102,256 Posts

nia_chacha Nursyafiqa mkn dianz vit tok ilangkn parut die

Dian'z vitamin C & E
RM80 + !!! Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap. ➜ Fast grab WhatApps @0133029511

Untuk lebih info & testimoni kt sini
http://goo.gl/pqbMT4

#supplement #vitamin #supplementlelaki #promosi #dianzvitamin #dianvitamin #jumaat #murah #malaysia #putih #cantik #mommy2be #momtobe #mom2be #breastfeeding #bfmom #instagramers #all_sunsets #selfies #holiday #party #sunshine #out #instagood #flower #igers #swimming #flowerslovers #botanical
3h

» LOG IN to write comment.

shafiq_mustafa Kesan hentakan kepala dan muke aku...habis muke bersepah nan kaca cermin kereta...
#accident
#mukekebal
#kepalakeras
#hebat
#sakit
#malang
#jumaat
10h

» LOG IN to write comment.

bellezabizz #aurorareadystock
AURORA RM15. Postage RM6/RM10. Material lyra yang sangat best, tidak licin, dan tidak jatuh ke bawah. Design AURORA adalah esklusif. Kami tak ulang corak yang sama. bellezabizztestimoni utk lihat testimoni customer. Pilih cepat sebelum all gone.

#sayajual #sayajualstokin #sayajualstokinumrah #sayajualstokinsolat #sayajualmurah #sayajualstokinunik #selesa #sedappakai #isell #visitmyig #malaysiainstashop #malaysiaigshop #puncakalam #uitmpuncakalam #uia #bukitjelutong #puncakperdana #sungaibuloh #ampangan #seremban #paroi #bazarpaknil #muslimah #aurat #islam #umrah #solat #jumaat
#socksbybellezabizz
10h

» LOG IN to write comment.

11h moodyedyn
Normal Muhammad Zainuddin
sitiesahabdullah Diari Cikgu Sabah Hari pertama melangkah di Sekolah Kebangsaan Pintas, Sabah terus diberi tugas sebagai Pengacara Majlis.Tapi xpa, kalo ndak ada cabaran, bukan cikgu nama nya kan . .

yang benar,
anak pahang :-) #SekolahKu #sekolah #syukuralhamdulillah #ustazah#cikgu#vscogood #sabah#vscocam #vsco #jumaat#teacherlife #teacherslife
13h

» LOG IN to write comment.

nursyafiqah19 Melayan karenah budak ni . Haha . Selfie jee memanjang . Dengan penuh gaya . Best memories .
#mashitah #comel
#kemasKelas #jumaat
#selfie #candyCamera
#model #hahahaha
23h

» LOG IN to write comment.

d1anz_v1tam1n Supplement ni bukn tok luaran je tp dalaman jugak!! Dian'z vitamin C & E
RM80 + RM6 (POS) !!! Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap. ➜ Fast grab WhatApps 0172526276
➜ Fast grab WhatApps 0172526276

Untuk lebih info & testimoni kt sini
http://goo.gl/pqbMT4

#supplement #vitamin #supplementlelaki #promosi #dianzvitamin #dianvitamin #jumaat #murah #malaysia #putih #cantik #mommy2be #momtobe #mom2be #breastfeeding #bfmommy
#swapreviewfree
#TakeOffPost @TakeOff_App #sun #party #leaves #skyback #lovekittens #fun #instagood #instawed #babe #nighttime #earth #adorable
23h

» LOG IN to write comment.

Normal عمير عبد السلام
miedaayen Selamat malam dunia ! Kadang benda yg kita suka , benda kita minat , bnda kita tahu , bnda kita buat , bnda yg kita tgok tak sama dengan org lain .. jadi lah diri sendri .. ツ
#Takenoted #malam #hujan #jumaat #best #alone #dalam #bilik #yeaahhh #sweet #dreams
1d

» LOG IN to write comment.

zakie_under18 Evening at college..sayyidul ayyam..after friday class..don't panic i'm a muslim..just keep your smile in your face.. :)
#don'tpanic #i'maMuslim #muslim #sayyidulayyam #jumaat #student #college #afterclass #
1d

» LOG IN to write comment.

faezalyana Alhamdulillah sayang awak dah selamat dilahirkan. Ibu bersyukur sangat semuanya selamat dan sihat. Semoga awak menjadi anak yang soleh untuk ibu dan ayah awak ya. Semoga awak kuat untuk tempuh cabaran dunia yang penuh pancaroba. "kenape awak tak keluar semalam, kalau tak awak boleh celebrate sesama dgn auntie pija awak nie" hekhek! #anakbuahbaru #familyImaHadi #30Jan2015 #Jumaat #loveyoubaby 1d

» LOG IN to write comment.

Normal nor faqiihah abd hamed
faqiihah_hamed settle sudh promosi produk keropok lekor cheese crispy(klcc) sempena adhoccelebrity arini..esk ada lagi..jgn lupa utk kunjungi booth kami..alhamdulillah..ada sambutan jgk..terima kasih kat semua artis n pengunjung yg menjayakan fest ini..tq jgak kat semua krew yg terlibat promote produk kami arini..hehe..korg memg da best..klcc sentiasa dihati..makan sekali pasni nak lagi..#keropokcheese #sponsor #adhoccelebrity #TTC #jumaat#2015 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

d1anz_v1tam1n Warna kulit dah sekata.. dulu sunburn.. kusam
Dian'z vitamin C & E
RM80 + RM6 (POS) !!! Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap. ➜ Fast grab WhatApps 0172526276

Untuk lebih info & testimoni kt sini
http://goo.gl/pqbMT4

#supplement #vitamin #supplementlelaki #promosi #dianzvitamin #dianvitamin #jumaat #murah #malaysia #putih #cantik #mommy2be #momtobe #mom2be #breastfeeding #bfmommy

#TakeOffPost @TakeOff_App #sun #holiday #leaves #catoftheday #cake #out #birthdaycake #fun #instagood #flower #instaclouds #babe #cute
1d

» LOG IN to write comment.