13,884 Posts

jays_movie_reviews Movie Review: A Haunted House 2. Marlon Wayans is back.... with some bullshit. I like MOST of the Wayans Brothers. I'm a fan of In Living Color, I'm Gonna Git You Sucka, Don't Be A Menace, and a lot of Damon Wayans films back in the early 90's. But I hate White Chicks and Little Man. This film, is probably the worst comedy I've seen ALL year. All of the "comedy" are either awful sex jokes, poop jokes, racial jokes, and Marlon runs them into the ground. NOTHING in this movie is clever. There is literally a 5 minute scene of Marlon Wayans having sex with a wooden doll. This film is embarrassingly awful. If you THINK this film is funny, you were either a) High b) stupid or c) Marlon Wayans. This film did not piss me off, but rather it amazed me how awful, uninspired, and downright lazy it is. Overall, please... for the love for all that is righteous, DO NOT SEE THIS MOVIE. Here's my scoreSKIP THE BULLSHIT (.9 outta 10). This film almost gets a point because Gabriel Iglesias was at least trying. #marlonwayans #ahauntedhouse #netflix #movies #moviereview 8h

» LOG IN to write comment.

socurvybody Please please follow him it's hilarious I promise I need a daily laugh & they def give it #Repost @mr_bankshot "When Big Girls Are On A Diet & Try To Fight The Urge"
N️% CHILL N️% CHILL N️% CHILL N️% CHILL #giveme20seconds #hilarious #funny #lol #f4f #l4l #tagafriend #tbt #comedy #bruh #instavids #instamovie #vidoftheday #insta #vine #youtube #subscribe #funniest #kevinhart #marlonwayans #standup #tbh #nochill #funniest15seconds #neverbitch #nochilliewillie #stopmakingstupidpeoplefamous
10h

» LOG IN to write comment.

tylerpolk12345 Happy Friday y'all !!!!!!! 15h

» LOG IN to write comment.

aprilashleyyy That a$$ tho @marlonwayans hey boo lol #MarlonWayans and #Abigail #Awwwww #Netflix #HauntedHouse2 omg I did not know that this movie was so wild 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

manda333panda My first comedy show thanks @marlonwayans for poppin my comedy house cherry haha such a funny show and I learned he likes drinking with white girls #icehouse #Pasadena #comedyshow #marlonwayans #wayansbrothers #myfavoritebrothers #killedit #latepost #onceyougoblackyounevergoback 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.