573 Posts

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dannytrix714 xD maybe if it had exponents I would check it but come on; I'm not even that retarded w math #mathstuff #matchblows #mathcansuckit #fxckmath #lol #laughalittle 1mon

» LOG IN to write comment.

aznreggie Wow this is totally racist ok! Just cuz I'm Asian doesn't mean I'm goood at math! @leikaren @teemuhthee #ihatemath #mathcansuckit #imgoodatdrivingthoughkinda #Someoneneedstotakedoc #racistbastardslol #summer2014 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon rubi_rouge
Normal ✝ leah.✝
rubi_rouge And that's how it's done, son! Time to celebrate?!? Heck ya! #BeatThatB #WontGiveUp #GCU #PhilippiansFourThirteen 2mon

» LOG IN to write comment.

jordanagerlitz Not excited for more diploma prep #diplomas #imsodone #ihatemath #mathcansuckit 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon nora_x0x0
Mayfair Nora Aguilar
nora_x0x0 Thanks for making senior year a lot better @bri_ags8 & #Kaitlin !!! And a bigger thank you for my cheetah card you guys did! Love you guys and I'm gonna miss you two!!! #sassybuns #youcantreallyseekaitlinssassybunbutitsthere #nora #cheetah #bffs #5ever #mathcansuckit 3mon
  •   woah_algebraic Omg you're so pretty 3mon
  •   nora_x0x0 @woah_algebraic thanks gurlll 3mon
  •   bri_ags8 #nora 🐆🐆🐆🐆🐆🐆 I'm going to miss you soo much!!!! Now who is going to teach me how to be sassy?? Probs Kaitlin but she is the sassss master so she doesn't got time for that I know you are going to have an awesome time in college though and send us snapchats of your professors as animals and food haha hope you liked our artsy cheetah print square.. It's pretty great 3mon

» LOG IN to write comment.

ndolson8 Math is hard #mathcansuckit #ew 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

venturi_effect All on the left squeezed into one page of notes on the right. Afterwards it will all burn. Can't wait. #finals #ifyou'rernotfirstyour'relast #bonfire #mathcansuckit #enjoysummer 3mon

» LOG IN to write comment.

jadepm I spend waaaaaay too many evenings at Denny's...time to study that quadratic formula! #dennys #fml #finals #cramming #ihatemylife #hopefullyipass #coffeeisgood #mathcansuckit 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

4mon denmigle
Normal I'm Denmi; Qualified Idiot

» LOG IN to write comment.

mrs.garcia_11311 And with that being said..!! I killed that math test and made it my bitch lol hell yea today's a good day already and I'm lovin it..!! #mathcansuckit #madeitmybitch #aintgonnapullmedown #happyhappy #greatstarttothisday 4mon

» LOG IN to write comment.

missmaxinealexandra This was so me today aced that shit! #mathcansuckit thanks for the pic @ac_fit hahaha so accurate 4mon

» LOG IN to write comment.

cynthiasalazar76 You know you're bad at math when you have to look up the square root of 106 #joke #funny #hatemath #mathcansuckit #lmao #dontjudgeus 4mon

» LOG IN to write comment.

Normal Chalena Heston☮
chalenaheston Finally passed the math state test!! And get to go pick up my diploma! #sohappy #mathcansuckit 4mon

» LOG IN to write comment.