784 Posts

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Got a new lamp and a frame for my diploma :3
#workspace #misslevy
1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Updated pic of my workspace. I've gotten my desk and stuff out of our bedroom. I'll eventually have this place cleaned up (storage room too haha) and my vanity as well as other stuff will be in here too.
#personal #workspace #misslevy
2d

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Ask me! :3

Can everyone read it or do I need to make a new one?

#art #ask #fairytail #misslevy
5d

» LOG IN to write comment.

nakama_levy I treated Andrew to hibachi today. It was really good! I had veggie tempura (bottom) and eel tempura roll and salmon nigiri-zushi (top)

#misslevy #bf #sushi #japanesefood #tempura
3w

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Do it! I'm bored and want to interact with my followers!

#fairytail #ask #misslevy
4w
  •   ladynekohime You have a *pantherlily plush, right? Lol 4w
  •   nakama_levy @ladynekohime sure do! My bf got it for me last year 4w
  •   ladynekohime He sounds like a smart one hehe. Is it the one off Amazon, from Great Eastern? 4w
  •   nakama_levy @ladynekohime he he. I'm not sure where he got it from, sorry 4w
  •   shunsui_kyoraku_ Whats ur favorite anime and ship? 4w
  •   nakama_levy @shunsui_kyoraku_ well I don't really watch a lot of anime anymore but I really like Cardcaptor Sakura, Azmamga Daioh, and Fairy Tail (honestly I prefer the FT manga much more than the anime). My favorite ship of all time and things is Gajevy. 4w

» LOG IN to write comment.

nakama_levy 1 yes
2 Elisabeth
3 about 5' (152 cm)
4 around US size 6 (EU 36, UK 4)
5 Blue/green with a brown ring around my iris
6 This morning
7 Not entirely sure...being a failure
8 Howl by Florence + the Machine
9 my friend JB
10 In a relationship for 2 years :) I'm not gonna tag anyone. Feel free to do it if you want lol

#personal #me #misslevy
4w

» LOG IN to write comment.

donniethall It's not an obsession I promise. :o today's my birthday, I'm supposed to make a wish. #levytran #misslevy #nerd #tattoos #hair #dream #importtuner #model #beautiful #respect #food #love #asian #woman #my #future #bestfriend 4w

» LOG IN to write comment.

nakama_levy *sighs heavily*
I love how I can be in a committed relationship and now suddenly have a crush on someone. Like, I got over it before, buuuut now its back. I just really like being around him.

Anyways, kinda slow day so far. On break at work.

#personal #why #misslevy
4w

» LOG IN to write comment.

nakama_levy 19 away from 800. Thanks guys ;3;
I'll have to make a thank you pic when and if I reach it.

#iloveyouguys #tysm #followers #misslevy
2mon

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Repost!

Tag your favorite Fairy Tail fan artists so I can check them out for my Fairy Tail Fan Artist Feature!

I've been doing 1-2 a day to show off the works of fan artists we have here on IG!

Artists: if you're interested in a feature, tag no more than 4 (or just comment that you want me to pick if you don't care) of your Fairy Tail pieces with #missscriptfeature and I'll pick one to post!

#fairytail #fanart #feature #fairytailfanart #misslevy #natsu #lucyheartfilia #levymcgarden #levy #gajeel #sting #grayfullbuster #juvia #yukino #lisanna #cana #laxus #mavis
2mon

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Hey guys! This is miss.script.
I changed my name because on trying out the guild thing. Just a heads up!

@nakama_guild
#missscript #misslevy #guild
2mon

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Cries because winter fries my hair even though I condition daily.
Lol I promised a better pic yesterday, here it is.

#adminfriday #myface #misslevy
2mon

» LOG IN to write comment.

nakama_levy Still not feeling too hot lol. Happy #adminfriday anyways. I may post a better pic tomorrow cuz I have off.

#misslevy #myface
2mon

» LOG IN to write comment.

nakama_levy I tried to look cute today. I have a full pic but IDK if I wanna post it. I feel like I look a lot better IRL but then IDK. Honestly I'm really self conscious still even though I have a lot more self confidence than when I was in high school. I know the whole thing is complete bullshit but I still can't help but hate how I look sometimes.

#misslevy #personal #feelingdown
3mon
  •   minergirl46 Love the pink sweater/jumper thingy( I'm bad at fashion and what they're called) 3mon
  •   nakama_levy @minergirl46 haha its OK. I love it so much, I have two of them and I wear them all the time because they're really comfortable 3mon
  •   minergirl46 I could tell @nakama_levy I have the same fashion what they're called thingy at home and I wear it everywhere except for school 2mon

» LOG IN to write comment.