1,368 Posts

» LOG IN to write comment.

cowardly_antisocial BASICALLY ALL THE TIME #ITSKINDASAD 1d
  •   haruhi.haha YOU DONT EVEN WATCH IT WATCHBIT PLWASE 1d

» LOG IN to write comment.

allynickhop ||Did you have to ruin, what was shinny... Now it's all rusted.|| 2d

» LOG IN to write comment.

yunglsg #ComeOnSon! #Why#What#When and #How in the phuck no one has helped this #man with his #grill. #NotReallyFunny#ItskindaSad 2d

» LOG IN to write comment.

katherine_537 Then I lost it all
Dead and Broken
My back's against the wall
Cut me open
I'm just trying to breath
Just trying to figure it out
Because I've build these walls to watch them crumbling down
I said: "then I lost it all"
Who can save me now?

#BlackVeilBrides#tired#park#newbook#itskindasad##
So I got a book from my schools library yesterday and I'm just so intrigued and I just want to find out what happens next
Is anyone reading something that they could recommend?
1w

» LOG IN to write comment.

sara2.0 Forever eating lunch alone! #ItsKindaSad #KindaEmpowering #WhatevesIStillAte 😎 1w

» LOG IN to write comment.

d.faith27 If I had a movie, it would be called The Misfortunate Events of My Life. #NoJoke #ItsKindaSad #YouThinkImPlayin 1w

» LOG IN to write comment.

rkofromouttanowhere95 "Lumbago" - Lower back inflammation

I finally finished this picture... God bless it, bones are difficult to drAw without reference. #lumbar #spine #lumbago #backpain #pain #chiropractor #chiropractic #traditionalart #drawings #drawing #drawinghabits #imsleepy #derp #relate #thistookforever #thestruggle #thestruggleisreal #ugh #imlosingthedrivetodraw #itskindasad
2w

» LOG IN to write comment.

dbarreto11x It's the truth, but shit happens #itskindasad #stolen 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   ___co.co I LOVE friends.. I watch it all 3w

» LOG IN to write comment.

saviorofpoppunk Another day, another pair of black skinny jeans. #ihavemany #pairsofblackskinnyjeans #itskindasad 3w

» LOG IN to write comment.

strawberry_sniper A girl lost everything at 15 then at the age of 17 became a psycho serial killer. Her name is Yukino. {#drawing #traditionalart #art #seethrough #at15and17 #canyouseeit #idk #itskindasad #oc #psychopath #serialkiller #bye} 3w

» LOG IN to write comment.

nanners_420 I cant remember the last time i got a "hey wanna hang out" text.
Sorry i dont have a car, or a job, or money to keep my friends around. I guess being myself isnt enough for you people #itskindasad :(
3w
  •   gingerpibbs13 Don't be sad. I'm 25 and I have a car, job, and money, and I still can't keep people around. Something about me being a super bitch? Whatevs 3w
  •   nanners_420 Lol hey if your a bitch, that means your doing something right ! It's either let people walk all over you or don't and have no friends LOL people suck @gingerpibbs13 3w
  •   gingerpibbs13 It sucks cuz I've had to be a bitch for so long that now I'm just like fuck it, my dog is better than all of you. At first no one wanted to be friends cuz I was a bitch, now they don't want to cuz I'm obsessed with the dog. Its a tangled web I weave. 3w
  •   nanners_420 Lol I feel you on that one 3w
  •   sheila_lala I totally feel you half the people I know just use me for what they want and then don't talk to me I'm always here if you need to talk 3w
  •   nanners_420 Aw thanks girl , I'm glad I know another hooper my age and I really can't wait to meet you! And yea I tell all my friends in school constantly to text me and hang out and of corse no one ever does smh @sheila_lala 3w

» LOG IN to write comment.

  •   marye_immaculate I know 3w
  •   mocha_beautyy Too many good times 3w
  •   word2ferb @marye_immaculate and @mocha_beautyy ---> I know right!! The 10th of May is gonna be sad. 3w
  •   _schu_schu Oh shit. What about miss Angie and all the other jobs. I hope they can transfer to a close store. 3w
  •   word2ferb @_schu_schu .....me, Ms Angie, Ms Traci are transferring to the Suffolk store. Some are going to Portsmouth, some are going to Newport News and some are going to Marshall's. I got something that I'm thinking about for the last day..so be on the look out. 3w
  •   _schu_schu Okay. Tell them I said hello. 3w

» LOG IN to write comment.

blondie1133 Oh my Jasper waasper. 🐕 i love this dog more than i do any other human. #itskindasad Lol he is my best friend. #puppy #husky #bordercollie #mix #lovehim #sillypup #dork #dogsarefamily #instapup #bestfriend 3w

» LOG IN to write comment.

twatdidyousay I remember when my sister got pregnant the idiot wanted to marry her, im glad she said no because he proved to be so worthless. The gestures nice, but not if you dont plan on going anywhere or doing anything. Now shes a college graduate married to a Marine living in alaska. #idiots #forrealdoe #youaintgoingnowhere #forreals #itskindasad 3w

» LOG IN to write comment.