120,987 Posts

suami_isteri_onlineshop Apakah itu mati pucuk ?
Secara ringkasnya, mati pucuk merujuk kepada kegagalan alat kelamin lelaki untuk menegang atau mengekalkan ketegangan semasa melakukan hubungan seks. Keadaan ini berpunca dari banyak sebab, seperti masalah jantung, darah tinggi dan kencing manis, kebanyakannya mampu dirawat.
Punca masalah lemah tenaga batin boleh disebabkan oleh psikologi atau fisiologi. Dari segi fisiologi, ketegangan zakar adalah melalui mekanisma hidrolik berasaskan darah memasuki dan dikekalkan dalam zakar, dan terdapat pelbagai cara ia terhalang.
Mati pucuk psikologi adalah di mana kegagalan tegang disebabkan pemikiran atau perasaan dan bukannya kegagalan fisikologi dan ini sering kali boleh diatasi. Fenomena ini biasanya berlaku pada usia 40 tahun ke atas.
Kenapa boleh berlaku pada lelaki muda ?
Kajian terbaru daripada Universiti Columbia ada menyatakan lelaki yang mula aktif dalam aktiviti seksual pada umur yang amat muda iaitu 14 tahun ke bawah mudah mengalami masalah seksual apabila umur meningkat. Malah, mereka yang kerap melakukan onani seawal umur 14 tahun mungkin terdedah kepada masalah mati pucuk menjelang usia 30-an.
Onani boleh minimbulkan masalah Traumatic Masturbatory Syndrome iaitu klimaks berlaku dengan cepat. Amalan onani secara berterusan mengakibatkan hubungan seksual tidak dapat bertahan lama, malah pengamalnya hanya akan mencapai kepuasan dengan cara tersebut berbanding melalui kaedah persetubuhan yang lazimnya dilakukan dengan pasangan mereka.
Selain itu, apabila onani dilakukan secara kasar menyebabkan zakar sakit serta bengkak dan akhirnya otot zakar menjadi rosak hingga menyebabkan mati pucuk.
Apa yang menarik turut disentuh dalam hasil kajian oleh universiti tersebut mengatakan 'jika sudah aktif melakukan seks pada usia muda, mereka akan cepat lemah tenaga batin'.jadi jika anda terlalu aktif tapi tiada mengambil sebarang supplement untuk penjagaan,anda mungkin akan tergolong dalam golongan orang mati pucuk.hanya mengambil vimax satu hari satu biji sahaja selama 3 bulan anda sudah boleh cegah segala masalah diatas.

Dapatkan produk anda dari agen Borong Online Southern Supplement ( B.O.S.S ) yang sah kerana produk kami adalah 100% original.unt
21min

» LOG IN to write comment.

22min luvahijab
Slumber LuvA Hijab
luvahijab Romantis itu sabar dan setia dlam mendampingi pasangan hidup dlm keadaan apapun #muslimah #keluarga #luvahijab #hijabsyari 22min

» LOG IN to write comment.

sukakamuya Alhamdulillah lama juga dah rasa nak makan durian belanda. Eh tup tup buka je pagar nak g lerka tadi makcik sebelah rumah panggil. Rezeki pagi hari durian belanda dengan betik

Apalagi balik jap tengahari blend sikit durian belanda buat jus. Taruk gula sikit taruk garam buluh sikit.. Mabelesssssss.... Ahakssss
Yummy... #sayajual #garambuluh #garam #kesihatan untuk #rawat #sakit . meh cuba garam ni. #minum dengan air masam2 sikit... Terangkat... Minuman jadi sedap, #kesihatan terpelihara. #sayang #keluarga / #family . sebagai #ibu pastikan apa yang kita #hidangkan adalah yabg #terbaik untuk mereka..... #garambuluh masakan : rm 58
#garambuluh minuman : rm 148

Wssp 0179473073
23min

» LOG IN to write comment.

