6,357 Posts

the.treasure.was.you good morningoh wait it's monday ugh #houseofanubis #joymercer 1d

» LOG IN to write comment.

the.treasure.was.you
I'm sooo bored right now but there's still half an hour left of school

Plus I'm like starving right now but I have a dentist appointment right after school so I can't eat for a while

{#houseofanubis #joymercer}
6d
  •   sibunqs when I hear some of the rumors around school (yes, I am totally stalking your account rn too) 6d

» LOG IN to write comment.

sibunalittleliars I'm doing all Joy Mercer stuff right nowOnly Klariza for now #joymercer 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Louisa Connolly Burnham fans
we_loves_louisa To be honest i hated how Mara treated Jerome in season 3 after she found out he cheated like you know he didn't mean it right? #marajaffray #jeromeclarke #jara #joymercer #jeromeclarke #jeroy @tasiel @klariza_clayton 1w

» LOG IN to write comment.

td_doctor_sibuna THERE LAUGHING TOGETHER AND MARASS MAD THE DOUBLE PACKAGE.
QOTD: (I KNOW YOU GUYS DONT MIMD BUT IM STILL ASKING) OKAY I MIGHT START CUSSING SO ARE YOU GUYS FINE WITH TJAT? #joy #jeroy #jerome #joymercer #jeromeamdjoy #jeromeclarke #jeromeclarke #joyandjerome #jeromeandjoy #hoa #houseofanubis #hoaseason3
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   mkopytko I was so mad in this scene 2w
  •   labgirl9081 Which Fabian did not once he realized it was her 2w
  •   labgirl9081 ME TOO I WAS SO PISSED AT HER 2w
  •   itssmadeee i totally hated this! 2w
  •   littlebubbl.e But it's true… not about this particular couple, but… 2w
  •   donut_madness147 That's was so annoying because Fabian and nina are meant to be 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yackerandweasel_ ···
···
··· " You can hear it in the silence, silence
You can feel it on the way home, way home
You can see it with the lights out, lights out
You are in love, true love

And so it goes
You two are dancing in a snow globe round and round
And he keeps the picture of you in his office downtown
And you understand now why they lost their minds and fought the wars
And why I've spent my whole life trying to put it into words 'Cause you can hear it in the silence
You can feel it on the way home
You can see it with the lights out
You are in love, true love
You're in love... " ···
···
···
JEROY! . . . #Jeroy #JeromeClarke #JoyMercer #HOA #HouseOfAnubis
2w
  •   lauren_jade3600 The fact that it's Tay to jeroy is just too much OTP fluff for me :) 4d

» LOG IN to write comment.

the.treasure.was.you Goodnight honey bunches of oats 🌝🌝 #houseofanubis #joymercer 3w

» LOG IN to write comment.

osirianeddie I Was Never Really A Jabian Shipper But After This Video Idk Their Love/Hate Type Relationship Is Kinda Cute🏽
-
#houseofanubis #jabian #fabianrutter #joymercer #sibuna #hoa
3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sibuna.x "Take it from a girl who always makes things worse" I'm going to ramble on about Jabian here, so if you don't want to here it, I suggest you stop reading
Am I the only one who likes Jabian???
Because in the photos Joy and Fabian both look really happy, I don't know if that means he'd rather go out with Joy than Nina, but I don't think it isI think Jabian are nice together and all, but Fabina are nice together as wellI think Fabian has been really horrible to Joy sometimes, but Joy has been really horrible to Nina tooI think Joy took it a little too far with the whole report on Nina being a terrible grand daughter by "Jack Jackel" and yeah, I think Amber had a good point saying she should have had the courage to say it to Nina's face, but I can see why that really hurt Joy, I think she knew she had made a mistake and she apologised, but Fabian was still being quite mean to herI know when she kissed Fabian Nina got upset, but I think Joy felt really guilty tooIt was awful when Fabian lost his memory and forgot about his "date" with Joy, and when he couldn't even remember Joy's name!!I think Nina should have told Joy that Fabian was losing his memory, and that he would never forget her, but I think Joy being annoyed at Fabian made Nina happy, even though Fabina weren't a thing at that pointThis went on for so much longer, but it all deleted, anyway I hope this extremely long speech wasn't too boring #hoa#houseofanubis#jabian#sibuna#sibunaforever#joymercer#fabianrutter#klarizaclayton#bradkavanagh#saveanubis
3w
  •   sibuna.qxeen I know what you mean, I don't really ship jabian but tbh joy loved Fabian more then nina ever did, and Nina took Fabian for granted so much like OMG, she treated him like trash tbh, I actually prefer joy to nina because nina treated Fabian like he was a dog and after fabina broke up she still gave Fabian a hard time whenever he was with joy even though she had no right to as they where no longer in a relationship. And I know where joy is coming from as I also suffer from great jealousy and the fear of being replaced and I can only imagine how she must have felt when she came back in season 2 to discover that everything she once had was taken by nina 3w
  •   ohmyanxbis No problem! I love it when people talk about Jabian vs. Fabian You basically just summed up all my feelings in one paragraph I agree with everything you said. Both Fabina and Jabian are great, but I felt bad about how Nina stole Fabian away from Joy 3w
  •   sibuna.x Yeah, Jabian make a really nice pair of friends, but I think Fabina are a better couple, and yeah, tbh Joy was nicer to Fabian than Nina ever was. And OMG Ikr, Nina like never let him speak to Joy without getting jealousAww, Ferri, you are amazing and perfect, and you could never be replacedAnd yeah, it must have been awful coming back to find dverthing you once owned was taken by someone else Thanks for reading all of it xx @sibuna.qxeen 3w
  •   sibuna.qxeen @sibuna.x yep that's my opinion, at first I hated joy but then I realized that Nina was the one who was acting kinda b****y because she had no right to give him such a hard time he can talk to whoever he wants! ️ and aww thank you bubba and it's okay 3w
  •   sibuna.x OMA So do I Yeah, they're both great, and so did I, it must have been terrible for herxx @oh 3w
  •   sibuna.x @ohmyanxbis ^^^ 3w
  •   sibuna.x Yeah, I used to hate Joy because i thought she was ruining Fabina, but then I was no, Joys way nicer than Nina, Nina acted really b****y to Fabian, I mean um...... Nina, give the guy some space😇You're so welcome bubbyxx @sibuna.qxeen 2w
  •   ohmyanxbis Oops just saw this now but yeah, they're both really cute ships 16h

» LOG IN to write comment.