257 Posts

sketchsouldier Lou Kang Go train sketch. I think I'm gonna start doing some Mortal Kombat characters. #spentpencils #sp4life #sp4l #loukang #mortalkombat #sketch #fight 4w
  •   rolandwisniewski Not a bad idea... 4w
  •   sketchsouldier Thanks @rolandwisniewski. Im thinking of re-doing this character. The idea just popped up in my head. I wanna do the character justice along with the others...Scorpion for sure. :) 4w

» LOG IN to write comment.

honeyimhomme #drumcodeisland so proud of my brother #loukang it's been a long time coming 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   philly2k541981 That tv makes mortal kombat look like a five star movie makes me wanna watch the movie later on lol 4w
  •   ericbarreto18 @philly2k541981 haha its a slim LED Emerson TV it's not bad with the HD and the movie is blu ray so that's why it looks good lol 4w

» LOG IN to write comment.

donteatmyrice Yea i told them i was lou kang! But they spelled it wrong!! #loukang #wendy's 1mon

» LOG IN to write comment.

50_shadez_of_leggz I don't always make #hilarious #snapchat video's but when...just kidding I always do but this might be my greatest creation #lmao #AntonioBrown #Steelers #PittsburghSteelers #NFL #LouKang #MortalKombat #ClevelandBrowns @steelers #MachineGunKelly @machinegunkelly 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal French de La Hoya

» LOG IN to write comment.

luke_price Grabbin Lou at Nationals #tbt #loukang #lolz 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon aceamill
Video Ace A Million
aceamill #AceAMill with #LouKang Behide the scenes of @loukangfv video shoot for "Problems" ...... #CityBoiEnt video coming soon..... #CityBoiTV 3mon

» LOG IN to write comment.

iampendemic Y'all know how it is though when you wielding that ....don't even stunt #LouKang #thealienated 3mon

» LOG IN to write comment.

bully_pesci KD7 #sneakerhead #loukang definitely gonna try to buy the four of July pair 3mon

» LOG IN to write comment.

aceamill Studio flow ...... getting ready to drop these 4 singles .... #AceAMill #LouKang @loukangfv 3mon
  •   saumatic_coop mayne I miss that 314 tell my bro Lou wus good.. Tell the fam I said what up too 3mon
  •   aceamill Coop my nigga wassup .... we gotta set something up we tryna take that trip back to the NO... to shoot my video to ( Same ole Shit ft. @saumatic_coop ) and I got some more tracks imma shoot your way to... 3mon
  •   saumatic_coop @aceamill trill shit bro.. Just lmk when y'all tryna come so we can set up a show and get some shit jumpin.. And send them joints to the email ASAP bro!! 3mon
  •   aceamill Ok .... I gotchu bra 3mon
  •   aceamill @saumatic_coop wassup bra I need 2 exclusive coop beats .... AceAMill314@gmail.com 3mon
  •   saumatic_coop bet ima send you some joints ASAP bro! @aceamill 3mon

» LOG IN to write comment.

mista_ree I must be bored up watching Mortal Kombat #LouKang #HeadAss #Bruh 4mon

» LOG IN to write comment.

amazingbeauty_z Enjoyed the video shoot yesterday with @4Uentertainment #LouKang 4mon

» LOG IN to write comment.

dmo_sir_cleepsalot #LouKang idk they coo tho ..n a coo price #CollardGreens$$$ 4mon

» LOG IN to write comment.