23min vimax69
Normal Pemborong Produk Kesihatan
vimax69 HANDSOME UP PENIS PUMP VERSION 2.0
Handsome Up versi 2.0 adalah upgrade daripada Handsome Up versi lama. Perbezaan antara Handsome Up versi lama dan versi 2.0 adalah jenis pump yang digunakan. Tekanan vakum Handsome Up versi 2.0 lebih kuat berbanding Handsome Up versi lama. Ini disebabkan oleh Handsome Up versi 2.0 menggunakan pump tangan jenis tarikan. Kesimpulannya Handsome Up 2.0 adalah lebih bagus berbanding Handsome Up versi lama.
Handsome Up adalah suatu alat yang telah direka cipta khas untuk lelaki yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang. Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam hubungan seks.
Dapatkan produk anda dari agen Borong Online Southern Supplement ( B.O.S.S ) yang sah kerana produk kami adalah 100% original.untuk harga diskaun sila whatsapp ke :
011-25775291
23min

» LOG IN to write comment.

Crema Avon Bayan Baru
avonbayanbaru @wardah03 selamat melahirkan #nurjannahjassary pada 22/5/2015 jam 3.54pm.... #alhamdulillah #keluarga #avonbayanbaru #avonlifestyle 33min

» LOG IN to write comment.

41min matt_mesbah
Normal Muhammad Dzikry | 梅斯巴
matt_mesbah Gak tau foto lebaran pas taun berapa 😀 yang pasti ini sudah menjadi kenangan bahwasannya aku pernah ceria pada masa itu
#Keluarga #Chuzaemah
41min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal NURUL WAHIDAH BINTI ABU BAKAR
nurulwahidahabubakar Nikmat hidup bersama..
#Suamiisteri #keluarga
47min

» LOG IN to write comment.

Inkwell Muhammad Ansori

» LOG IN to write comment.

51min vimax69
Normal Pemborong Produk Kesihatan
vimax69 Perut yang boroi akan menjadi kurang menarik perhatian wanita ! apatah lagi nak bersama di ranjang.perut dah boroi ke depan, punai pula kecik kebelakang, memang tenggelam lah kepala punai !
Nak celup kepala punai masuk ke dalam pun tak sampai sebab sangkut di perut, orang lain dapat celop sampai ke pangkal,tapi anda dapat celop kepala je,itu pun nasib je kalau kalau dapat celup kepala.
Anda boleh mencuba "API FAT BURNER", ia menghilangkan lemak-lemak tepu dan lemak degil. hanya mengambil masa 10 hari sahaja anda perut anda kelihatan kempis tanpa berlapar dan tanpa perlu senaman !
Dapatkan produk anda dari agen Borong Online Southern Supplement ( B.O.S.S ) yang sah kerana produk kami adalah 100% original.untuk harga diskaun sila whatsapp ke :
011-25775291
51min

» LOG IN to write comment.

suami_isteri_onlineshop Air mani yang banyak boleh meningkatkan peluang isteri untuk hamil.oleh sebab itu,jika anda menghadapi masalah susah mendapatkan anak,antara usaha yang anda boleh lakukan adalah menambahkan penghasilan air mani anda.
Berikut adalah beberapa petua bagaimana hendak menambah air mani. Berhenti merokok kerana merokok adalah antara sebab lelaki mengalami masalah kurang air mani.apabila anda berhenti merokok,penghasilan air mani akan kembali kepada asal.
Jaga diet pemakanan anda.air mani yang banyak berpunca daripada kesihatan diri yang sihat.jika anda menjaga diet pemakanan dengan memakan makanan yang seimbang pada setiap masa,penghasilan air mani akan bertambah.
Lakukan senaman terutama untuk kuruskan perut yang buncit.seperti yang anda tahu,lemak pada perut boleh menghasilkan hormon estrogen di mana ia akan menganggu hormon testosterone daripada berfungsi dengan baik.secara tidak langsung ia menganggu penghasilan air mani yang banyak.
Anda juga boleh mengambil vitamin dan makanan tambahan yang di sarankan seperti "SEMENAX".makanan tambahan yang telah dirumus khas untuk memekatkan dan memperbanyakkan air mani,pancutan lebih padu dan bergandu serta memberi kan kekerasan zakar yang memuaskan. kadangkala air mani kurang keluar daripada zakar adalah kerana zakar anda tidak keras.bermakna tekanan untuk mengeluarkan air mani adalah kurang.jadi,air mani yang kurang semasa ejakulasi adalah kurang dan seterusnya merendahkan peluang untuk isteri hamil.

