1,581 Photos

derrickmc If you think it you'll be it!! If you think your a bad bitch, or a real nigga that's all you'll ever be in life!!! Please want more for yourself. Please want to be successful, want to have wealth, great health, family & friends. YOU ARE & CAN BE EXACTLY WHO YOU THINK YOU ARE!!! #love #life #motivation #ambition #purpose #music #LoudMuzik #LiveOutUrDreams #success #iJustWantToBeSuccessful 1d

» LOG IN to write comment.

derrickmc Somebody said you can't make it, your not pretty enough, your not tall enough, your not smart enough, you don't have what it takes!! Success is the best revenge. Prove them wrong. Live L.O.U.D.!! #liveouturdreams show them your greatness!! Now let's get in the gym, the studio, the rehearsal room, & show the world!! #Tuesday #Truth #life #music 2d
  •   mrgotoo That is the fuel to my fire.... 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

derrickmc you hear that beat drop!!! @TimNed killed in!!! #loudmuzik #liveouturdreams he's a real producer!! 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

derrickmc If your in the entertainment business the weekend should be when you work the hardest!! NOBODY OWES US SHIT!!! We have to earn everything we get. So let's go to work!! #loudmuzik #liveouturdreams #hustle #work #money #music #instamusic #hiphop #top40 #pop 6d

» LOG IN to write comment.

derrickmc This music shit ain't for everybody. It's not suppose to be easy. #work #music #loudmuzik #liveouturdreams 7d

» LOG IN to write comment.

officialloudlife S/O to @lindseycourtice rockin the pink #LoudLife graffiti tank @loudlifegirls
Ladies get yours and more only @ www.LoudLifeClothing.com
#LiveOutUrDreams
1w

» LOG IN to write comment.

derrickmc Lmao. Lmao. Mannnn @msdcwright is awesome to work with! We're working on history!! The debut EP from the one & only DeAndre Wright @Msdcwright #Dedicated available online everywhere right now!! www.DeAndreWright.com #loudmuzik #LiveOutUrDreams #Pop #Top40 #music #genre #song #songs #melody #pop #love #rap #dubstep #beat #beats #jam #partymusic #newsong #lovethissong #favoritesong #bestsong #photooftheday #bumpin #repeat #listentothis #goodmusic
So pray for us all. Lol. Lol.
1w

» LOG IN to write comment.

derrickmc #transformation #tuesday just put the work in, hit the #gym #cleaneating and be consistent! I got a loooooonnnnggggg way to go, but I'm going! #loudmuzik #liveouturdreams 1w

» LOG IN to write comment.

derrickmc Only you know what you put into this business. If your getting mediocre results, then you know what type if work your putting in. Commit the time, energy, & effort & success is the only outcome. #loudmuzik #liveouturdreams
#music #genre #song #songs #TagsForLikes #melody #hiphop #rnb #pop #love #rap #dubstep #instagood #beat #beats #jam #myjam #party #partymusic #newsong #lovethissong #remix #favoritesong #bestsong #photooftheday #bumpin #repeat #listentothis
1w

» LOG IN to write comment.

Video Maaiiinneee!
mrmaine25 #project I'm working on gotta get 5 #bangers together this #instrumental cool? Gotta get on @champagnepapi @liltunechi_c5 @somebody #mainebeats #loud #liveouturdreams #2014 1w

» LOG IN to write comment.