200,227 Posts

Normal prisillamarieee
  •   blewbastard714 Yeah right. He's a chief. 18min
  •   prisillamarieee @blewbastard714 ahah in yo dreams this is a Dallas house thought u knew he will even tell you all his teams :) 16min
  •   blewbastard714 You weren't even a Dallas fan you went for Steelers last year?? So what are you talking about... #fake 14min
  •   prisillamarieee @blewbastard714. your funny nope I just did a photo shoot for a faned request that i got 900 for our sons needs silly just had to rock that jersey to make our sons $$$:-) 12min
  •   blewbastard714 Yeah yeah... 10min

» LOG IN to write comment.

42min bishpatrish
Amaro patricia fisher

» LOG IN to write comment.

Lo-fi Smoke Loud Burn Out
hitter.squad Being Real... dont like what you see then leave idc.. i given in no more shit for me.. #justchilling #fuccyoubitch 1h

» LOG IN to write comment.

Normal Holly Buscemi
mariapinkberry 🌜un #momentorelajado #justchilling algo bronceada 2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

shaunocuz_ Just chilling and playing pokies with bestie @t_snowdon #justchilling #heslosing 3h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

4h mburim
Normal Burim Morina

» LOG IN to write comment.

calinaow In the midst of studying. Felt something furry. Turned around and I saw this thing using my leg as a pillow. Dozing off somemore. LOL #likethatalsocan #buaypaisehdog #whoownswho #justchilling #doglife #doge 4h
  •   jnlqy Haha so cute! 3h
  •   calinaow @jnlqy haha yeah he's lucky he's cute lol. If not he GG! 3h

» LOG IN to write comment.

5h mao0525
Normal Mao Yanagawa
mao0525 Today's #harveybaby while I was preparing for my audition>.< she's the best kitten!!!! #mommyslove #kitten #animallover #justchilling 5h

» LOG IN to write comment.