Dapatkan produk anda dari agen Borong Online Southern Supplement ( B.O.S.S ) yang sah kerana produk kami adalah 100% original.untuk harga diskaun sila whatsapp ke :
013-9456018
51min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

novie.anggraeni #fammilly day #the jungle #keluarga abang 56min

» LOG IN to write comment.

Normal ramadlan_adlan

» LOG IN to write comment.

Normal Darin Indri Putri Gustiyani

» LOG IN to write comment.

vimax69 Apakah itu mati pucuk ?
Secara ringkasnya, mati pucuk merujuk kepada kegagalan alat kelamin lelaki untuk menegang atau mengekalkan ketegangan semasa melakukan hubungan seks. Keadaan ini berpunca dari banyak sebab, seperti masalah jantung, darah tinggi dan kencing manis, kebanyakannya mampu dirawat.
Punca masalah lemah tenaga batin boleh disebabkan oleh psikologi atau fisiologi. Dari segi fisiologi, ketegangan zakar adalah melalui mekanisma hidrolik berasaskan darah memasuki dan dikekalkan dalam zakar, dan terdapat pelbagai cara ia terhalang.
Mati pucuk psikologi adalah di mana kegagalan tegang disebabkan pemikiran atau perasaan dan bukannya kegagalan fisikologi dan ini sering kali boleh diatasi. Fenomena ini biasanya berlaku pada usia 40 tahun ke atas.
Kenapa boleh berlaku pada lelaki muda ?
Kajian terbaru daripada Universiti Columbia ada menyatakan lelaki yang mula aktif dalam aktiviti seksual pada umur yang amat muda iaitu 14 tahun ke bawah mudah mengalami masalah seksual apabila umur meningkat. Malah, mereka yang kerap melakukan onani seawal umur 14 tahun mungkin terdedah kepada masalah mati pucuk menjelang usia 30-an.
Onani boleh minimbulkan masalah Traumatic Masturbatory Syndrome iaitu klimaks berlaku dengan cepat. Amalan onani secara berterusan mengakibatkan hubungan seksual tidak dapat bertahan lama, malah pengamalnya hanya akan mencapai kepuasan dengan cara tersebut berbanding melalui kaedah persetubuhan yang lazimnya dilakukan dengan pasangan mereka.
Selain itu, apabila onani dilakukan secara kasar menyebabkan zakar sakit serta bengkak dan akhirnya otot zakar menjadi rosak hingga menyebabkan mati pucuk.
Apa yang menarik turut disentuh dalam hasil kajian oleh universiti tersebut mengatakan 'jika sudah aktif melakukan seks pada usia muda, mereka akan cepat lemah tenaga batin'.jadi jika anda terlalu aktif tapi tiada mengambil sebarang supplement untuk penjagaan,anda mungkin akan tergolong dalam golongan orang mati pucuk.hanya mengambil vimax satu hari satu biji sahaja selama 3 bulan anda sudah boleh cegah segala masalah diatas.
Dapatkan produk anda dari agen Borong Online Southern Supplement ( B.O.S.S ) yang sah kerana produk kami adalah 100% original.untu
2h

» LOG IN to write comment.

rahmaanissaa Hidup ini manis semanis kasih sayang ibuk dan senyuman itu selalu membawa keindahan.. #keluarga.. 2h

» LOG IN to write comment.