1,589 Posts

» LOG IN to write comment.

curtis_black_smith This who peeking out the door. #JordanDiddy 3d

» LOG IN to write comment.

stuntmankill Young nigga I rather be Rich Than Famous $$$ #Catchup #JordanDiddy #PostGame #Concords #11 #Atl #TheFlats #BandoShit #PlentyMoney 1w
  •   s.lowee_ TBH : Killllll ; Super Cool ,Funny , sometimes you talk To me Over Vonte Them House Lol, be TUU @stuntmankill 6d

» LOG IN to write comment.

Video Shanea Howard
mizzprettyshanea this Lil baby love some nae nae #jordandiddy 2w

» LOG IN to write comment.

mizzprettyshanea #jordandiddy on the phone with somebody daughter telling her I love u too kmsl @curtis_black_smith get ya son please I'm too tired today he stay on the phone tho 3w

» LOG IN to write comment.

mizzprettyshanea i swear #jordandiddy is so cool he sleep with the glasses on its too early I can't with him 😎😎😎 3w

» LOG IN to write comment.

xclusivekeshb Happy Birthday to Ze' Trini Baby ! Man, 4 years strong with a long way to go. If anybody believes in you it's me. You deserve all the success you've obtained. I'm just glad that I can assist. #JordanDiddy #TakeOver #GenesisDay #Gennessy 4w

» LOG IN to write comment.

x_gabbysmother_x My baby girl this morning before daycare
#oshkoshbigosh #jordans #jordandiddy #wantfornothing #thatsallher
4w

» LOG IN to write comment.

stuntmankill Might as well spoil myself I said I was gonna get them.. #SportsBlue #14 #JordanDiddy #BandoShit #ReleaseDateShawty #GetLikeMe 1mon

» LOG IN to write comment.

jacobiank Chill is life...kickin iish...PA! #Grapes #JordanDiddy #ZONE! 1mon

» LOG IN to write comment.

rickygq_ WhitePantsGang lol had so much fun last night! #HappyBdayLilA #23 #JordanDiddy 1mon

» LOG IN to write comment.

kd2times I got a main girl and a mistress...#JordanDiddy #KreepLyfe 1mon
  •   awkshan things you see in the metro tho 1mon

» LOG IN to write comment.

stuntmankill We Taking off and I know You don't Wanna miss this Plane.. #Carmines #6 #JordanDiddy #BandoShit #Fresh #4sup #YoungRichNigga 1mon

» LOG IN to write comment.

mizzprettyshanea This Lil baby tho #jordandiddy 2mon

» LOG IN to write comment.

mizzprettyshanea My boys Thur it all I have them n that alone is a reason to smile they bring so much light into my darkest days so much joy to my heart n they don't even know it their innocent is so precious n I'm protected it n them until I leave this world if nobody got y'all two know momma do I don't care how old they are what wrong they've done momma is always 1call away n I'm make sure they know that ill never turn my back on them for nothing or nobody I love me some #stinka n #dukebutt they all I got #jeremiah #jordandiddy 2mon

» LOG IN to write comment.

mizzprettyshanea Jordan loves the fireworks #jordandiddy 2mon

» LOG IN to write comment.