6,856 Posts

» LOG IN to write comment.

nocheeseplz #lostphoto mom was souped to be doing my hair after all these years. #princess #longhairicare #natural #INeedRibbons&Bows #haitianmom #haitianparentsbelike 1d

» LOG IN to write comment.

nocheeseplz That moment when u realize you are scissor happy SMH #crazyeyes #fakesmile #longhairIcare wait I'm #natural so this will be shorter... 1d

» LOG IN to write comment.

emkae_allday Got that bun game on point. All hair, no additives #vscocam #igrewitmyself #longhairicare #asiancandy 2d

» LOG IN to write comment.

  •   mermaidkaty Lmfao this is the best way I've seen someone ask for a haircut. 2d
  •   hotwheelsatl Wt.... Lol. 2d
  •   hotwheelsatl Let the beat drop! 2d
  •   amber622 Haha dude that is your signature face... The one with the eyes;) 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

natalieeerose92 Why doesn't insta have this filter tho?! #favfilter #snapchat #blueeyes #longhairicare 2d

» LOG IN to write comment.

Video Welcome To The Winner's Circle

» LOG IN to write comment.

4d mjeezi
Rise Michelle Jones
mjeezi What would I do without youuuu #longhairicare 4d

» LOG IN to write comment.

nickiajay_ About to braid this up for a whole. Length check. My hair has grown about 4 inches in the past 11 months. I can't wait until it reaches my booty #longhairICare 4d

» LOG IN to write comment.

d_adriana Sooo I HAD to take a selfie yesterday in the bathroom at the mall. Lmao! It was just one of those moments where I looked too good to pass it up. Hahaha! We ALLLL have those moments. #butfirstletmetakeaselfie #selfie #carlsbadmall #latepost #feelingGood 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

eliseybordak8 The hair is on point! #LongHairICare #BusinessMan 5d

» LOG IN to write comment.