176,829 Posts

20min godiva01
Normal Marquita Hines
godiva01 #Repost @leonwhitejr with @repostapp.
・・・
Idk where to start. ️ ... You are such a prime example and role model of what young ladies should be and what being a young lady is all about. You are love in its purest form..Its amazing to me, i am not at all ashamed to say thats my first lady... I tell people that without them asking.. I be like "now look here cuh, this my first cuh" lol.... you are the best big sister figure i have ever had. Even the BAE really likes you! Lol theres alot i can say! But i just wanna say Happy Birthday #NoTurnIngUpEither #Loll#Jkn #HBD @godiva01 20min

» LOG IN to write comment.

yamyamyim Such an amazing time in POLITE BBQ ! Great food with greater company ! Thanks to the planning team for working so hard to make this a success ! #LOLL 1h

» LOG IN to write comment.

Normal Emerson Gethro Roger Laporte

» LOG IN to write comment.

michellema1110 Early breakfast buddy date at Pamela's with buddy and gbuddy :D This is what they do with their food lolll #pamela's#eggs#ham#hotcakes#buddy#date#breakfast#masterpiece#by#upperclassmen#loll 2h

» LOG IN to write comment.

X-Pro II You make my life Sel
magnificentgomez @selenagomez : I promise we are adults. Hahah #queen #love #beautiful #selenagomez 5d

» LOG IN to write comment.

jburg_88 #Loll im weak, he got folded and then gets mad at the skateboard tho. #instashot #hoodratvine #vine #comedy #funnyvids 2h

» LOG IN to write comment.

Normal wahyuni elva

» LOG IN to write comment.

cindyisterina Thank you planning team for making POLITE BBQ happen! It's the best way to end the school week! New friends + great food + lots of laughing in between = awesome combo and happy birthday to Bern once again!! #LiveOnceLiveLoud #LOLL 3h

» LOG IN to write comment.

3h darshen
Normal Darshen Kunaseharan
darshen With an attendance of over 200 people, that's our POLITE BBQ. We live once, live loud. #LOLL 3h

» LOG IN to write comment.

lolldesigns @parkstreetinc spotted our signature Adirondack chair at a salon in Canada. Cheers to quality lollygagging at the beauty bar this weekend! #regram from @her_majestys_pleasure. #LollygaggerLiving #loll 3h

» LOG IN to write comment.

zachlucasphua Haha our prize stingrays for tonight np & nyp ftw !!!!!!! #polite #loll #BBQ 3h

» LOG IN to write comment.

leonwhitejr Idk where to start. ️ ... You are such a prime example and role model of what young ladies should be and what being a young lady is all about. You are love in its purest form..Its amazing to me, i am not at all ashamed to say thats my first lady... I tell people that without them asking.. I be like "now look here cuh, this my first cuh" lol.... you are the best big sister figure i have ever had. Even the BAE really likes you! Lol theres alot i can say! But i just wanna say Happy Birthday #NoTurnIngUpEither #Loll#Jkn #HBD @godiva01 3h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Aayush Arora

» LOG IN to write comment.

frasi_immagini_a #amicizia #forevah #insieme #daimettimipiacesevuoi #loll
Siamo sempre insieme siamo unite come l'infinito.
5h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.