159 Posts

Ludwig Ammar Muzakkir Shamsudin

» LOG IN to write comment.

Normal Mark The Panda Pabico

» LOG IN to write comment.

tkcy5 主人公️ラスボス 😎 最近フィギュア結構買ったから来週は服と音楽にお金を使おう( ̄^ ̄)ゞ #仮面ライダー龍騎 #仮面ライダーオーディン #MASKEDRIDERRYUKI #DRAGREDER #MASKEDRIDERODIN #GOLDPHOENIX #MASKEDRIDER #SHFiguarts 4mon
  •   go.kichi ♪♪♪ある方も、、フィギアほしぃーーと嘆いてたよ(笑) 4mon
  •   tkcy5 @go.kichi ゴジラ大好きのデカチン野郎先輩ですか??? 4mon
  •   deltagear89 awesome shot bro! 4mon
  •   go.kichi それ以上わぁ、、なんも言えねぇーー 4mon
  •   tkcy5 @go.kichi でも @kazuki66 はオレンジノート聴いたんで元気なはずですよ 4mon
  •   go.kichi デカチン先輩、、単純だもんねぇー♪ 4mon
  •   tkcy5 @go.kichi デカチンパイセン寝ましたね!俺は最近ももいろパンチの良さがわかりました 4mon

» LOG IN to write comment.

5mon chian_15
Earlybird Chian15
chian_15 #maskedriderryuki #maskedriderdragonknight Anyone who still have this and wants to sell it, pls notify me. I wanna buy it. Thnks. (Any character will do.) 5mon

» LOG IN to write comment.

Walden Jihadi Norzini Aziz
  •   80din Is tbakar... 5mon
  •   tempethegreat 2renggol hanyo @80din , hahaha 5mon
  •   80din Sbonar 2hggt ntah2 12hggt.. 5mon
  •   tempethegreat Sampai dah leper. Jalan jem. Kocik ati. Seman boleh mandi pulak. Kahkah. 5mon
  •   80din Tu bdk mmg mcm2 hal nsb bek die x g blkg generator 5mon
  •   88addy88 one piece tu nk jual??hehe.. 3w
  •   tempethegreat Hahaha. Mengumpul juga @88addy88 ? 3w
  •   88addy88 one piece ak simpan komik je...tp kalo ko nk bg hadiah towel ni kt ak, alhamdulillah...hehehe 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Adhyaksa Andior Sebayang
  •   hizkiaputra3 Bima ga ada di? 7mon
  •   andior_reds Belom ada shfiguartsnya wkwkw @hizkiaputra3 7mon
  •   alex_k_mai Nice Final Form collection. You should try posing them so they look better, though. 7mon
  •   andior_reds Thanks bro. Yeah i already posting them haha @autobot_alex 7mon
  •   alex_k_mai And is Faiz Blaster a good figure? What about Fourze Cosmic?9 7mon
  •   andior_reds Faiz blaster is not a good figure, very difference from the real faiz blaster in the movie, the neck is too damm long haha xD @autobot_alex , and for fourze cosmic states is not too bad 7mon

» LOG IN to write comment.