196 Posts

2ndchild7writes GOD must have been preparing me for the pitter patter of little feet for a while now(My Godson Connor), Oh, Who Am I kidding?? He hasn't even been over here yet!! I'm just a kid at heart, I love watching the Nickelodeon and Disney Channels!! #IMMABIGKID #GUILTYPLEASURE #ILOVECARTOONS #JUDGEMEIFUMUST #PhotoGrid 3w

» LOG IN to write comment.

lowkeygreat06 Ok I'm a say this and be done with it! Guys I dont care what the ladies say......no woman wants a "snake" that big!!!! Lmbo!!!!yeah I just said that! #judgeMeIfUMust ijs!!!! My attempt at a #dirtyJoke I thought it was funny!!!' 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Kareema Johnson

» LOG IN to write comment.

Nashville Kareema Johnson
  •   ahjanee_noir at the 7mon
  •   quinluv You took your braids out? What are you going to do now? 7mon
  •   kareema_jay Idk. I'm in between a twist out or straightened it for a week so it can breathe, then I have to pick between faux locks and a weave....decisions, decisions @quinluv 7mon
  •   ang._ Nice curl pattern! Its doesnt dry with tht much definition?? 7mon
  •   kareema_jay Unless I put something in it or constantly wet it, nope @ang_sorare 7mon

» LOG IN to write comment.

eliteaka Finally finally made it to @crabman305 #bdaymeal #mkday #friedshrimp #friedlobster #judgemeifumust its about to go 8mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kareema_jay I have nothing to prove to those around me, therefore I just let my presence speak my truths..#JudgeMeIfUMust. #Idc. #JustDoingMe. #NoExplanationNeeded. #Repost 8mon

» LOG IN to write comment.

nikki_bowman32 I got a manicure yesterday. The woman sitting next to me said I love that color! I work in business and have a lot of meetings I never can wear bright colors for fear of being judged. I said to her, people will always judge you regardless. I hope when they judge me they think I have fun in life! She said wow thats what I would have thought lol! #judgeaway #liveforyourself #live #judgemeifumust #dowhatyouwant #behappy 9mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

thekeepeace A girl needs 7 pairs of shoes to go away for the weekend... Or nah? #isuckatpacking 9mon

» LOG IN to write comment.

bpa_jbunny Nites like this I do wish I had a MAN to cuddle with& stay up all night watching movies & carter run around #oneday #inmyFEELINGS #judgemeifumust 11mon

» LOG IN to write comment.

Normal Body Under Construction
bklynsynsation Yes lawd @thisfitsme just showed me love ♡♡ have I mentioned how much I love her?? Y'all don't even understand how hype I am right now! #judgemeifumust #loveher #fitness #fitgram #excited #shelikedat #motivation #foodie #instamood #instadaily #instahealth 11mon

» LOG IN to write comment.

11mon tnicolew15
Normal tnicolew15
tnicolew15 Bout to wash my hair been in the house since Saturday lookin like a monchichi #JudgeMeIfUMust #WhateverMan #ImStillCute @queentee84 @beaute_nd_brains LMAO 11mon

» LOG IN to write comment.

lil_sammys_mom Who remember these....im bout to go outside and play..#judgemeifumust #bigkid #prettyday 12mon

» LOG IN to write comment.

bpa_jbunny BORED & TIRED SMH #workingMOMMYlife #judgeMEifumust 12mon

» LOG IN to write comment.