231 Posts

kokolovely10 Selfies wit my partner in crime this morning on his way to school and I'm headed to work. #ilovemyson #mybadass #lilduce 3d

» LOG IN to write comment.

mzlady1524 My baby. When he was only 1year old. Love you son. Ill see you again this weekend. #lilDuce#shade$#big#boy#mylilman# 2w

» LOG IN to write comment.

instant9 Me and lil Tez AKA #lilDuce!! Vibin 3w

» LOG IN to write comment.

treducehd Look who fell asleep after a long day on non stop playing he passed out playing the game jus like his daddy hahaha yup thats my son alright lol #lilduce #knocked #xmas #goodtimes 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

treducehd My g chill in his new sleeping bag wit all his gifts lol cant even see em all #lilduce MERRY CHRISTMAS yall 1mon

» LOG IN to write comment.

thereal_lilduce Special Edition My New Mixtape Fuck Wid It!!! LINK IN BIO! #dgos #fuckyomixtape #datpiff #holidays #LiLDuce 1mon

» LOG IN to write comment.

treducehd My lil guy havin story time at school they got me at another parent teacher meeting #lilduce #storytime 2mon

» LOG IN to write comment.

treducehd Everytime i give him a bath an sit on the toilet i feel like im n that scene on BABY BOY hahahahaah #babyboy #lilduce 2mon
  •   stacymcmurchie Like it!! 2mon
  •   bria_tyrell Will you able to drop the information off?? 2mon
  •   treducehd @bria_tyrell drop wat off ? 2mon
  •   bria_tyrell My id and social security card I left it on the computer stand I forgot to put it back in my wallet after I got finished applying for jobs 2mon

» LOG IN to write comment.

Video FreeTheShootaz! Fuck A PC

» LOG IN to write comment.

treducehd Man his granny be taking him to do all type random stuff why is there horses or wat ever it is at rinks lol dude look like a cowboy too hahahahha #lilduce 2mon

» LOG IN to write comment.

treducehd Me an lil duce up here solo where da comp at lol #lilduce #bigduce #theweb #thewebextreme 2mon

» LOG IN to write comment.

treducehd My lil guy home from school playin a game bout to learn some letters #lilduce #learning 2mon

» LOG IN to write comment.

treducehd Me an my guy up late night watchin et #lilduce #et #latenightmovie 3mon

» LOG IN to write comment.

the_gorgeous_sweets Can we get one year where he smiles... I know they tell them to have their game face on but dang Tudda do you always gotta look so mean #LilTajuan #LilDuce #MyTuddaBug #20 #FairParkCardinals #TinyMites #IHopeTheyWinToday 3mon

» LOG IN to write comment.

treducehd Jus got my son school pics back today my nigga looking like a lil man #lilduce #schoolpics #2014 #headstart 3mon

» LOG IN to write comment.

twice_as_nice #lilduce aka popeye church ready 3mon

» LOG IN to write comment.