537,167 Posts

Normal Advance Slim (SA0320220-X)
kurus_mudah_cepat .
Produk Pelangsingan Terbaik Di Malaysia!!! Amat disyorkan kepada lelaki dan perempuan yang mengalami masalah perut buncit, kulit lembik disebabkan lebihan lemak degil di bahagian perut, pinggang, lengan, pinggul dan peha!! Kesannya dapat dilihat seawal 4 hari penggunaan Advance Slim

Whatsapp ke 0139609275 sekarang

#kurus #gemuk #bazarpaknil #produkkecantikan #diet #sayajual #murah #berbaloi #advanceslim #utm #batupahat #johorbahru #kotadamansara #bangi #shahalam #kuching #perak #uitm #chef #masakan #pahang #johor #sarawak #perlis #sabah #selangor #kualalumpur #aaronaziz #noradanish
8s

» LOG IN to write comment.

Clarendon JERSI MURAH | TSHIRT MURAH
jersi.wan.sport Antara Testimoni pelanggan kami dari sabah @deypalan_iqram gvc fc.repeat order kali kedua..terimksh bg kepercayaan pd kami utk realisasikan jersi bg pasukan anda.
.
Bagi pasukan dluar sana yg ingin dptkan jersi bg pasukan anda,blhlah hunungi kami pertanyaan/tempahan whatsapp ke 013-4739096.
.
#jersiwansport #wancollection #sayajual #sayajualonline #jersipromosi #jersipasukan #jersey #jerseybola #realunited #orithai #jdt #johorbahru #sabah #selangor
8s

» LOG IN to write comment.

Normal supplier hijab-inner

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

arohabykn *DAHLIA COLLECTION*

If you've been eyeing for bold and dark colours, we have them in our Dahlia Collection. This collection has 3 types of shawls, Basic Shawls, Double Loop and Double Loop with Beads.

To instantly purchase, you just have to connect with @shoplynks once and comment #buy with the design, colour and size you desire ( for e.g. #buy Dahlia Basic Shawl Cobalt Blue). Should you wish to buy more than one, you will have to comment #buy again.

Price:
Dahlia Basic Shawl RM39
Dahlia Double Loop RM49
Dahlia Double Loop with Beads RM55

Colour options: Cobalt Blue, Soft Peach, Velvet Purple and Viridian Green Free shipping to SM for purchase above RM70 only. Flat rate RM10 to Sabah and Sarawak
#shoplynks #AHshoplynks #arohahijab Free shipping to SM for purchase above RM70 only. Flat rate RM10 to Sabah and Sarawak
#shoplynks #AHshoplynks #arohahijab #sabah #sarawak #ampang #johorbahru
11min

» LOG IN to write comment.

11min farhansyahh
Normal BOYS OF STRAITS
farhansyahh ikut minat ikut cara..
memasing ada minat tersendiri
yang kaki kondem bole pegi M
kami mencari sahabat bukan musuh...
bersatu kerana hobi yang sama
#TTS
#DDCJB
#DinamikDoctorCrew
#JohorBahru
#bersatudemihobiyangsama
11min

» LOG IN to write comment.

Normal shahrulaiman
nuridangabay Friday Activity
Fashion friday
Theme : Jeans and gown
#nuridangabay #nurieducationcentre #nurikids #johorbahru #malaysia
25min

» LOG IN to write comment.

Ludwig the.Dapur
the.dapur Good feedback for thissss!! :-) :-)
Nak cuba? Meh la order momi buat kan okay..
RM 30 size 8"

Tq aimaa :-) Dm/whatsapp 010 6687884

#bigtart #pumpkintart #vendorchillerpasirgudang #cheesetartjb #vendorjbfiesta #jdt
#johorbahru
2h

» LOG IN to write comment.

fabulouscottage NOTA:

Sebagai pembeli yang bijak,

Jangan kejar pada harga produk yang murah murah murah.

Di China, rakyat Malaysia terkenal dengan sikap hanya ingin membeli barang yang murah murah murah saja, tanpa tahu membezakan KUALITI.

KUALITI AMAT PENTING.

Nilaikan kualiti dan faktor tertentu sebelum membeza-bezakan produk patchwork kami.

Jika hanya mahu produk terlalu murah, kemungkinan anda akan kecewa selepas membelinya oleh sebab kerosakan pd material kainnya atau salah saiznya dsb.

Produk yg terlalu murah tidak menjamin kepuasan hati anda sebagai pembeli.

Terima kasih.
.
#fabulouscottage #cadar #cadarmurah2 #cadarpatchwork #cadarcotton #quiltmurah #cadarqueen #cadarking #onlineshopping #sayajualmurah #sayajualcadar #cadar3d #cadarbranded #cadarquilt #cadarpengantin #cadarcottonmurah #cadarpatchworkmurah #cadarking #homedecor #cadarsingle #onlineshopping #visitmyig #visitmyigmalaysia #homedecoration #homeimprovement #bajumurah #bajumuslimah #telekung #kilangbateri #johorbahru #plazaangsana #cny
3h

» LOG IN to write comment.

mahood116 تونه بصل ليمون وطماط مع الكبزره والخبز ملوح من مطعم بندر حضرموت ....
على السريع
Jom makan
#lapar
#johorbahru
#alhapoop
#اليمن
#malaysia
4h

» LOG IN to write comment.

athirdarus Ramai orang nak berjaya,ramai orang nak KAYA tapi yg ramai orang kata nak itu ini banyak plak alasan deme... pernah dengar alasan "alah soryla aku tak de modal la,
"alah soryla aku busy sgt xde masa,
"ala soryla aku xde duit cukup2 je ni nak makan,
"ala soryla aku xpndai nak buat" ...dan seribu satu alasan lagi!!! bila kawan beri peluang ajak buat duit untuk selesaikan hutang anda bagi alasan begini?? jadi jangan tanya kenapa anda masih di tempat SAMA! Nak berjaya mesti lakukan sesuatu, alar..alar..alasan je tu! Kalau takut keluar modal,JANGAN mimpi nak income BESAR ! 🏽Kalau tak pandai fikir camna nak usaha,cuba esok jangan bawak beg dompet pergi kerja,tengok anda lapar bagaimana anda cari jalan untuk makan waktu lunch.

Faham ke faham? tak faham? pergi sambung kerja!

gurau je,gurau pun tak boleh?

#ThrillionGroupTeam #millionairementoring #projek800k #housewifeproject #financialfreedom #business #worldwide #malaysia #asean #india #sudan #indonesia #china #nepal #bangladesh #realbusiness #corporate #eshare #ipo #kualalumpur #pulaupinang #johorbahru #melaka #selangor #perak #brunei #mams #networkinvestment #investment
5h

» LOG IN to write comment.