #silly #instahappy #mylifesajoke
2w

» LOG IN to write comment.

chelsiegetsfit Bahahhaha Tired as hell & a lil too slap happy Goodnight yal #singlefolife
#realtalk #mylifesajoke
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lindsayywaters I need to start proof reading, especially on the office chats.. #facepalm #onlyme #opps #sorrynotsorry #officespace #workinghard #obviously #mylifesajoke #coworkers #teamtits 4w

» LOG IN to write comment.

chelsiegetsfit Haha that's legit😛 Good muhhhfuckin night yal #realtalk #feelinsometypeofway #mylifesajoke #teamnosleep 1mon

» LOG IN to write comment.