286 Posts

treducehd Love these moments #bdaytomorrow #big5 #lilduce #6/10/10 #targetworld 2mon

» LOG IN to write comment.

treducehd Picking out wat crossbow he want #targetworld #lilduce #bdaytomorrow #6/10/10 #big5 2mon

» LOG IN to write comment.

_choppaondacouch_ It's so throwed, real ain't cool no more. #lilduce 2mon

» LOG IN to write comment.

treducehd This the only club i go to nowadays haha #lilduce #chuckecheeseclub 2mon

» LOG IN to write comment.

treducehd How kids shoes look after yall come from a bday party lol on the right after the party on the left after the cleaning lol #lilduce #jordans #muddymuddy 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

treducehd Me a lil duce at zip city nice lil spot but let me tell yall like his 4th time goin down the zipline he go be playing dead had the whole zip line place scared thinking he passed out on the zip line or something hahahahaha dude aint right i tell ya #zipcity #lilduce 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

treducehd Me an lil duce out here playing n the snow u should be ashamed if u aint come outside today an play wit yo kid/kids #ohioweather #ohiosnow #lilduce #treduce #snow #slowmo #iphone5s 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mzlady1524 My baby. When he was only 1year old. Love you son. Ill see you again this weekend. #lilDuce#shade$#big#boy#mylilman# 6mon

» LOG IN to write comment.

7mon instant9
Normal Rontez Miles
instant9 Me and lil Tez AKA #lilDuce!! Vibin 7mon

» LOG IN to write comment.

treducehd Look who fell asleep after a long day on non stop playing he passed out playing the game jus like his daddy hahaha yup thats my son alright lol #lilduce #knocked #xmas #goodtimes 7mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

treducehd My g chill in his new sleeping bag wit all his gifts lol cant even see em all #lilduce MERRY CHRISTMAS yall 7mon

» LOG IN to write comment.

thereal_lilduce Special Edition My New Mixtape Fuck Wid It!!! LINK IN BIO! #dgos #fuckyomixtape #datpiff #holidays #LiLDuce 7mon

» LOG IN to write comment.

treducehd My lil guy havin story time at school they got me at another parent teacher meeting #lilduce #storytime 8mon

» LOG IN to write comment.