102 Posts

Normal Jessica Siobhan García
lilscandalousj I drive 100+miles a day for my job. Just in case anyone was wondering what to get me for Christmas, the answer is gas cards! #somuchdriving #ifilledupmonday #pobrecarrito #lebroke #merryChristmas #shouldigetaprius #ornah 3w

» LOG IN to write comment.

coupdealer #ISO. Got everything Uft trades only. Pp is empty #somebodyletmehold3dollars 1mon

» LOG IN to write comment.

shybones your love give me such a thrill
but your love don't pay my bills
I need money
THATS WHAT I WANT!
#fbf #lebroke
2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

3mon tatatoyy
Normal Oktaviani_Tata

» LOG IN to write comment.

pr3ttylush Rifflandia wrap up party was too much for me, so I am going to fat kid up and feed my cats. Thank you all you beautiful weirdos for a great weekend. Round 4 officially over. 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon bidibee323
Normal whos askin?
bidibee323 #coc #lebroke really 4mon

» LOG IN to write comment.

dakisavic Its al about them accessories brah. One more LV bracelet. Happy b day to me. #lelouisvuitton #leparis #louisvuitton #louisvuittonparis #lebracelet #lebox #lebroke 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon tatatoyy
Normal Oktaviani_Tata

» LOG IN to write comment.

heavens_rose Chicken & rice casserole. Chicken leg quarters: $4/4. Rice: less than $1(1 1/2 cup). Fresh rosemary, free (garden). Garlic, less than $1. Onion & veggie mix (frozen): less than $5. Other seasonings: less than $5 used. Total cost: less than $16 for a meal that can feed up to 6 people if a side dish is used. Probably less than $5 per serving if side dish is included.
This will feed me for the week. :) total grocery cost will be less than $30 including use of milk, tea, coffee, and bread. Maybe more if I make some bacon. #budgetlife #cheapfood #healthyfood
5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Texas Mothafucka
  •   zacharyishigh Fake fan? I've loved in San Antonio my whole live Nobody gives a fuck about what you have to say... Save it for someone who gives a shit. They play in a shitty ass conference. Get his dick out of your bootyhole homie. This obviously has you feeling some type of way. @j_a_j_u_a_n 6mon
  •   im.just.meee Stfu up bitch and stop swallowing kawhi Leonard dick u dumb silver bck gorilla lookin bitch! And my team ain't been together as long as the spurs to get 83 percent dumbass so stfu and go suck on yo mommy tity ya dumb bitch! U tryna be hard and shit on insta but if u knew me in real life u would quite as a fuckin mouse u fuckin internet thug I'm done! #InternetThugsBeLike #BitchImFromMiami #BornAndRaised so what u sayin 6mon
  •   im.just.meee What's my team doing? 😐did yo dumbass just ask that? 4 years! 4 straight finals and 2 championships! U may as well make that 2 championships 3 cuz we taking that shit next year! So get prepared to hop off Tim Duncan's dick and become a laker fan or some shitty ass team! 6mon
  •   zacharyishigh Lmao internet thugs I'm nt pretending to be shit. Your dumb black ass came on to my shit all butt hurt like Lebron James is your fam and gives a fuck about you. East is a shit conference and the Heat make #1 seed in the west one of those four years. I've watched Tim Duncan dominate for nearly my whole life and you're barely hyping on Lebron. You make it sound so tough to get out of the east. Besides the inconsistent ass pacers who do you guys have to worry about?! We had more trouble playing Western conference teams then the heat. I doubt you weren't riding this much dick before you picked up Dwayne Wade. Your team isn't the product of superior team building, it's the product of THREE TOP 10 PICKS JOINING THE SAME TEAM. nice try bruh @j_a_j_u_a_n 6mon
  •   ayden.anderson @j.baseball.9 @venicesoccer11 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon tony_yay0
Normal Anthony Montana Vital
tony_yay0 The hate has already begun haha #lebroke #drake #lebron #thequeen 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon boxingdre
Normal boxingdre

» LOG IN to write comment.

Normal Texas Mothafucka
zacharyishigh was toooooo funny not to post. ITS JUST A LIL HEAT BABY GURL! #finals #lebron #lebaby #lebroke #lebitch #lebum #spursnation #wecantaketheheat #lebroning 7mon

» LOG IN to write comment.

8mon tatatoyy
Normal Oktaviani_Tata
tatatoyy manage to build dj set, hokkaido dog, and baby giraffe with my spare blocks, wish i have more bricks. ㅠㅠ And bought some 'loz' fake product for fun, not really that bad tbh :p yep, you get what you pay for. 一分钱一分货 #instadaily #instapic #collections #hobby #nanoblock #nanoblocks #nanoblockid #loz #kawada #lebroke #needtostop #cantstop #himnae #waytogo 8mon
  •   henny_xin I want the kitty n melody one :D 8mon

» LOG IN to write comment.

9mon tatatoyy
Normal Oktaviani_Tata
tatatoyy Taraaa! My 'fortune cat' Maneki Neko and Daruma. There's a believe that Daruma grant wishes. Once your wish is granted, you can replace the white block with another eye. Interesting! #instapic #instadaily #manekineko #daruma #fortunecat #grantwishes #hopeso #nanoblock #nanoblockid #collection #addicted #lebroke #needtostop 9mon

» LOG IN to write comment.

donna3jenkins I need a bigger Dutch oven. The boys will eat all this and *still* ask for more. Love #lecreuset #lesigh #lebroke #lelol 9mon
  •   hollywilliams12 That looks great! Can you send me the receipe? 9mon
  •   mhilligas Looks yummy. And I know the feeling! 9mon

» LOG IN to write comment.