182,730 Posts

davepockets Is it just me or should @teamswish and @imanshumpertthe1st should be thanking the Knicks instead of tryna play them ? We traded then to shed salary ( I liked both and wanted to keep both ) but in that case we didn't receive nothing for trading them besides saving money so please someone tell @teamswish to say thank you to Phil Jackson and the Knicks for trading him and shumpert to a finals contender and not the fuckin Timberwolves or suns or Lakers or a bullshit team that's not in the playoffs... be thankful JR!! Always talkin shit bout the Knicks but after u won 6th man u played like shit for the Knicks and blamed it on being in the city lmao u get paid to be professional and show up to work without a hangover cuz u wanna get lit before a playoff game if u played like this for the Knicks u would have never been traded!! And as far as shumpert , still love his game and still upset we got rid of him and not Hardaway smh congrats on the finals fellas u won't make it out with the trophy or the rings but at least ya can say u made it there it will always be #KnicksNation #Knicks #NewYorkCity #NewYorkKnicks #KnicksTape @carmeloanthony tell ya boy humble up!! Deleting post soon just needed to get that out lol 2h
  •   timeizmoneyco i just call them both and they said fuck the Knicks @davepockets 2h
  •   davepockets @timeizmoneyco sounds like me when I say fuck the cavs lmao those bums can't keep up with the west !! Golden state is gonna smash them in 5 games it's gonna be another quick finals like last year when the spurs beat the heat in 5 games so let them have fun now and at least be able to day they made the finals they won't be able to day they won tho lol 2h

» LOG IN to write comment.

steel_leek Phil Jackson Please dont let us down #knicksNation 6h

» LOG IN to write comment.

sportsnetwork7 Can #carmeloanthony return and put the #knicks on his back and lead them to the playoffs? No arguing that when Melo is on his game he his a top 5 player! He stated he wants to bring his city a championship. Let's hope we see him healthy for the 2015-16 season. #goknicks #melo #knicksnation #knicksbasketball #knickerbockers #nyknicks #newyork #newyorknicks #madisonsquaregarden #themecca #allstar #allnba #nba #nbabasketball #hoopmixtape #knicksfans @carmeloanthony 7h

» LOG IN to write comment.

lou24k Rub a dub too many cavs in the tub with the fake bub. Why the dude in the back got knee pads on tho? 8h

» LOG IN to write comment.

kvngv18 Melo be like are seeing his former teammates win #knicksnation #CavsNation 8h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Matias Rodriguez
sportsnetwork7 The @nba needs all these guys to return to their superstar levels next year. For the better overall game. Also to make the path to the championship more competitive. In best interest of the game. Game is fun to watch when the best go at it. #returnofthefallen #derrickrose #kobebryant #DwyaneWade #carmeloanthony #kevindurant #paulgeorge #windycityassassin #flash #melo #blackmamba #easymoneysniper #PG13 #drose #Dwade #kd35 #kb24 #bullsnation #heatnation #knicksnation #lakernation #thundernation #pacernation #nba #nbabasketball #allstars #superstars #nbafans #basketballfans @chicagobulls @lakers @knicks @okcthunder @miamiheat @pacers #nbaplayoffs 15h

» LOG IN to write comment.