803 Photos

khani_nava Whew, a while ago it read 119, it's a little hot in Texas!
#texas #fortworth #itshot #texasheat #hotweather #sunny #summer #nationaltequiladay #iwantamargarita
2d

» LOG IN to write comment.

blkalinowski I own 10+ flannel shirts, but this is the only one I wear #ohwell #flannel #happytuesday #iwantamargarita #comevisit #stripesandstripes 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chateau_de_ashley My hair is hella changing colors lol I kinda like it, but wait let me take another selfie lol #myhairlookswhite #ilikeittho #shorthairdontcare #selfie #whydoihavetoworktoday #iwantamargarita #thatsoundsprettygoodrightnow #yea :) 2w
  •   heatherxg Happy birthday to my sexy wifey! Love u!! 2w
  •   the_one_wit_skills U more beautiful than everything in the world 2w
  •   cupkate69 Happy Birthday my ratchet !!! I love you and miss you so much !! Wish to see you soon!! 2w
  •   _angelayourface_ Happy birthday! 2w
  •   zulmmaaa Happy birthday beautiful ! May all your wishes come true ! Stay fierce baby girl miss u tons ! WEEERRKKKKKK IT GURRRLLL YAASSSS 2w
  •   zulmmaaa always and forever with love 2w
  •   _ev HAPPY BIRTHDAY BOOOO 2w

» LOG IN to write comment.

Nashville Tarryn Fisher

» LOG IN to write comment.

brooke_b_fit Today was one of those days that would have led the non prep Brooke right to the freezer for an ice cold beverage. But instead I told myself NO. Grabbed the weights and got a quick home gym pump in! Sometime booze is ok... Sometimes your goals are more powerful then even the strongest desire. Fitness comes first, then tequila and cupcakes. Hahah #priorities #4daysout #gettingthirsty #iwantamargarita #homeworkout 3w

» LOG IN to write comment.

thatgirlmorena summa summa summa time #iWantaMargarita 3w

» LOG IN to write comment.

mayra7998 What am I doing on 4th of July? I'm at the Dr's office with my son Gemal. I think his foot is broken. Yes, I know, I'm such a dork taking selfies, but I'm bored, ugh!!!! #bored #iwantamargarita #selfie #selfienation #selfies #me #love #ugh #instagood #instaselfie #selfietime #face #shamelessselefie #life #hair #portrait #igers #fun #followme #instalove #nosmile #igdaily #eyes #follow #4thofjuly 3w

» LOG IN to write comment.

  •   c0m34ux I've been doing modelo all weekend get on them dosoritas . 4w
  •   hannahpandabear Hahaha oh man. I don't like those too much. The only malt beverage/beer Rita I like is the razzerita from bud light. It tastes like a sour candy. 4w
  •   c0m34ux I've never had it but maybe I should get on your level then @hannahpandabear I'll definitely seek them out to try 4w

» LOG IN to write comment.

  •   laaurrynnn_ 4w
  •   thatcleggettkid My cutie girlfriend (: 4w
  •   blowitout86 Hi! Next time you're at the mall stop by Blow it Out The Salon! We would love to meet you! Tuesdays and Wednesdays bring a friend and our coupon for 20% off a service each! 1w

» LOG IN to write comment.

Hudson m̤̈ⓔℓ ☮❥✝❁

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   vhuseby Hopefully I'll see you guys tomorrow! 1mon
  •   superrad113 @vhuseby Ahh! Were you there?? I won't be able to go tomorrow :( 1mon
  •   vhuseby Yep I saw Brenda and Jesse but that was about it amongst the 8k ppl there!! 1mon
  •   arik_develder Sawa, can I have your glasses?! :) 1mon
  •   superrad113 Awik: they are all yours! I'm blind and can't see out of them anyways hahah. 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

smalls414 Gotta love a day off at the castle #tanginger #castlelife #iwantamargarita 2mon
  •   chill12 You tan goddess you ! 2mon
  •   smalls414 @chill12 it's a work in progress i'm trying to get my body to match my driving arm 2mon

» LOG IN to write comment.