10,895 Photos

dalektabledaleks QOTD: Do you like Karen's hair better long or short?
AOTD: Long, I mean it looks nice short, but...yeah. #doctorwho #dw #tardis #madmanwithabox #fandoms #trustmeimthedoctor #whovian #thedoctor #karengillan #amypond #mattsmith #eleventhdoctor
2h

» LOG IN to write comment.

Normal zero2heroinc

» LOG IN to write comment.

hybridlune My New fave necklace that's meaning means allot to me because nothings impossible <3 #DrWho #Tardis #Whovian #ImpossibleGirl #TimeyWimey #Madmanwithabox 9h

» LOG IN to write comment.

  •   dalektabledaleks Ewwww no offence but come on people @shinee.rapper 13h
  •   _cityofmultifandoms_ Hahahaha I feeellllllll. Like I have my doubts about Capaldi but he's gonna kick butt, and at least they're carrying on DW. 11 could have been the last. And theatres talk of him being like that revolutionary change to DW and its gonna be a lot different, and my brother heard that there is talk about giving the Doctor more regenerations which would go along with all those astronomical changes that I keep seeing hints to!!!! Gah I can't wait! @shinee.rapper 13h
  •   shinee.rapper Don't worry. I have informed my friends that if they mention his age again I'll throw them in a locked room with Vastah Nerada and Weeping Angels. 13h
  •   shinee.rapper I heard the doctor had 13 regenerations at first but was granted 13 more by the Time Lords. @_cityofmultifandoms_ 13h
  •   _cityofmultifandoms_ Haha OMG yes! And with the War Doctor (John Hurt 8 1/2) that was one more regeneration so supposedly The Eleventh Hour was supposed to be his last regeneration but Clara asked for help and they game him one more, they never really said that they gave him a number of more? Or at least I didn't hear or catch onto that Hahaha. I'm so happy they are though! I'm not sure what I would do if it all stopped with TEH :'( @shinee.rapper @dalektabledaleks 13h
  •   shinee.rapper I don't know either. But I'm so flipping excited for the new Doctor. I'm also 99% sure he is gonna be River's doctor. 13h
  •   _cityofmultifandoms_ I know! I actually almost, almost expect that they're gonna hold us on edge thinking he's her doctor and surprise us with a new doctor and Hell be her doctor! @shinee.rapper 12h

» LOG IN to write comment.