8,586 Posts

komplexboutique Restocked by popular demand ,,see I listen to what yall ask for ,,,come thru new items in ,,,#komplex #komplex757 #complex #camo #homies #homiesnyc all sizes but limited quantity come thru open until 9 #streetwear #virginiabeach #portsmouth #suffolk #dmv #757 #norfolk #elizabethcity #dc #nc #richmond #chesapeake #hampton #newportnews 4h

» LOG IN to write comment.

komplexboutique I love technology, ,we have a new system with rewards program ,,, wanted a way to give back to my (repeat customers) starting tomorrow, every customer who wants to enter the program must provide name & email at checkout, ,it automatically keeps count of your visits personalized, ,after 8 visits of any purchase you receive a (free pair or sunglasses ) of your choice ,,,,, your 8 purchases have a 120 day life span then resets, ,,,,,what other store give you anything for coming back ,,,,,,(il wait ) = exactly none ,,,come thru open until 9 #komplex757 #komplex 5h
  •   aac718 Still waiting on the female clothes lol 4h

» LOG IN to write comment.

aaronsofine_uptown21st CATCH ME IN BALTIMORE , MD ON JULY 16TH STOPPING BY @CROWN_RADIO DMV PREMIERE RADIO STATION . GAVE ME THE OPPORTUNITY TO TELL YALL ABOUT MY UP & COMING PROJECT (KOMPLEX) STAY TUNE FOR MORE PROMO
FOLLOW THE UPTOWN21ST MOVEMENT #UPTOWN21ST #TURNUPBOYZ #TRAPFILES #KOMPLEX
@AARONSOFINE_UPTOWN21ST
@ROC_UPTOWN21ST_ODG
@CESARHAZE
@UPTOWN21ST_RON
@PRINCE215_
@UPTOWN21ST_TRIZZ
@21ST_RAW
UPTOWN21ST OFFICIAL DJ
@215DJFEE
1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

komplexboutique Don't question it just let me put you in the future brands ,,,, tees available off the jacket #diddy #pdiddy wore at the #betawards last night ,,,not a coincidence we just keep that flame at all times come thru open until 9 #komplex757 #komplex #complex quality 1d

» LOG IN to write comment.

komplexboutique Pay attention #diddy #pdiddy #betawards had the jacket version of this #bass tee he put this on after he fell in the hole in the stage ,,,now gi thru my #ig this tee was in store 3 weeks ago, ,, #innovaters #puff #komplex757 #komplex #complex quality 1d
  •   austin.yodzis Do yall have the jacket to? Or no 21h
  •   komplexboutique Too Hot For The Jacket ,,But We Have The TEE Jacket Will Be available Around August @austin.yodzis 20h

» LOG IN to write comment.

komplexboutique My ebay booming ,,,,customers be in store like what kind of deal bro ,,lmao I say gimme 50 over il hold your size down everytime, ,,,,, (crickets chirping ) ima be back ,,,,, Ok ,,,,lmao,,, like bro you ain't hurt my feelings,you helped me #jordan #jordan1 #jordan1og #mjfam #shatterbackboards #chicago #mjones #streetwear #hypebeast #sneakernews #sneakerhead #sneakerfiles #komplex757 #komplex #complex #dmv #757 #norfolk #portsmouth #suffolk #virginiabeach #chesapeake #dc #nc #richmond #elizabethcity #chesapeake # 1d

» LOG IN to write comment.

komplexboutique #infared6s #infared6 low tops we are now taking pre orders on all sizes ,,,lock your size in ,,instead of burning gas hoping you find them #july4th release date #july4thweekend #komplex757 #komplex #complex #jordan #mjfam #chicago #streetwear #hypebeast #sneakernews #sneakerhead #sneakerfiles dm me for questions or pricing 1d

» LOG IN to write comment.

everythingis86heaven We would like to announce that Everything Is! has its very first EP set to release JULY 2nd! In anticipation of the release we want to give you a preview of the album art accompanying it. Stay tuned for the track listing! Huge thank you to @symington13 @havokone and @pzes23 for the amazing job on the cover art #everythingis #AOKvol1 #hiphop #canadianhiphop #canadianstoners #canadian #music #iger #igdaily #instagood #intelligent #bc #vancity #vancouver #yukon #whitehorse #art #albumart #komplex #abstractoriginal #azizlight #aboriginal #joint #emcee 3d

» LOG IN to write comment.